Monique Amber * Dagboek

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 14-07-2014 06:00

Hoi Monique,

Ik snap helemaal en doe alles op eigen tempo als jouw zo hoor dan ben je wel zeker goeie stapjes aan het zetten sterkte en hopelijk gaat gauw wat beter met je.

Groetjes van Jess

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 07-03-2015 23:49

Hoi Monique Amber

Hoe gaat het inmiddels met jou?
Forum is geen verplichting hoor je je post wanneer je het aankan.
En zin voor hebt..., Maar snap het wel!

liefs silvia

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 10-03-2015 21:57

Ja, dat is een goeie. Hoe gaat het met mij. Nu ter plekke ben ik behoorlijk van slag door alles dat er nu speelt. Het zijn zware weken en gisteren had ik therapie. Dat is teveel om nu te vertellen. Verder heb ik inmiddels anderhalf jaar traumatherapie. Het is heel zwaar om te leren voelen. Al die pijn, angst, schaamte enzo. Maar, ik zet stapjes. En ik ga vooruit. Ik leer steeds meer mijn stem te gebruiken. Mijn psych is soms helemaal blij. En ik kijk haar dan wazig aan.
Dus ja, het is dubbel. Al die nare gevoelens, dat voelt niet goed. Maar, het gaat wel goed als je kijkt naar de stapjes die ik zet.

Liefs,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 11-03-2015 15:32

Hoi, Monique Amber,

Knap lastig meid... fijn dat je toch wat vooruitgaat,
Ja kan me voorstellen dat je denkt ik voel me zo rot en mijn peute is blij.
Toont toch aan dat je sterker wordt en meer durft openstellen voor je gevoelens.

Profichiat meid! veel sterkte en succes met je verwerking!

liefs silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-03-2015 21:51

Hoi Monique Amber,

Wat goed dat je toch kleine stapjes vooruit zet. Ja het is zwaar leren voelen wat je eigenlijk helemaal niet wilt voelen.
Maar het schijnt goed te zijn voor de verwerking.
Ik vind je echt een vechter en je doet het goed. Vind het wel naar dat je zware weken achter de rug heb. Dan is alles ook zo vermoeiend en zwaar he.
Je hoeft niets te vertellen wat je niet wilt he...

Sterkte, je doet het goed!
Maar herken het wel hoor. Ik vind leren voelen van wat vroeger is gebeurd ook erg moeilijk.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 18-03-2015 02:19

Dank jullie. Lief van jullie. Ik wilde weer vaker komen hier. Het blijft stil hier hè? Dat vind ik jammer. Ik begrijp het wel, heb het zelf ook. Maar, al komt iedereen maar één keer per week. Dat probeer ik ook nu. Terwijl ik het nu nog zwaarder heb dan de afgelopen weken. Maar ja, ik weet wel dat het zo niet werkt.

Liefs,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 18-03-2015 16:52

Lieve Monique Amber,

Meid je hoeft je toch niet schuldig te voelen, Als het echt niet gaat dan gaat het niet...,

je hoeft echt niet over je grenzen te gaan, begrijp het wel hoor was vroeger ook zo ben zelf wat terug geschroefd nu...,
Vandaar dat ik ook even heb afgehaakt... tja maakte me vroeger ook nog al eens kwaad op mensen omdat ze hier niet veel waren
Maar dat heeft zovele reden..., denk ook aan jezelf he meid

Jammer dat je het zo zwaar hebt .. heb je ergens behoefte aan wat we op het forum nog kunnen beteken ook al is het zo stil nu


liefs silvia knuf!

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 18-03-2015 17:55

Wat je nu doet is fijn Sylvia. Gewoon even een reactie geven. Bij zoveel topics wordt er niet gereageerd eigenlijk en dat is jammer. Af en toe een reactie is fijn. En dat probeer ik ook. En binnen mijn kunnen :wink:

Liefs,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 18-03-2015 18:25

Hoi Monique Amber,

Ja dat is waar.. en vroeger gebeurde dat ook meer mis de oude lotgenoten ook die hier niet meer komen posten...,

Idd zowat moeilijk of deg posten en geen antwoord krijgen is echt niet leuk!
bedoel maar dat ik me vroeger bijna verplicht voelde om dan wat te posten..., en er moet ook geen drang zijn is voor mij persoonlijk hé doe dat soms ook met veel plezier hoor..., meestal wel.

Tja je hebt het niet echt in de handen.. hé hangt een beetje van de goodwill van de mensen af en voor in hoeverre ze effectief kunnen posten!

je doet het prima meid! :) maar zeg gewoon dat jezelf moet aftasten voor je eigen tot wat je aankan!

sorry hoor ben weer een beetje aan het zeuren :wink: :oops:

liefs silvia

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 18-03-2015 18:43

Ha ha, bedankt voor je gezeur dan :lol: :wink:

knuf
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”