ladyleo

Graag binnen 7 dagen, je hier even voorstellen.
Gast

Bericht door Gast » 18-10-2012 12:07

Hoi Ladyleo,

Grenzen aangeven; wat blijft dat toch enorm moeilijk he! Vraag me af hoe dat toch komt.

Wat lijkt me dat verschrikkelijk eenzaam als je helemaal geen contact met je familie hebt!

Beetje laat maar toch nog een reactie op je vraag; ben geen enorme prater als het over mijn verleden gaat nee.
Maar mijn vriendinnen zeggen dat het de laatste tijd steeds beter gaat. Dat is denk ik ook wel zo maar wel alleen als ik me er veilig genoeg voor voel en bij maar een paar mensen.
En dan nog durf ik niet alles te zeggen helaas.



Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 18-10-2012 21:10

Lieve Sofie,

Dank voor je lieve reactie! Soms voelt het zó onmogelijk en uitzichtloos :cry: :cry:

én Mieke dat is zó pijnlijk herkenbaar... soms het gevoel te hebben dat je het wel uit zou willen schreeuwen, maar er is alleen maar stilte... blokkades...geen woorden kunnen vinden...
Moeilijk hé?! :oops: :cry: Het probleem waarom steeds elke therapie en behandeling niet lukt.. praten lukt niet. Wanneer het te dichtbij komt, blokkeer ik vreselijk. Zo graag wíllen, maar het niet kunnen/mogen..
Vandaar ook dat ik me hier heb aangemeld. Doodeng.. maar hopelijk helpt het me ook om hier wat te ''oefenen'' bij mensen die hetzelfde hebben en herkennen..

Heel veel liefs en sterkte ook voor jullie!

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 18-10-2012 21:35

Vlinder schreef:... soms het gevoel te hebben dat je het wel uit zou willen schreeuwen, maar er is alleen maar stilte... blokkades...geen woorden kunnen vinden...
Herkenbaar, pijnlijk & zo ongelofelijk lastig...!

Sterkte, wil even zeggen dat ik vind dat je al heel erg goed bezig bent!

Runtogain

Gast

Bericht door Gast » 18-10-2012 21:50

Dankjewel lieve Runtogain :oops:
Doe m'n best.. :?

Liefs.

Gast

Bericht door Gast » 29-01-2013 11:55

Ook ik wens je nog een laattijdig warm welkom toe!!
Ik ben eventjes afwezig geweest daarmee mijn late reactie!

Hopelijk vind je wat je zoekt en heb je hier een veilig plekje gevonden!

Liefs

Mereltje

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”