even voorstellen

Graag binnen 7 dagen, je hier even voorstellen.
joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

even voorstellen

Bericht door joke » 25-03-2015 21:18

hallo allemaal, mijn naam is joke. Ik ben 46 jaar, woon samen met mijn vriend en heb een dochter van 16 jaar. Ik ben de eerste 16 jaren van mijn leven sexueel misbruikt door mijn vader en heb een aantal maanden geleden gebroken met mijn familieleden (waar ik nog vaak verdrietig om ben). Ik heb wel veel therapie gevolgd en voel me gelukkig ook wel vaak goed, maar ook nog heel regelmatig helemaal niet. Ik heb zestien jaar geleden vier jaar lang een psychose doorgemaakt, ook mede door het misbruik veroorzaakt. Ik heb een posttraumatische stress stoornis waardoor ik niet voor een baas kan werken, maar ik doe gelukkig wel vrijwilligerswerk wat ik heel leuk vind. En gelukkig heb ik thuis ook leuke dingen om te doen (waaronder kleding maken enzo) Ik zoek contact op deze site omdat ik me vaak erg alleen voel met mijn verleden en alle problemen die het heeft veroorzaakt. Nou, zo moet het maar even, dit is wel weer lang genoeg. Tot chats dan maarxxxxxxjoke
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 25-03-2015 21:25

Hoi Joke,

Welkom op het forum!

Lieve groet,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

Bericht door joke » 25-03-2015 21:40

dankjewel Monique Amber! groetjes van joke
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 25-03-2015 22:23

Welkom op het forum Joke,

Grappig dat mijn huidige therapeute nu ook zo heet :)
Wat een heftig leven heb je achter de rug zeg..,
Fijn dat je kleren zelf maakt ik hou erg van mode... :)

Maar ja nu ben ik even af aan het dwalen, :wink:
Ik hoop dat je hier alle steun mag vinden die je nodig hebt,
Kijk maar rustig rond en als er vragen mochten zijn stel ze gerust!

liefs silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 26-03-2015 15:51

Hoi Joke,

Van harte welkom op het forum. Je zou veel herkenning in lezen. Wat heftig en wat moeilijk maar aan de andere kant ook dapper dat je gebroken heb met je familie. Soms is dat nodig om voor jezelf te kunnen kiezen wat heel belangrijk is.
Ik zelf heb ook al jaren geen contact meer met familie en dat is ook moeilijk omdat je het zo graag anders had gewild.

Doe rustig aan en lees rustig rond.
Als we je beter leren kennen. Krijg jij ook toegang tot de verborgen topics van dit forum.

Groetjes, en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Sofie ( beheerster) maar ben net als een ieder van de leden hoor niet meer of zo... ;)
Leven is meervoud van lef

joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

Bericht door joke » 27-03-2015 16:58

hoi Silvia en Sofie. Bedankt voor jullie reactie! Voel me al dagen heel leeg van binnen. Rotgevoel is dat. Ja, ik had het heel graag anders gewild met mijn familie inderdaad. En ik moet van mijn schuldgevoel af dat ik hen in de steek laat, want het is natuurlijk andersom. Ze hebben me nooit gesteund en erkenning gegeven van wat gebeurd is. Ik heb iemand van humanitas gevraagd mij te begeleiden bij rouw en verlies. Ik hoop dat ik daar wat aan heb. Verder ben ik bij maatschappelijk werk in gesprek. Gewone therapie kan ik niet meer betalen. Maar dit voelt wel goed.
Ik ga nog maar eens een potje janken, misschien voel ik me dan een beetje beter. hartelijke groeten van joke
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 27-03-2015 17:12

Hoi Joke,

Wat rot dat je je zo voelt. Huil maar, Ja je familie heeft jouw in de steek gelaten en niet andersom en je mag nu voor jezelf kiezen.
Het is best wel moeilijk omdat jij het waarschijnlijk zo anders had gewild.
Maar ik vind je wel heel erg moedig dat je toch deze stap heb genomen om voor jezelf te kiezen.
Ik hoop dat je ver kan komen bij humanitas en maatschappelijk werk. Moeilijk he dat soms therapie niet vergoed wordt, wordt er soms ook hopeloos daarvan.

Sterkte en goed dat je meer hier durft te delen.
We zijn er voor elkaar!

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

Bericht door joke » 29-03-2015 19:49

hallo sofie
bedankt voor je lieve woorden! dat doet me echt heel erg goed! :D vandaag gelukkig iets betere dag ....mijn vrijwilligerswerk begint morgen en daar heb ik veel zin in. nieuwe mensen leren kennen en lekker er ff uit. er komt eindelijk wat schot in. dat helpt ook vast om me beter te gaan voelen! hartelijke groet joke
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 29-03-2015 20:21

Hoi Joke...

Veel succes morgen als vrijwilliger... :)

Wat ga je doen..?

Fijn dat je je beter voelt..

Je mag ook zeker in het opengedeelte van het forum schrijven hé

laat je wat weten morgen? Hoe het verlopen is..


Liefs Silvia

Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 29-03-2015 21:09

Hoi :)

Welkom hier op het forum.
Ik zie dat je in de buurt woont, ik woon zelf een plaats verderop(naar het noorden).

Angel

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”