overgang

Hier kunnen nieuwe leden die nog geen toegang hebben op de persoonlijke berichten alles kwijt. Ook een dagboekje beginnen of vragen stellen. Als we jullie beter leren kennen, kunnen jullie berichten verplaatst worden naar de gesloten gedeelte
joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

dagboekje

Bericht door joke » 15-04-2015 16:12

ja ik weet nog niet helemaal hoe de site werkt, wat wel en niet kan. Ik zou ook wel graag toegelaten willen worden op het gesloten gedeelte. Volgens mij heb ik wel regelmatig geschreven.
Vandaag slechte dag gehad, huilen, boos, somber, nergens zin in....
maar toch ga ik weer joggen, lijnen, minderen met roken en vrijwilligerswerk doen en koken. Ik wou dat mijn vader dood was maar helaas, hij leeft nog steeds en zit niet in de gevangenis waar hij eigenlijk hoort en waar die ook eens goed te grazen genomen zou moeten worden. Maar jah, boosheid dus. Ik probeer een lichtpuntje te zien en dat is mijn lieve partner die er altijd voor me is en me altijd steunt in alles (wederzijds) en dat ik dit soort dagen gelukkig steeds minder heb. Morgen weer een nieuwe dag met hopelijk wat meer zonneschijn van binnen.
liefs joke
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 16-04-2015 07:51

Hoi Joke ,

Al doende leert men.. begrijp dat de site in het begin wat onduidelijke kan zijn..;,

Ja fijn dat je regelmatig komt... :) Blijf zo even doorschrijven mag ook in de mindere belangrijke zaken zijn zoals wat ga je doen vandaag spelletjes hoe voel je je etc...,
Is gewoon dat we een zicht krijgen over wie je bent.

Nu je lijkt me wel sympathiek hoor daar niet van... Maar door sommige leden met minder goede bedoelingen..., die mensen begonnen te verwijten en te kwetsen jammer genoeg..,Maar gelukkig is niet iedereen zo...

Ik beslis daar niet over wie toegang krijgt.. Maar denk wel dat het snel gaat gebeuren nu..
Kortom dat was even de uitleg omtrent toegang..

Jammer dat je je zo slecht voelde... rook ook veel hoor een verslaving hé :oops:
succes met het minderen...,
Ja vrijwilligerswerk kan zeker... een afleiding en uitlaatklep zijn...,
Ja jammer genoeg blijven die herinneringen aan je vader... nog lang aanslepen herken het wel..., is zo fout wat ze ons aangedaan hebben..,
Hopelijk heeft het mooie weer je toch wat deugd gedaan?
Zie je je vader overigens nog ?

Liefs Silvia

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 25-04-2015 12:08

Hoi Joke

Sorry voor late reactie
Maar ik zit ook in de overgang
Alleen verloopt het bij soms mild en soms heel heftig.
Heb wekenlang nergens last van en dan de ene opvlieger na de andere.
En wil ik mijn buik wel inruilen.
Neem het voor lief omdat ik niks mag slikken doordat ik veel andere soorten aan medicatie slik.
Maar als super heftig wordt krijg ik hormoon tabletten om het in goede banen te leiden.
Maar verders heb ik geen stemmingswisselingen die niet gelukkig.
Hoop voor jou dat het middel inmiddels volledig zijn werk doet en je klachten vrij bent.

Groetjes Belinda

joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

overgang en vrijwilligerswerk

Bericht door joke » 01-05-2015 17:26

hallo Belinda en Silvia!
Ja het middel doet wel zijn werk en ik heb er gelukkig steeds minder last van, alleen nog wat pms achtig voordat ik ongesteld moet worden. Maar goed dat kent iedereen wel denk ik. Gelukkig heb ik EINDELIJK leuk vrijwilligerswerk gevonden, na een jaar zoeken! Bij een project Vrouw en Kracht in een buurthuis in een andere wijk. Ik ga taallessen geven met mijn vriend en een soort inloopochtend van het buurthuis leiden. Ik ben er ook op naailessen gegaan (gratis!!!!) en ik kom er erg leuke mensen tegen. Dus gelukkig niet meer de hele dag thuis zitten. Verder ben ik naailessen aan meisjes gaan geven en verdien ik zodoende ietsjepietsje bij dus dat is wel prettig. En ik ga stoppen met roken, samen met mijn vriend. Zal wel moeilijk worden maar het moet maar eens een keer stoppen. Het is zo slecht voor mijn gezondheid en het geld poehe! Mijn vader zie ik niet meer Silvia en soms ben ik daar wel verdrietig nog om maar het is beter zo. Ik zie geen enkel familielid meer. Ze ontkenden het nl allemaal. Heel moeilijk maar ik voel me zonder hen beter. hartelijke groet joke en liefs
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 02-05-2015 01:53

Hoi Joke,

Fijn dat het middel aanslaat.. :) Ja heb ook veel last van PMS :(
Wat vrouwen toch moet afzien hé ... Maar goed nog even volhouden en nooit geen PMS meer :) :wink:

Waauw leuk dat je taalles gaat geven .. en gratis naaien leuk...,
veel succes ermee..

Erg van je familie zeg meid :( nu mijn moeder heeft me ook nooit geloofd is erg pijnlijk :( maakt je zo machteloos hé :(



Wel fijn dat je een lieve man hebt :) succes met het stoppen van te roken ... wou dat ik ook die wilskracht had :oops:
Wel fijner met twee dan dan dat je het alleen zou doen meer steun;..,

liefs silvia

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 06-05-2015 16:44

Hoi Joke

Dat scheelt dat het middel zijn werk doet.
En wat fijn dat je zulk fijn vrijwilligerswerk hebt.
En zo leer je nog naaien ook ;-) 2 vliegen in een klap

En heel veel succes met het stoppen
Ik heb gelukkig nooit gerookt dus dat scheelt.

Groetjes Belinda

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen (OPEN)”