silvia's dagboekje

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

silvia's dagboekje

Bericht door silvia wild rose 77 » 08-03-2015 00:14

Hallo, dagboekje en iedereen die meeleest...,

Een beetje onwening om hier weer te zijn, maar ook fijn.

Ondertussen weer enkele jaren verder...., en ouder Wink

Veel gebeurd Voor wie het niet weet mijn ex therapeute is gestopt met werken en was behoorlijk zwaar om haar los te laten, nu is het nog héél hard,

Had een andere therapeute gevonden op zich ging het wel goed niet zoals bij mijn eerste therapeute maar ok ... ook zij ging ander werk doen Sad dus weeral een afscheid,

Ondertussen ben ik héél raar bij de dochter van mijn ex therapeute in begleiding... ze is wel lief maar is soms ook wel moeilijk, het enigste voordeel is dat ik haar niet zo mis... Maar ja ze is lief hoor maar een beetje miss perfect héél mooi , slim een man kindjes en ze is jonger dan mij Embarassed beetje jaloers op haar...

Ga wel niet zoveel..., Ook omdat geen inkomen meer heb, omdat ik te lang werkloos zou zijn... hoewel ik op de wachtlijst sta voor een bepaald werk en de arbeidsgeneesheer borderline geen reden vind om nog uitkering te trekken Crying or Very sad dus even afhankelijk leven van ouders niet zo fijn..;

Met mijn moeder verloopt het moeizaam terwijl ik echt mijn best doen om een goede band te krijgen....
Blijf nog altijd verlangen naar een moeder figuur Embarassed Sad

Zo even een update moest even mij ei kwijt nu ga ik ook eens bij jullie bijlezen
Wink Smile Smile

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 08-03-2015 00:15

bah bah Sad dacht ik echte vrienden te hebben op fb dus blijkbaar niet....,

Snap niet dat volwassen mensen zich kunnen gedragen als kinderen en hatelijk en zeer jaloers zijn... ongeloofelijk Sad

Tja omdat ik een jurkje van mijn moeder krijg en ze gewoon op fb plaatst...geen bloot kleed nog niet eens zegt iemand onder mij foto was werk fijn...? werk ik nog niet eens tot ik het door had dat ze me voor....? ja jullie begrijpen me wel denk ik... heeft me echt pijn gedaan,

moest het even kwijt!!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 08-03-2015 00:17

SOFIE SCHRIJFT:

Hoi lieve Silvia,
Wat erg zeg!!! Ongelooflijk...! zo iemand moet je gelijk blokkeren. Ze is gewoon jaloers.

Verder ben ik blij dat je hier weer je plekje hebt gemaakt.
Je mag er zijn en ooit krijg je ook centjes, het is soms zo moeilijk en zwaar ook omdat je met regels van die instanties te maken heb. Om moedeloos van te worden.. herkenbaar wij zitten op het moment ook krap Sad
En je werk al zo hard aan jezelf. Geef niet op meid! Dikke hugg van mij als het mag

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 08-03-2015 00:20

Hoi lieve Sofie,

bedankt voor je reactie ,

En ja heb ze verwijdert zo iemand hoort niet bij mijn vriendengroep.

Maar ja heb het altijd lastig om me er over te zetten.

Maar ok laat het zijn wat je niet veranderen kunt....,

Ja sta idd op een wachtlijst voor werk maar kan nog enige tijd aanslepen,

Ja besparingen
Sad In nederland ook ik weet het jammer dat je het ook moeilijk hebt ik hoop dat het ook voor jou mag beteren.

ja toch fijn weer zo een dagboekje te mogen hebben Smile met lieve lotgenoten (vrienden)
liefs Silvia!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 08-03-2015 00:24

HOI hoi hoi,

ben weer helemaal bij :)

Op zich wel een fijne dag gehad het zonnetje schijnt en naar goede muziek geluisterd! :)

morgen gaan terassen lentegevoel :)

Ga donderdag naar mijn therapeute enzo erg om te zeggen voel er niets meer voor.... weet niet hoewel ik maar om de veertien dagen 3 weken ga... wil alleen maar mijn eerste therapeute de rest vind ik tijd en moeite verspilling :( :oops: word er nog warm nog koud van alles is zo neutraal heb al zin om af te bellen

maar ja we zien wel weer

tot later :oops:

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 10-03-2015 21:45

Lieve Sylvia,

Ik heb je gelezen wil ik laten weten.
Wat een bizarre rot "grap" op fb.
Goed dat je diegene verwijderd hebt.
Zoiets raakt je hè.
Ik lees dat je het nog steeds moeilijk hebt dat je therapeute is gestopt.
Heette ze nou Lut?

Liefs,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 11-03-2015 15:46

lieve Monique Amber;

Bedankt voor je reactie,

ja dat kwetst idd héél hard :( Maar goed zegt meer over haar dan over mij....., Ze behoort niet meer in mijn leven,

ja idd Lut je weet het nog :wink:
Ga nu bij haar dochter voorlopig toch... ja mis haar toch hard, heb haar een laatste mail gestuurd in december was het laatse wat ik mocht sturen heb wel een heel lieve mail terug gehad maar nu is het echt over :(

Omdat ik en haar dochter zowat leeftijd genoten zijn..., Omdat ze de dochter van is.... en ik liever een wat oudere therapeute heb


Maar ja ze begrijpt het gelukkig allemaal wel hoor dat zit ook al goed :)
Alleen die klik of hoe ze dat zeggen is er niet :(

Maar ja we zien wel weer!

liefs silvia

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 11-03-2015 16:03

Heb gisteren een aangename avond gehad bij de christenbijeenkomst;

Heb er veel steun mogen ervaren... :) hoewel ik al die liedjes niet ken hoor en ik me veel te beschamend vind om mee te zingen :oops: :lol:

was ook een spreker bij sommige dingen vond ik ok wat hij zei maar niet alles,

Bv als iemand wat negatief over je zegt ....., Moet je dat gewoon negeren :? en die persoon vergeven en denken ze weten niet beter :roll:

Ok in theorie zal het misschien nog gaan... maar in de praktijk ligt het nog heel wat moeilijker... mijn eigen kende :oops: gelukkig was iedereen met mij akkoord toen ik dat zei :)

Verder wel leuk over 2 weken is er weer een bijeenkomst dan gaat het over de laatste avond maal ja ivm pasen zeker?

Lieve mensen wel!

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 13-03-2015 10:12

Lieve Silvia

Ja het laatste avondmaal heeft te maken met Pasen
En eigenlijk meer met wat er voor afspeelt
Het verraad van judas vind dan plaats.
Ook de opstanding word dan benoemd.
Ik ben niet kerkelijk maar wel zo opgevoed
Plus in Nederland kan je tegenwoordig het verhaal zien in woord en lied vlak voor Pasen op de Nederlandse omroep.
Is leuk om te zien. De liedjes zijn niet echt kerkelijk maar hebben er wel mee te maken.
Lang verhaal ;-)
Maar ook fijn voor je dat je er lieve mensen treft
Er is altijd veel saamhorigheid onder mensen van een kerkgenootschap en ze laten je vaak niet barsten , als ze kunnen helpen doen ze dit ook.
Veel plezier over 2 weken.

Liefs Belinda

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 13-03-2015 17:31

Lieve Belinda,

Ken het verhaal wel hoor met de kruising etc heb de film al eens gezien,

ben ook een naar een katholieke school geweest dus...,

Dacht gewoon even dat ze dat van christengemeenschap dat anders zouden vieren dan bij de katholieken (tradionele kerk) maar het is het zelfde!

ja ben blij met die mensen :)

bedankt om het even uit te leggen

liefs silvia :)

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”