Dagboekje Frauwke

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 12-06-2013 21:29

Hey lieve allemaal,

Ik weet helemaal niet goed waar ik moet beginnen. Er is zoveel gebeurd.
Maar goed ik ga men best doen.
Op het werk gaat het wel goed denk ik. Bedoel ik heb deze week vakantie en ben er best wel blij om want ik ben moe en echt moe de laatste tijd omdat er weer zoveel druk was.
Verder zijn ze nog steeds niet aan de verbouwingen begonnen en dat is niet zo fijn want had eigenlijk al bijna klaar moeten zijn. Maar ja daar kunnen wij niets aan doen.
Zo ben ik afgelopen week bijna flauwgevallen op het werk omdat het er zo warm was en ik me niet zo lekker voelde. Dus er moet dringend iets gedaan worden aan de airco dus hopen dat dat nu ook gebeurd. Of ik ga volgende keer echt onderuit denk ik.

Met mijn therapeute loopt wel oke. Was alleen men laatste afspraak vergeten had het op een andere datum staan en dat was dus niet zo handig. Maar gelukkig staat er al een andere datum gepland dus is wel fijn. Alleen jammer dat ik zo lang moet wachten nu omdat ze ook nog eens vakantie heeft.

Voor de rest ben ik bij de huisarts geweest en men bloed blijf mooi stabiel dus is wel fijn, hoef ik ook niet zovaak meer bloed te laten prikken.
Verder had ze het resultaat van mijn onderzoek aan men hart ook. En alles is ermee in orde niets abnormaal aan te zien en dat is een gerust stelling. Alleen klopt men hart veel te snel. Gemiddeld klopt het 152 slagen per minuut in rust en dat is veel. Dus dat moet wel naar beneden en daardoor heb ik soms ook die hartkloppingen. Vandaar dat ik nu eigenlijk mijn medicatie beetje moet veranderen en er nog een pil bij komt maar het kan alleen maar beteren hoop ik. We doen ons best ervoor in elk geval en kijken wel hoe het loopt. Word in elk geval goed opgevolgd.

Verder ben ik gisteren voor de eerste keer naar de diëtiste geweest. En ik vond het verschrikkelijk eng en spannend maar ben wel blij dat ik dat gedaan heb. Heb ook besloten om met haar samen verder te gaan dus hoop dat dat ook in orde komt. Maar ze zei zelf dat het een lange weg zal zijn en worden en dat het niet in één twee drie klaar is. Al heb ik er wel vertrouwen in echt.


Hoe gaat het nu met mij?
Eerlijk heel moeilijk. Ik vind het heel moeilijk om hier de laatste tijd te komen gewoon omdat ik helemaal vast zit met het misbruik enzo. En ik krijg het amper voor elkaar om iets te schrijven hier. Omdat het zo'n pijn doet en ik niet goed ermee om kan. Wou dat het beter ging maar lukt niet.
Slapen lukt heel slecht en ben daardoor totaal uitgeput aan het raken maar ik kan nu niet vallen ik moet doorgaan.
Sorry het lijkt wel of ik elke dag en nacht al die pijn herbeleef. Ik hoor mezelf roepen en schreeuwen, zie mezelf slaan maar ik zie mezelf ook in elkaar gedoken zitten en wegkruipen als ook alles te moeten ondergaan. Dus het is zwaar en ik kan en weet niet wat ik ermee moet doen.
Daarom dat ik hier eigenlijk amper durf komen soms omdat ik bang ben om mezelf niet meer recht te kunnen houden en helemaal te vallen.

Sorry ben niet sterk ik ben zwak en het is allemaal mijn schuld.

Groetjes
frauwke

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 18-06-2013 08:11

Hey,


Wat heb ik weer weinig geslapen maar goed niet erg.

Verder is de spanning eraf en is men zusje gisteren bevallen van haar twee zoontjes.
Super fijn dus en kunnen terug genieten van nieuw leven in de familie.

Maar ga gaan want wil nog eventjes rustig voor ik moet gaan werken.

Groetjes

Gast

Bericht door Gast » 18-06-2013 09:17

Hoi Frauwke,

Profichat tante :) een tweeling leuk,
fijn weer dingen om naar uit te kijken succes met werken in deze hitte

en hoe gaat het verder met je?

Liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 01-07-2013 17:55

Lieve Frauwke,

Hoe gaat het nu met je en je nichtjes en neefje's?

Liefs Silvia knuf

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 03-07-2013 21:27

Hey meid,

Heeft eventjes geduurd voor ik eventjes een beetje tijd heb gevonden voor nog iets te schrijven.
Dit komt doordat ik veel te moe ben de laatste tijd en amper iets kan doen vandaar.
Met men nichtje gaat het goed die geniete van haar broertjes.
En met mijn neefjes gaat het ook goed ze zijn nu drie weken oud bijna vier en ze wegen beide 3 kilo dus is wel fijn. Maar ze doet het goed echt.
Zijn twee rustige baby'tjes dus ik geniet er ook van al zie ik ze niet zo vaak.
Op mijn ander neefje heb ik zondag gepast en dat ventje is echt wel niet te doen soms. Zo veel plezier dat die heeft maar ik was al blij dat die zijn fruitpap helemaal op gegeten had bij zijn tatti.

Verder is het beetje rustiger momenteel op het werk doordat er artsen op vakantie zijn en zo en dat is wel fijn. Maar dat doet niet veel aan de vermoeidheid maar ja beetje veel slapen dus.
Ook therapie is niet altijd zo makkelijk maar ik probeer me er wel doorheen te slaan.

Verder weet ik niet zoveel te zeggen.
Hoe is het met jullie?

Sorry ik ben gewoon moe zelfs na dit stukje te schrijven dus ga weer men bedje in.

Welterusten.
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 04-07-2013 09:05

Lieve Frauwke,
Jammer dat je moe bent meid,
Heeft dat met je bloedwaarde te maken?

Je bent een supertante zo te horen hmm fruitpap zou ik nog wel lusten :wink:
Hoe moeilijk hij ook was je hebt toch aanleg voor kids

fijn dat het met je ander neefjes en nichten ook goed gaat
Je schrijft wat en wanneer je wil meid, ben gewoon veel te nieuwschierig :wink:

Knap dat je toch blijft door doen met je therapie
ook al is het moeilijk
liefs Silvia knuf sterkte en beterschap!

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 17-08-2013 22:16

Sorry lieve mensen dat ik er even niet ben.
Maar gaat niet zo best me en ga eigenlijk een heel slechte toer op.
Ik zit momenteel te diep in men verdriet om mijn lieverdje dat ik het niet kan opbrengen iets te doen.

sorry als ik daardoor hier weinig ben en reageer maar het gaat momenteel helemaal niet zo goed.

Groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 23-08-2013 14:04

Sterkte lieve Frauwke,

Als wij wat voor je kunnen doen zeker laten weten
liefs silvia doe maar rustig aan knuf

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 20-09-2013 08:55

Hoi,

Wil jullie even laten weten dat ik niet zoveel hier ben omdat momenteel ben opgenomen.

Sorry en sterkte allemaal.

Groetjes frauwke

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 21-09-2013 14:23

Hoi Frauwke,

Sterkte!!! knuf

Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”