therapeute heeft vreselijk nieuws gekregen..

Hier kunnen nieuwe leden die nog geen toegang hebben op de persoonlijke berichten alles kwijt. Ook een dagboekje beginnen of vragen stellen. Als we jullie beter leren kennen, kunnen jullie berichten verplaatst worden naar de gesloten gedeelte
pink
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-09-2013 20:45

therapeute heeft vreselijk nieuws gekregen..

Bericht door pink » 08-11-2013 22:59

hi meiden,
deze week heeft mijn therapeute vreselijk nieuws gekregen... haar partner is ernstig ziek en heeft nog maar een aantal weken/maanden te leven... Afschuwelijk... Ze heben het deze week gehoord en ze heeft me gemaild.
Leef heel erg met haar mee, ben verdrietig, moet s avonds steeds erg huilen en denk er de hele tijd aan. Ken haar sinds 2006 en hebben samen veel moeilijke dingen doorgewerkt.
Opeens voelt mijn trauma zo stom vergeleken bij wat zij doormaakt...
Wil dit graag delen met jullie...

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 08-11-2013 23:58

Hey Pink.

Wat een afschuwelijk nieuws voor je therapeut en haar partner. En logisch als je iemand zo lang en vooral intensief kent, je daar ook erg verdrietig om bent.
Veel sterkte Pink en... jouw trauma is niet stom hoor, maar je kan het niet met elkaar vergelijken.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

pink
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-09-2013 20:45

Bericht door pink » 09-11-2013 00:05

dank je wel....
kan bijna niet stoppen met huilen... Ze voelt voor mij even belangrijk als een goede vriendin, terwijl de verhoudingen natuurlijk scheef zijn... therapeut-client... Dat geeft mij nu een gevoel v verscheurd zijn... Ik kan niet de dingen zeggen en doen die ik wel zou willen....

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 09-11-2013 00:21

Ik snap wat je bedoelt Pink, je wilt afstand bewaren, maar ook het liefst een vriendin zijn. Het blijft lastig, zeker na zoveel jaren intensief contact en vooral vertrouwen.

Voor ons is iemand die we vertrouwen een erg belangrijk persoon, want zoveel mensen vertrouwen we niet en laten we niet toe. Maar toch is er de therapeut - client verhouding. Kan me goed voorstellen dat je je daardoor verscheurd voelt.

Wel goed dat je aan je emoties toegeeft en huilen is goed!
Veel sterkte Pink.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 09-11-2013 23:55

Wat een moeilijke situatie Pink. Ik wens je heel veel sterkte.
Wat jij hebt meegemaakt is ook verschrikkelijk!
Beide wens je niemand toe...

Lieve groet,

Monique.
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

pink
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-09-2013 20:45

Bericht door pink » 10-11-2013 07:44

Dank je voor jullie reacties. Het is inderdaad zo ingewikkeld... Hopelijk zie/spreek ik haar morgen. Vind het nu wel lastig wat ik dan wel en niet kan zeggen tegen haar over wat ik voel en denk... Voel me gewoon best wel bezwaard om nu met mijn dingen aan te komen...

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 10-11-2013 10:58

Ik denk dat het goed is als je haar dit vertelt.

Sterkte!
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 11-11-2013 08:07

Pink, veel sterkte vandaag. Hoop dat je haar spreekt en dat je kan uitleggen wat je voelt. Dat kan ze waarschijnlijk alleen maar waarderen.

Succes.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 11-11-2013 10:39

Hoi Pink

Je moet wel je dingen bespreekbaar houden
Als je therapeut het niet meer aankan dan zegt ze je afspraak af
Ondanks dat haar man ziek is moet ze door
En ja voor jou zeer moeilijk omdat je contact met haar zo vriendschappelijk is
en erover praten mag altijd als zij het niet wil of wat dan ook geeft ze het wel aan
er juist niet over praten is het moeilijke uit de weg gaan
en hoe gewoner jij doet hoe makkelijker het voor haar is
juist vermijden doet pijn en geeft veel verdriet en maakt mensen eenzaam en ga maar door
lang betoog maar er komt dus de dag van afscheid en de tijd daarna wees open en weet je niks te zeggen
als je durft is soms een hand op iemands hand leggen of een arm als troost dat zegt meer als 1000 woorden
ga het niet uit de weg dat doet pijn
en soms is gewoon alleen hoe gaat het genoeg

groetjes belinda

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 11-11-2013 20:35

Hoi Pink,

Ik heb even alleen je eerste post van hier gelezen en vind het heel erg dat je peute zulk vreselijk nieuws hebt gehad. Wens Je heel veel sterkte en snap heel goed dat als je zo'n goede band hebt met je peut dat je zo van slag bent.

Sterkte
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen (OPEN)”