Mis jullie

Mededelingen van leden en over de leden. belangrijke data en afspraken, kan je hier kwijt als je wil
Plaats reactie
Gast

Mis jullie

Bericht door Gast » 01-03-2013 16:26

he mensen,

voel me hierzo alleen en verlaten de laatste tijd op het forum
zou het fijn vinden mochten jullie iets van jullie laten horen we zijn er tenslotte toch voor elkaar dikke knuf voor jullie allemaal!!!
en ik hoop dat senle horen's en schrijf's :) :wink:
liefs Silvia

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 03-03-2013 06:07

Lieve Sivia,

Sorry dat je je hier alleen voelt momenteel.
Wou dat ik de moed terug had gevonden om terug meer te reageren en te lezen maar het lukt me nog niet zo.

Alvast weet dat ik aan je denk en dat ik jou ook een dikke knuffel geef.

Groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 03-03-2013 15:03

he lieve Frauwke
fijn dat je wat lmaat weten sorry is niet nodig ik bedoel ook niet dat mensen direct moet reageren op andere ofzo hoor maar gewoon wat laten weten :)

liefs Silvia thanks voor de knuf gelijk een terug

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 04-03-2013 15:19

Hoi lieve Silvia,

Sorry dat ik niet veel reageer, maar ik heb het even moeilijk. Gebeurd gewoon veel en kan dat hier even niet delen. Omdat ik het zelf even allemaal op een rijtje moet zetten.

knuf voor jou!
Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 04-03-2013 15:21

he Sofie,
Weet ik toch meid was voor iedereen bedoeldt hier was zo rstig en stil begrijp heel goed dat je niet kan reageren op andere is ook niet echt de bedoeling van mijn medelingen wel om meer van jullie te horen bij deze gebeurd dus ok :)
liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 05-03-2013 22:48

Hallo allemaal,

Voel me ook een beetje aangesproken door dit berichtje. Terecht denk ik hoor!
Ben net weer een beetje opgeknapt, het is ook hier momenteel erg druk en ik heb me weer iets op de hals gehaald wat ik spannend vind maar waar ik tegelijkertijd ook twijfels bij heb. Het is een te lang verhaal om nu over uit te wijden maar dat kom ik als het meer handen en voeten krijgt zeker nog een keer doen.
Vind het nog altijd fijn om hier even te zijn en ben jullie dan ook zeker niet vergeten maar het lukt me momenteel niet zo vaak om er echt even voor te gaan zitten helaas. Als dat voor jullie te weinig is dan hoor ik het graag!

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 05-03-2013 23:51

Hoi Mieke,

leuk om wat van je te horen neen slaat op niemand persoonlijk hoor ook niet op jou maar ja nu zonder mensen die schrijven lijkt he forum wat dood te bloeien maar ik merk dat mensen terug meer en meer beginnen te schrijven dus wel goed hoor :)

Begrijp heel goed dat het op sommige momenten moeilijk is om te reageren


Leuk dat je spannende dingen gedaan hebt of voor de boeg hebt doe maar in je eigen tempo he meid ben wel wat nieuwschierig nu :oops: :wink:

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2013 16:32

he mensen nu is het wel erg rustig ben hier de laatste weken ook niet meer héél veel geweest maar ik hoop nog wat van jullie te vernemen?

Liefs Silvia

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 07-04-2013 17:46

Het spijt me vind het nogal moeilijk/ confronterend op dit moment. Zal mijn best doen wat vaker te komen/ schrijven.

Liefs knuf
Runtogain

Gast

Bericht door Gast » 08-04-2013 17:26

he Runtogain geeft niet hoor begrijp je wel eveneens als de andere
de laatste tijd lukt het me ook niet echt om te reageren op andere
dikke knuf aan iedereen ik hoop dat iedereen blijft delen en ook eens bij elkaar wilt gaan kijken als het lukt
neem even een time out sorry

liefs Silvia knuf aan iedereen

Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke mededelingen (verborgen)”