ladyleo

Graag binnen 7 dagen, je hier even voorstellen.
ladyleo
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-10-2012 16:16

ladyleo

Bericht door ladyleo » 03-10-2012 16:51

Hallo,

Ik ben een meisje van 22 en sinds vandaag hier aangemeld.
Toen ik 6/7 was ben ik misbruikt door mijn broer die toen 15/16 was. Dit heeft anderhalf jaar geduurd. Nu sinds 4,5 jaar alweer ben ik er mee bezig om te verwerken. Ik kan het al redelijk een plekje geven, maar ben er nog niet. Het is gebeurd en kan het niet terug draaien, maar er nu mee leven is soms moeilijk. Vooral ook dat het binnen het gezin niet is wat het hoort te zijn. Ook ben ik door de situatie geworden zoals ik nu ben en zou mezelf graag wat willen veranderen. Ik wil bijvoorbeeld graag aardig gevonden worden en ben erg bezig met wat andere mensen van mij denken. Ook stel ik erg hoge eisen aan mezelf. Dit alles heeft tijd nodig, maar ik wil zo graag dat het een keer 'normaal' is...

Gast

Bericht door Gast » 03-10-2012 18:18

hoi Ladyleo
Leuke naam zeg :)
Welkom op het forum kijk eerst rustig rond .
Als er vragen zijn stel ze gerust.
Ik hoop dat je je hier snel je plekje mag en kan vinden.
Erg zeg wat er met jou gebeurd is.
Ik hoop dat je de lat voor jezelf niet meer zo hoog moet leggen vervelend zeg dat je zo hoog eisen aan jezelf stelt voor alle duidelijkheid hier bepaal jezelf wat je kwijt wil of niet niets moet ok?
Weet je eigenlijk wilt het ook zeggen dat je een enorm sterk karakter hebt en dat is op zich wel positief toch? :)
Liefs Silvia

ladyleo
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-10-2012 16:16

Bericht door ladyleo » 03-10-2012 19:07

Dankje:)
Ik had wel een vraag, ik kan veel onderwerpen niet openen. Dan moet je speciale toegangsrechten hebben?
Gelukkig ligt de lat al minder hoog, sinds begin dit jaar ook gestopt met studie/werk, om volledig aan mezelf te werken. Bizar om dat op deze leeftijd te doen, maar het gaf ook rust. Ik had mn hele toekomst al uitgestippeld en toen liep het toch anders. Nu eindelijk neem ik er dan echt de tijd voor. Ik geloof ook zeker dat de situatie heel leerzaam is, ook al neemt dat niet weg dat het moeilijk, heftig en positief is... Zo heb je altijd je goeie en minder goeie momenten. Wilde hier kijken naar andere verhalen en vragen stellen over dingen waar ik moeite mee heb. Familie, vriendinnen en mijn vriend snappen het toch niet 'echt'. Omdat ze het niet mee hebben gemaakt, dit geeft me soms een eenzaam gevoel. Ook al doen ze hun best en zijn ze er wel voor me, zo ieder op zn eigen manier.

Gast

Bericht door Gast » 03-10-2012 19:31

hoi Ladyleo,

Welke onderwerpen kan je niet openen ? normaal kan je alles lezen behalve niet de dagboekje's als je wat langer lid bent en we je beter kennen heb je normaal we toegang Ja is ook allemaal niet makkelijk met mensen praten die niet hetzelfde meegemaakt hebben tof dat je studeert
Liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 03-10-2012 19:57

hoi Wil je even zeggen dat ik het heb doorgegeven en hoplijk kan je weldra posten in topic's die je wil
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 03-10-2012 23:33

Welkom hier!

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 04-10-2012 14:39

Hoi Ladyleo,

Van harte welkom. :)
Hoop dat je plekje hier kan vinden.

Sterkte met alles,
Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

ladyleo
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-10-2012 16:16

Bericht door ladyleo » 04-10-2012 15:22

Dankjewel!:)
Ik weet nu ook dat ik niet meteen alles kan zien en berichten kan plaatsen. Maar dat komt dan vanzelf.
Was ook meer dat ik een middagje er voor ging zitten en ik dan dingen kon vragen en lezen. Vind dan wel fijn dat ik alleen thuis ben, mijn vriend hoeft ook niet alles te weten...

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 04-10-2012 18:57

Ladyleo,

Welkom hier op het forum.
Heftig zeg om je studie en werk aan de kant te zetten om aan jezelf te werken. Respect!
Mag ik je vragen wat je wilde studeren?
Ik hoop voor je dat je snel zover komt dat je wat aardiger voor jezelf kunt zijn en de lat wat lager kunt/ durft te leggen. Goed is ook goed genoeg.
Doe het rustig aan hier op het forum, hopelijk voel je je snel "thuis"!

Groetjes,
Runtogain

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 04-10-2012 18:59

Oh ja, vertel geen dingen die je (nog) niet kwijt wilt of waar je je nog niet prettig bij voelt. Kortom je hoeft geen enkele vraag te beantwoorden, het mag.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”