Dagboekje wie? (2de)

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 23-04-2013 09:25

Hey lieve Silvia,

Hier gaat het wel best hoor. Al stress voor de examens die er stilaan zitten aan te komen. Voltijds programma zou dan ook voltijds studeren betekenen maar dat is een andere paar mauwen natuurlijk. Nu eigenlijk vol op bezig met taken te maken....

Verder wel moeilijke momenten gehad door de keuze (om de 14d). Maar ik wist dat het niet gemakkelijk ging zijn. We zullen het er donderdag wel even over hebben.

Komt wel goed,ga nu verder werken aan een taak die ik morgen moet afgeven.

Groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 23-04-2013 16:51

Lieve Wie?

heb je je taak afgekregen?
Ja meer vakken meer studeren overwerk je maar niet schroef wat terug als je het teveel vind miss, dat er toch nog tijd voor ontspanning is


succes met voorbereiden van je examen zal je wel lukken meid

Ja lastig toch dubbel zelf beslissingen nemen hé, zou je liever terug wekelijks gaan nu?

Zou er toch niet te lang mee wachten om het te bespreken, want anders denkt ze miss dat je er geen probleem mee hebt kan me voorstellen dat het lastig is het ter sprake te brengen

alvast succes donderdag overgiens waarover ging dat werk dat je moest binnen brengen?

Liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 29-04-2013 22:53

Lieve Wie?

Hoe gaat het met je studie's momenteel? en met jou?

Heb je al punten op je werk gekregen?

Liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 06-05-2013 23:35

Hoi Wie?

Hoe gaat het nu met je en lukt het met de veertien daagse sessie's?

Liefs silvia

Gast

Bericht door Gast » 19-05-2013 23:13

hé meid,

Hoe gaat nu met je?

Ik mis je!!!!

Knuf

liefs Silvia

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 23-05-2013 21:32

Lieve Wie?

Hoe gaat het met de studie en pie?
Kom je even suc6 wensen met alles!

Liefs,
Runtogain

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 28-05-2013 08:22

hallo iedereen,

voor de verandering :oops: sorry dat ik er zo lang niet geweest ben. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het gaat beteren in de komende periode.
Vooral druk druk met school, huishouden, paarden, tuin en noem maar op. Dan nog af en toe langst het werk om papieren enzo in orde te maken. Maar nu moet ik me wel gaan concentreren op mijn examens die er gaan aankomen.... De taken zijn bijna allemaal af en heb toch ook al goede resultaten terug gekregen.Geeft weer wat moed.

Verder gaat het goed met me. Geen last van hormonen of wat dan ook, mijn buikje wordt wel dikker natuurlijk. (kan ook van al dat snoepen zijn :wink:
Therapie is al een hele poos geleden. Ze is op vakantie geweest. Nu donderdag terug. Echt geen zin, gaat beter zonder haar dan met haar....

@ Silvia: heb je dagboekje gelezen en vind het heel jammer voor jou dat Lut ermee stopt. Gaat ze op pension of zo?? Hopelijk vind je iemand die haar een heel klein beetje kan vervangen. En veel succes met je sollicitatie en je nieuwe poes!!!

Veel groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 28-05-2013 16:21

Lieve Wie?


Fijn nog wat van je te vernemen :)

Geen sorry nodig hé meid waauw knap dat je zo een goede punten hebt meid.
Zie je wel dat je het kan :)

Ach ja je snoept ook voor 2 Hé :lol: :wink: Als het maar smaakt nu ja zwanger zijn zonder buik is toch ook niet echt he

Fijn dat je geen last hebt meid


Tja miss kan je het zeggen tegen je peute dat he beter zonder haar beter gaat :wink:
Denk dat het gewoon is, dat wat je op een afstand houdt houdt goed is want dan denk je er niet aan maar ja therapie is nu net bij je gevoelens stil staan hé :wink: kan soms ook nuttig zijn maar kan ook overweldig zijn

Tja Lut heb geen idee ze gaat daar stoppen maar ofzo nog wat anders gaat doen? Ze is niet van de jongste maar ook niet oud genoeg om met pensioen te gaan denk ik?

Morgen ga ik zal het vragen

voor jou alvast succes donderdag en met e examen's zet hem op meid je kunt het!!!!!!!!!!!!

liefs Silvia knuf

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 28-05-2013 17:01

Lieve Wie?

Goed te horen hoe het met je gaat, dat je zwangerschap naar wens verloop, je studieresultaten veelbelovend zijn en je merkt dat het erg goed gaat zonder peut. Herkenbaar gevoel dat laatste :), join the club!
(het zou natuurlijk ook de zwangerschapseuforie kunnen zijn, ik ken meer mensen die door de hormonen zichzelf het best voelen tijdens een zwangerschap. Alsof ze dan de hele wereld aankunnen;))
Klinkt wel heel erg druk allemaal, pas je wel op dat je jezelf niet voorbij loopt?
Suc6 alvast met je examens!
Liefs,
Runtogain

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2013 16:12

he lieve Wie?

hoe was het bij de icequeen? of is ze dat intussen niet meer :wink: ?

Hoe gaat het verder met je?

Liefs Silvia knuf

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”