Dagboekje Frauwke

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 21-09-2013 19:50

Lieve Frauwke,

Naar om te horen!
Sterkte met alles, we denken aan je!!

knuf
Runtogain

Gast

Bericht door Gast » 27-09-2013 16:50

Sterkte lieve Frauwke!!

knuf

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 27-10-2013 17:04

Hallo Frauwke,

Wil je even laten weten dat ik aan je denk.
Hoop dat het inmiddels een beetje beter met je mag gaan.
Heb je daar ook internet?

Heel veel sterkte!
knuf

Runtogain

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 05-11-2013 13:08

hey Frauwke,

neem je tijd om weer beter te worden!! Een opname is niet leuk maar is soms wel nodig. Heel veel sterkte gewenst!!

Veel liefs,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 05-11-2013 17:01

Ik ken je nog niet. Maar ik wil je wel heel veel sterkte toewensen.

Lieve groet,

Monique
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 23-11-2013 19:45

Dank jullie voor jullie lieve reacties.

Ondertussen ben ik al terug thuis en ben ik ook weer aan het werk gegaan. Maar dat niet zo lang want heb net nog een vakantie van bijna twee weken gehad. En dan is het pijnlijk als je terug moet komen en het hier zo koud is. Maar je die warmte nemen ze me niet af natuurlijk.
Ben ook weer aan het werk sinds mijn vakantie voorbij is en dat is wel zwaar. Ik merk dat ik het soms wel moeilijk heb maar ik probeer gewoon door te gaan.

Ook heeft een rotzak gewoon alles weer verpest. En ik kan er niet over praten. Wou dat het misbruik ooit eens kon stoppen en niet altijd hoefde door te gaan.
Maar blijkbaar kan het niet. Moet er altijd wel iemand zijn die mijn mooie tijd altijd verpest.

Nu ik probeer me heel sterk te houden maar dat is niet altijd makkelijk natuurlijk zeker niet als je je niet lekker voelt.

Maar goed met gevolg dat mijn spieren tussen mijn ribben en van men ribben zwaar gekneusd zijn en dus erg veel pijn heb ook bij het ademen. Gelukkig maar aan een kant maar toch voelt het niet fijn en is het pijnlijk.

Groetjes
frauwke

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 29-11-2013 16:27

Lieve Frauwke,

Hier schrik ik van meid. Je kan het niet vertellen zeg je.
Helpt je therapeute je wel?

Het enige wat ik nu zeggen kan is:

knuf

Sterkte.

Monique
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 29-11-2013 22:43

Monique Amber dank je voor de knuffel.

Weet je soms hoeft een mens niet veel te zeggen, het gewoon weten dat iemand dit leest of gelezen heeft is ook al fijn. Zo heb ik toch het gevoel dat ik er niet alleen mee ben.

Mijn therapeute zie ik pas maandag en ben er blij om. Doordat ik het haar vorige keer niet kon zeggen omdat ik weg raakte bij een ander moeilijk punt is er van dit helemaal niets gekomen. Maar heb het haar wel geprobeerd te vertellen en te zeggen in een mail dus ze weet het toch al wel. En ik hoop ergens maandag sterk genoeg te zijn om er met haar ook even over te praten want merk dat ik het toch moeilijk vind.
Maar ik doe men best om me nu zoveel mogelijk rustig te houden zodat toch alles een beetje kan genezen.
Al is dat lastig als je merk dat je nu ook nog eens ziek aan het worden bent. En ja hoesten doet er geen goed aan. Maar maakt niet uit ik doe zo men best om gewoon door te gaan en toch men dagelijkse dingen te blijven doen om te bewijzen dat hij er me toch niet onderuit kan halen dat ik toch sterker ben dan hem.

Nu weet ik niet of ik daar goed aan doe maar ik probeer het.
Merk alleen dat ik de laatste tijd weer iedereen van me weg duw en ik het liefst allemaal in men eentje probeer te doen en te redden. Enige waar ik beetje van kan genieten is van men neefjes. Het spelen met hun en hun knuffelen omdat ze nog net zo onschuldig en klein zijn. Maar ook met mijn wat ouder neefje en nichtje vind ik het zo fijn en geweldig dat ik er volop van geniet.

En ja soms doet het pijn want dan merk ik dat ik iets mis in men leven en ik ook wel een kindje wil. Maar dan kom je weer in de realiteit en weet je dat het niet kan en dat het te gevaarlijk is. Dus dan krijg je weer die verschrikkelijke pijn over je heen.

groetjes

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 30-11-2013 03:09

Ik kan nu niet reageren.
Heb het gelezen.
Wilde ik effe zeggen
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 02-12-2013 09:05

Hallo Frauke,
Ik wil je voor vandaag even veel sterkte toewensen. Ik hoop dat je de juiste woorden kan vinden en je pijn aan je peut kan vertellen.

Je bent sterker dan je misschien zelf denkt!!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”