Vraag aan alle leden

Hier kunnen nieuwe leden die nog geen toegang hebben op de persoonlijke berichten alles kwijt. Ook een dagboekje beginnen of vragen stellen. Als we jullie beter leren kennen, kunnen jullie berichten verplaatst worden naar de gesloten gedeelte
Plaats reactie
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Vraag aan alle leden

Bericht door Sofie » 17-02-2015 13:41

Er zijn inmiddels veel aanmeldingen van nieuwe leden die wachten op goedkeuring. Nu vroeg ik me af hoe jullie er tegen aan kijken om nieuwe leden toe te laten.

Ik ben natuurlijk heel lang even afwezig geweest omdat ik het even heel druk had met andere dingen en het even allemaal niet zo soepel liep en ik even niet hier op kon komen. Mijn excuses ervoor.

Maar hoe denken jullie.
Ik wil eigenlijk nieuw leven aan dit forum inblazen. Dus graag ideeen en nieuw input wat missen jullie enz.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 22-02-2015 19:07

Wat ik vooral mis is leven op t forum.

Maar dat is niet iets wat is te forceren.
Reageren omdat t moet gaat niet. Niet durven reageren omdat t zo rustig is is ook vervelend. Dit soort dingen moeten spontaan groeien. Af en toe hebben mensen ook ruimte nodig om even met wat anders bezig te zijn.
Voor alles is een tijd en een seizoen. Dus drukte op t forum zal ook altijd met ups and downs gaan denk ik dan maar.

Nieuwe leden vind ik lastig omdat ik een tijdje juist meer ben gaan schrijven omdat het even gesloten werd. Dat voelde voor mij veiliger. Het nu openen ontneemt geeft me meteen t gevoel van ja maar dan had ik nooit die dingen geschreven en nu kunnen mensen t gewoon lezen..
Aan de andere kant ontkom je er denk ik niet aan. Er zullen altijd mensen vertrekken. Dat zou automatisch betekenen dat zonder nieuwe aanwas t forum dood gaat bloeden.. Dilemma's.. Ik denk er nog eens over.

Groetjes,
Runtogain

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 24-02-2015 19:30

Lieve Runtogain,

Die dilemmas die je beschrijf heb ik nu ook. Er speelt ook heel veel in mijn leven en ik merk dat omdat er ook weinig geschreven wordt ik denk laat mijn verhaal maar ook zitten. Niemand die het leest. Terwijl dit mijn eigen forum is...

Ik heb wat leden toegelaten... niet iedereen, die moeten zich binnen 7 dagen voorstellen en als dat niet gebeurd verwijderd ik ze weer.
Maar blijft zo lastig ook omdat ik anderen een kans wilt geven om ook hun verhaal te kunnen doen.
Maar ja... het is zo eng. we vertrouwen mensen en dan komen nieuwe mensen die je niet weet wie ze zijn enz. Het is moeilijk. De nieuwe leden kunnen niet op het gesloten gedeelte tot we ze beter leren kennen en ik ga weer kijken naar de oudere leden en vragen hoe zij hierin staan. En weer even het forum verschonen qua leden lijst want hoe moeilijk het ook is. Je komt wel op een forum om zo nu en dan iets van je te laten horen. Anders zorgt het in ieder geval voor mezelf wel voor onveiligheid.
Ben slecht van vertrouwen, maar voor velen van ons natuurlijk herkenbaar.

Maar ik wil heel graag dat iedereen zich veilig blijft voelen.
Lastig.

Sterkte Run en laat alsjeblieft weten hoe je hierin staat wat nieuwe leden betreft het moet ook voor jou een veilig plekje blijven.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 04-03-2015 20:51

Ik heb geen moeite met nieuwe leden. Ik ben zelf heel open nu in het delen van mijn verhaal. Ik heb ook een blog.

Liefs, Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 04-03-2015 22:15

Hoi Sofie,

En andere... is ook heel moeilijk om praktisch alleen een forum te runnen Sofie, Ik vind het héél ferm dat je het al zo lang doet,

Is misschien Is maar een idee maar gezien de vroegere moderatoren hier niet meer of nauwelijks zijn.. leden die hier al langer zijn en er intresse voor hebben moderator te maken.. Want alleen is het zoveel en je hebt natuurlijk ook nog je eigen leven hier buiten;

Hoe steungevend een forum ook zijn het brengt jammer genoeg ook soms ook ellende mee mensen met niet zo goede bedoelingen etc en ja je moet ergens de grens trekken natuurlijk,

Heb ook geen problemen met nieuwe leden vermits ik zelf een oude nieuwe ben :wink:

En ja iedereen wilt zijn ei graag kwijt, en heeft soms te moed niet of voelt zich niet goed om op andere te reageren,...., soms op oudere posten van leden reageren kan ook helpen.... geeft ze een teken dat ze er nog bij horen... als ze zelf niet meer zo goed kunnen of willen reageren,

Maar ja je ziet ik ben al helemaal back :)
dikke profichiat voor Sofie knuf

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 06-03-2015 21:33

Lieve Silvia,

Dank je wel voor je feedback. Ja het zou inderdaad fijn zijn als leden moderator willen zijn om mij te helpen.
Is soms best veel om alles bij te houden, maar ik doe mijn best voor alle leden,

Groetjes,
Sofie en knuf terug Silvia
Leven is meervoud van lef

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 06-03-2015 21:38

Hoi sofie,

ja en dat doe je goed hoor!

met veel inzet!

knuf silvia

joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

moderator

Bericht door joke » 29-03-2015 20:01

hoi Sofie,
ik ben nog niet toegelaten maar hoop daar natuurlijk wel op. Mijn vriend waarmee ik samenwoon is heel goed in it en computers en zou je wel willen helpen, al is hij natuurlijk geen lid. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel. Hij zou graag willen helpen. Of zijn hier alleen vrouwen op dit forum? hartelijke groet joke
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 29-03-2015 23:15

Hoi Joke,

Dank je wel voor je aanbod. Maar ik laat niet zo snel mensen toe die niet het soort verleden hebben als wij.
En ik kan als ik dat zou willen ook hulp krijgen van mijn man ( doe dat niet omdat ik de privacy van alle leden hier wil behouden en hij leest niet.

Ook is het dat ik wel weet hoe het forum werk is niet zo moeilijk maar ja elke dag alles bij houden is wel lastig omdat ik soms vaak ook niet lekker in mijn vel zit.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen (OPEN)”