contact met je therapeut

Hier kunnen nieuwe leden die nog geen toegang hebben op de persoonlijke berichten alles kwijt. Ook een dagboekje beginnen of vragen stellen. Als we jullie beter leren kennen, kunnen jullie berichten verplaatst worden naar de gesloten gedeelte
Gast

Bericht door Gast » 02-11-2013 19:01

Ik herken dat heel goed, altijd telaat, regelmatig afspraken die niet door gaan.
Nog niet zo lang terug had ik de grootste ruzie met de mijne, en ik had bijna een andere therapeut maar wilde het nog een kans geven.
Er waren ontzettende grote fouten gemaakt.. in de dosier.. dan denk je dat ze je kennen na al die jaren, dan schrik je wel even als ze de belangrijkste gebeurtenissen een andere twist geven.

Groetjes Hope

pink
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-09-2013 20:45

Bericht door pink » 02-11-2013 21:10

@Hope, dat is heftig! Is de ruzie wel uitgepraat...? En heeft je th.peute toegegeven dat ze fouten heeft gemaakt?

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 02-11-2013 22:59

pink schreef:hoi allen
ben er weer, sorry even weg geweest... Erg druk gehad en ook qua verwerking een moeilijke periode, dus had vooral behoefte aan naar buiten gaan, voldoende slapen en waar kan creatief bezig zijn. Naast natuurlijk alle drukte van werk en gezin... :-P

Sofie, wat naar dat je zo depri was/bent.... hoop dat het wat beter gaat nu?
Hoi Pink,

Hoe gaat het nu met je? ik hoop dat al wat beter met je gaat?

Sterkte

Groetjes van Jess

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 02-11-2013 23:00

Hope schreef:Ik herken dat heel goed, altijd telaat, regelmatig afspraken die niet door gaan.
Nog niet zo lang terug had ik de grootste ruzie met de mijne, en ik had bijna een andere therapeut maar wilde het nog een kans geven.
Er waren ontzettende grote fouten gemaakt.. in de dosier.. dan denk je dat ze je kennen na al die jaren, dan schrik je wel even als ze de belangrijkste gebeurtenissen een andere twist geven.

Groetjes Hope
Hallo Hope,
Wat vervelend dat je ruzie met haar hebt gehad. Dan is de band nu nog zelfde gebleven of vind je toch moeilijk om daar heen te gaan?

Groetjes van Jess

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen (OPEN)”