Jess dagboekje

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 01-11-2013 17:32

Je bent absoluut niet de enige Jess! Ik zeg van alles wel in mijn hoofd, maar krijg ik niet mijn keel uit. En als het me een beetje lukt om wel te praten, is mijn hoofd leeg en moet ik zoeken naar de woorden.

Sterkte maandag!

knuf

Monique
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 02-11-2013 00:03

[/quote]Ik heb zojuist aan haar gemaild anders ga ik maandag compleet in de stress daarheen dus hopelijk heeft nog gelezen.[/quote]

Wat goed van je Jess, heel erg knap dat je een mail hebt gestuurd. Ik hoop dat je peut het goed oppakt en dat het jou wat meer rust geeft voor maandag. Ik wens je een goede sessie toe en hoop dat er een paar woorden op de juiste plek vallen.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 03-11-2013 00:01

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Die peut gaat gek worden van mij :shock: ik heb daarnet nog een mail gestuurd die zal wel denken het tijdstip van die mail pff ja ik moest evne kwijt.

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 03-11-2013 00:17

Hahahha een peut die gek wordt, het moet niet gekker worden ;-)
Zet ze maar aan het werk hoor Jess, daar zijn ze voor. En nogmaals goed dat je van je af schrijft en tegerlijkertijd haar informeerd.

Ik heb zelf nog nooit gemailt met m'n peut, zal eens vragen wat ze er van zou vinden.

Laat je maandag nog ff weten hoe het is gegaan? Alleen als het lukt hoor!!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 03-11-2013 07:30

Danique schreef:Hahahha een peut die gek wordt, het moet niet gekker worden ;-)
Zet ze maar aan het werk hoor Jess, daar zijn ze voor. En nogmaals goed dat je van je af schrijft en tegerlijkertijd haar informeerd.

Ik heb zelf nog nooit gemailt met m'n peut, zal eens vragen wat ze er van zou vinden.

Laat je maandag nog ff weten hoe het is gegaan? Alleen als het lukt hoor!!

Groeten
Danique
Hoi Danique,

Zo voelde vannacht wel ik dacht lijk wel gek die hele malbox plat gooien van peut ik hou me nog netjes in anders zou ik vrees ik nog vaker aan haar mailen maar dat doe ik niet. Het kan maar zo zijn dat ze vandaag nog antwoord want ze heeft wel eens op zondag terug gemaild :shock:

Ik weet ook niet of normaal is hoor dat peut te mailen maar die van mij n heeft haar mailadres gegeven dus dan zal wel mogen lijkt me zo.

Als het lukt laat ik maandag wat weten maar ik kan niks beloven omdat ik niet weet hoe ik van die sessie vandaan ga komen :?

Groetjes van Jess

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 03-11-2013 07:35

Vandaag naar de verjaardag van me zus ik heb daar helemaal geen zin in maar ik ga toch het is haar verjaardag en dan maar hopen dat toch nog een beetje gezellig gaat worden me hoofd zit bij morgen niet bij vandaag.

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 05-11-2013 08:28

Hey Jess.
Hoop dat je gisteren een goede sessie hebt gehad en dat je niet helemaal stuk zit.

Take care.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 05-11-2013 17:03

Lieve Jess,

Hoe is het gegaan gisteren?
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 05-11-2013 19:49

Danique schreef:Hey Jess.
Hoop dat je gisteren een goede sessie hebt gehad en dat je niet helemaal stuk zit.

Take care.

Groeten
Danique
Ik kon niet opbrengen om te sporten gisteren avond was helemaal kapot :shock: nu toch maar mail vandaag gestuurd of toch niet weer op de vrijdag zou kunnen want voel me nu nog zo verrot als gisteren en heb wel antwoord terug gehad dat wel kan gelukkig maar! Voelt of ik in een heel donkere tunnel nu zit :?

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 05-11-2013 19:50

Monique Amber schreef:Lieve Jess,

Hoe is het gegaan gisteren?
Wat lief dat je er naar vraagt!
Pff zwaarder dan dat ik had gedacht en als ik het kan zal ik schrijven maar daar moet ik eerst de kracht voor vinden leef nu in de heel donkere tunnel heel bang en alleen voel ik me :roll: :roll:

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”