Lange afwezigheid

Mededelingen van leden en over de leden. belangrijke data en afspraken, kan je hier kwijt als je wil
Plaats reactie
Gast

Lange afwezigheid

Bericht door Gast » 01-08-2012 17:11

Hallo iedereen
Sorry dat ik me een tijdje niet liet horen
Maar ik ben er weer had het echt heel moeilijk en ik had echt ruimte nodig voor mij zelf kan het niet aan om alles te lezen
maar nu ben ik er weer mijn baterijen zijn weer opgeladen :)
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 01-08-2012 17:21

Hey Silvia,

Fijn dat je baterijen weer zijn opgeladen en welkom terug zou ik zeggen. Goed dat je tijd genomen hebt voor jezelf.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 13-08-2012 08:52

Hey Silvia,

Kan me alleen maar aansluiten bij Sofie. Heel goed dat je tijd voor jezelf hebt genomen en dat je dat zeker nog doet als jij voelt dat je dat nodig hebt! Zoals je weet geen verplichtingen hé!

Heel veel sterkte.
Liefs,
wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 13-08-2012 20:14

Fijn dat je er weer bent, Silvia!

Gast

Bericht door Gast » 15-09-2012 14:59

Wil jullie even laten weten;
Dat ik terug ben helemaal dat ik de draad wil op pikken want ook al kon niet eerder reageren toch heb ik jullie allemaal hard gemist.
Heb terug mijn moed hervonden hoe raar het ook klinkt door het stoppen met anti depresiva werd er helemaal suf van geen energie en voelde me eigenljk een hele andere persoonlijkheid nu ja dacht ik dit kan niet meer
maar zeker niet jullie medicatie stopzetten al ze aanslaat en jullie helpt nu genoeg gezeurd doe mijn best om bij te lezen en te reagern waar het in mijn mogelijkheid ligt
sorry dat ik er een ruime tijd niet was
en Het maakt me dan ook blij als ik zie hoeveel nieuwe leden er bij zijn gekomen :) en zeker hun steentje miss wel steen bijdrage aan deze forum

Even een bedankje aan Sofie, Kimberly en Wie? Dat jullie zo fantatisch zijn doorgegaan
Knuf
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 16-09-2012 10:23

Hoi Silvia,

Ja anti depressiva kan je inderdaad heel erg suf maken.
Ben blij weer wat van je te lezen en geen sorry hoor nergens voor nodig.

knuf voor jou
liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke mededelingen (verborgen)”