Jess dagboekje

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 12-11-2013 15:08

Een dag naar therapie voel me nog steeds gesloopt ben niet vooruit te krijgen vandaag :?

Het was zo heftige sessie van alles ging er door me heen pff heb dingen gezegd die ik nooit eerder aan iemand heb verteld..
Ook het gevoel van dat het besef alles wat gebeurd is ook echt is gebeurd hoe dieper ik in die tunnel ga hoe meer besef dat komt dat ik niet ziek ben maar die e... die me dit heeft aan gedaan :roll:

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 12-11-2013 15:44

Heel veel sterkte lieve Jess,

Wel goed dat je die dingen hebt gezegdt want nu is het in ieder geval eruit. Hoe moeilijk het ook is.

Wens je heel veel sterkte, ben ook op... gister ook pie gehad.

Sterkte,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 13-11-2013 08:07

Wat goed Jess, dat je dingen hebt uitgesproken.
Het zal heel moeilijk zijn en zwaar voelen, maar toch is dat een klein stapje richting uitgang van de tunnel.
Wat goed dat je ook andere inzichten gaat krijgen. Het is inderdaad niet jou schuld, waarschijnlijk heb je dat jaren wel zo gevoeld.

Doe rustig aan, je werkt hard en dat kost energie!!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 13-11-2013 18:58

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dat doet me echt heel erg veel alleen nu rageren op het forum dat lukte me vanmiddag beter dus ik reageer later als ik ergnes nog niet op heb geantwoord. Kan dat nu gewoon even niet... :roll:

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 14-11-2013 08:33

Jess schreef:Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dat doet me echt heel erg veel alleen nu rageren op het forum dat lukte me vanmiddag beter dus ik reageer later als ik ergnes nog niet op heb geantwoord. Kan dat nu gewoon even niet... :roll:
Neem de tijd Jess, het is fijn als je reageert, maar wel als je het aankan.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 14-11-2013 09:38

Hoi Danique,

Ik neem zeker wel de tijd!
Kom wel weer dat ik wat actiever reageer op het forum.

Groetjes van Jess

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 14-11-2013 09:42

Wat een rot week :roll:

Maandag in sessie gehuild nou voelt niet als opluchting ik schaam me echt rot ervoor pff. Dan denk ik dan voel ik me net een klein kind als ik huil.

Ik zou het liefst even schouder op zo'n moment willen hebben op uit te huilen maar durf dat aan me peut niet te vragen en straks zegt nee dan zak ik nog verder weg pfff. Ik twijfel dus of ik moet vragen aan haar of ze mij wilt troosten als ik verdrietig ben... pfff en dan nog een paar dagen en dan mag ik weer jemig ik ben nog niet eens deze sessie te boven dat word maandag super zwaar vrees ik :?

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 15-11-2013 20:31

Hey Jess.
Wat naar dat het zo'n rotweek voor je is.
Wel goed dat je hebt gehuild tijdens je sessie, maar kan me ook voorstellen dat het nu zo dubbel voelt. Ook dat je dan een arm om je heen wilt, maar waarschijnlijk houdt je peut gepaste afstand. Zij weet niet of jij dat prettig vindt en dit kan je vast wel met haar bespreken.

Het is nu erg zwaar Jess, maar uiteindelijk heb je er zoveel aan. Over een tijdje kijk je terug op deze periode en ben je trots op jezelf dat je dit allemaal hebt gedaan. (Ik hou dit mezelf nu ook maar voor).

Alvast veel sterkte voor maandag, ik zal aan je denken!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 17-11-2013 21:15

Ik zit voor mij gevoel echt in soort van achtbaan en ik ben blij als het morgen is heb me peut heel hard nodig want ik stond bijna op instorten vandaag pff.

Maar ik durf haar niet te vragen of ze me wilt troosten ik ben zo bang dat zegt dat ze niet mag vanwege haar werk :roll:

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 18-11-2013 08:43

Hey Jess, veel sterkte vandaag.
Hoop dat je troost vind bij je peut. Gewoon aangeven als je er behoefte aan hebt, dan weet zij wat je wilt.
En als ze het niet doet vanwege peut/patient relatie, weet je ook dat het niet persoonlijk is ;-)

Veel succes vandaag!!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”