Jess dagboekje

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 30-10-2013 23:03

Oh Jess, ik snap precies wat je bedoelt.
Ik heb ook volgende week een zware sessie en kan er nu al misselijk van worden. M'n maag draait om als ik er aan denk.
Maar het schijnt nodig te zijn om verder te komen....

Ik wens je vast veel sterkte en kracht toe en ik hoop dat je de juiste woorden kan vinden tijdens de sessie. Wanneer heb je de sessie? Ik mag woensdag weer.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 31-10-2013 12:19

Heel veel sterkte lieve Jess!
Ik begrijp je angst...
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 31-10-2013 12:43

Hallo Danique,

Ik moet maandag gaan en eerst was op vrijdag maar is voorlopig op de maandag. Ik ben gelukkig niet enige die dit heeft dat me maag ook om draait. Ik hoop ook dat ik de juiste woorden kan vinden dat zou wel fijn zijn maar ik vrees dat nog wel eens tegen kan vallen
:?

Groetjes van Jess

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 31-10-2013 12:44

Monique Amber schreef:Heel veel sterkte lieve Jess!
Ik begrijp je angst...
Dankje wel Monique!

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 01-11-2013 10:38

Jess schreef:Hallo Danique,

Ik moet maandag gaan en eerst was op vrijdag maar is voorlopig op de maandag. Ik ben gelukkig niet enige die dit heeft dat me maag ook om draait. Ik hoop ook dat ik de juiste woorden kan vinden dat zou wel fijn zijn maar ik vrees dat nog wel eens tegen kan vallen
:?

Groetjes van Jess
Ik hoop het met je mee Jess, het is zo moeilijk om de juiste woorden te vinden!!
Zelf doe ik Imaginaire Exposure en moet dan vanuit het moment vertellen. Het lukt mij nog niet dit in het nu te doen, praat steeds in het verleden om toch afstand te houden.
Heb nu een kort verhaaltje opgeschreven in de hoop dat dit me gaat helpen volgende week. (Ik mag woensdag weer).

Veel sterkte Jess!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 01-11-2013 10:53

Jess schreef:Hallo Danique,

Ik moet maandag gaan en eerst was op vrijdag maar is voorlopig op de maandag. Ik ben gelukkig niet enige die dit heeft dat me maag ook om draait. Ik hoop ook dat ik de juiste woorden kan vinden dat zou wel fijn zijn maar ik vrees dat nog wel eens tegen kan vallen
:?

Groetjes van Jess
Hoi Jess,

Wens je echt heel veel sterkte. En het is al heel goed om te gaan. Misschien is het een tip of misschien niet. Maar misschien zou je wat op kunnen schrijven. Kan helpen.

Ik vind praten ook erg moeilijk. En soms helpt het mij om het op te schrijven en te geven.

Sterkte!!!

Sofie
Leven is meervoud van lef

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 01-11-2013 12:42

Hallo Danique,

Bedankt voor je lieve berichtje. Ik voel me dan tenminste niet enige die de woorden moeilijk kan vinden en soms denk ik hoe moet ik nou dingen zeggen als ik in me hoofd wel heb maar niet eruit kan krijgen? Lijkt me best moeilijk die therapie als je voor dat moment moet vertellen lijkt me erg lastig. Dat afstand houden herken ik wel inderdaad dat heb ik zelf ook soms denk ik moet wat meer open zijn maar dan lukt dat niet. Ik hoop dat gaat helpen wat je hebt opgeschreven ik weet niet of dat zou helpen voor mij om het op te schrijven dan ben ik geneigd om dat papier aan peut te geven in plaats te zeggen en dat moet ook weer niet natuurlijk.

Groetjes van Jess

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 01-11-2013 12:45

Sofie schreef:
Jess schreef:Hallo Danique,

Ik moet maandag gaan en eerst was op vrijdag maar is voorlopig op de maandag. Ik ben gelukkig niet enige die dit heeft dat me maag ook om draait. Ik hoop ook dat ik de juiste woorden kan vinden dat zou wel fijn zijn maar ik vrees dat nog wel eens tegen kan vallen
:?

Groetjes van Jess
Hoi Jess,

Wens je echt heel veel sterkte. En het is al heel goed om te gaan. Misschien is het een tip of misschien niet. Maar misschien zou je wat op kunnen schrijven. Kan helpen.

Ik vind praten ook erg moeilijk. En soms helpt het mij om het op te schrijven en te geven.

Sterkte!!!

Sofie
Hoi Sofie, ik denk dat opschrijven dat ik dan nog niet kan zeggen en dat ik dan het papier aan haar ga geven als ik te moeilijk ga vinden en dat moet natuurlijk niet. Maar ik denk dat ik me therapeut even een mail doe voordat ik weg ga daarheen dan heb ik toch opgeschreven en dan weet ze wat ik wil gaan zeggen al zal het heel erg moeilijk worden.

Groetjes van Jess

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 01-11-2013 13:04

Hoi Jess,

Dat is ook een goed idee.
Ik wens je veel sterkte !

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 01-11-2013 15:51

Sofie schreef:Hoi Jess,

Dat is ook een goed idee.
Ik wens je veel sterkte !

Groetjes,
Sofie
Ik heb zojuist aan haar gemaild anders ga ik maandag compleet in de stress daarheen dus hopelijk heeft nog gelezen.

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”