Dagboekje wie? (2de)

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Gast

Bericht door Gast » 07-07-2013 18:18

Lieve Wie,?

Wat vind ik het jammer voor jou, Maar toch ben ik fier op je dat je het toch maar gedaan hebt en het toch heel goed gedaan hebt meid ik hoop dat je dat beseft?

Hoe moeilijk dat vak ook is ik ben er zeker van dat je er wel in zal slagen ik geloof in je meid,

Dikke knuf

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 10-07-2013 16:58

Lieve Wie?

heb je het al een beetje verwerkt?

Liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 18-07-2013 10:14

hey,

het heeft toch een hele tijd geduurd voor ik heet een beetje 'verwerkt' heb dat ik dat vak opnieuw moet doen. Het zal vooral afhangen wanneer precies het vak valt... (dat weet ik nog niet). Heb het ook besproken bij de ice queen maar ja veel kan ze ook niet doen hé! Moet in mijn achterhoofd houden dat het is om anderen te helpen...Maar heb haar ook niet kunnen vertellen wat ik allemaal gedaan heb tijdens het studeren... kan het haar ook niet zeggen. Dus ja...

Dit weekend was mijn vader en het zoontje van mijn zus jarig. dus groot feest en mijn broer gezien maar het viel allemaal wel mee. De sfeer was niet erg gespannen en mijn vader heeft eens geen ruzie gemaakt dus dat is al heel wat.

Verder ben ik druk bezig in de tuin, kinderkamer, .... dit weekend gaan we er even tussen uit. Richting Duitsland en de Ardennen. Voor maar liefst 2 overnachtingen :wink:

zo weer even een 'updatje'

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 23-08-2013 14:03

Lieve Wie?

,hoe gaat het nu met je ?
heb je ondertussen al een ander examen"s gehad,

en hoe verloopt het met de icequeen

knuf

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 27-09-2013 16:52

Lieve Wie?

Ben er ook lang niet geweest maar jij nog langer lees niets meer van je

Ik miss je ontzettend meid wil je aub nog wat van je laten horen?


Liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 04-10-2013 10:42

Hallo iedereen,

het is idd heeeel lang geleden dat ik hier nog ben langst geweest. Weet ook niet of het in de toekomst wel zal beteren. Ik denk er dus over na of ik nog langer lid blijf van het forum. ... Zou het zelf wel jammer vinden maar ja...

update.
Examen seksuologie met glans geslaagd! Gelukkig!! Ik wist dat ze papegaaien werk wou dus hebben we dat gegeven hé!! De andere 2 heb ik niet aan deelgenomen en zijn misschien voor later.

Ondertussen ben ik op 9 september mama geworden van Jasper. Is wel een emotionele rollercoaster geweest. En niet alles is 'vlekkeloos' verlopen. Jasper heeft heel kort na zijn geboorte hartproblemen gehad en is toen overgebracht naar UZG. Daar heeft hij een week op intensieve gelegen. Sindsdien gaat het wel goed met hem maar heeft hij 24/24 een monitor om zijn hart en ademhaling te registreren en een alarm te geven als er iets mis is natuurlijk. Hij heeft veel aandacht, verzorging en liefde nodig natuurlijk :wink: Nu slaapt hij als een roosje.

Dr ice queen.
ik ben een tijdje om de 14 dagen gegaan maar ben in augustus terug wekelijks beginnen gaan omdat ik terug stommiteiten deed. Nu ben ik een dikke maand niet geweest en ga volgende week voor de eerste keer terug na de geboorte van Jasper.. ik ben benieuwd wat het gaat geven.

veel groeten voor iedereen,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 04-10-2013 12:10

Hoi Wie?,

Dat is een heftige periode waar jij door heen ben gegaan. Ik hoop dat het met Jasper goed mag gaan. En dat je therapie ook goed mag verlopen. En hoor wel verder wat je wilt met dit forum. Neem je tijd!

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 04-10-2013 12:11

O ja en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoontje!
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 04-10-2013 17:18

Lieve Wie?

Profichiat kersversemoeder :) Jasper wat een mooie naam.

Jammer dat hij al zoveel gezondheidsproblemen heeft gehad maar hij lomt er zeker door met jou lieve zorgen;

Kan geloven dat het veel met je doet.

OOk profichiat met je examen waar je zo tegen op zat en je hebt het toch maar gedaan knap hoor,


Ohh ik vind het jammer als je hier geen lid meer zo zijn ik heb al zoveel steun aan je gehad dank je wel denk er nog eens over zou ik zeggen,


Succes met de icegueen volgde week knap hoor wat je de afeglopen tijd gedaan hebt

liefs Silvia knuf en succes met Jasper

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 05-10-2013 11:44

Lieve Wie?

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!
Hij boft maar met zo'n moeder.

Begrijpelijk dat het forum minder belangrijk voor je is (geweest).
Superstoer ook trouwens dat je je examen hebt gehaald!

Neem rustig de tijd om te voelen of het forum je nog wel past.
Misschien valt het te overwegen dit pas na het dalen van alle zwangerschapshormonen te beslissen :wink:

Neem je tijd. Geniet nu vooral veel van je zoontje! Beterschap voor Jasper!

Liefs,
Runtogain

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”