Amelie19

Graag binnen 7 dagen, je hier even voorstellen.
Plaats reactie
amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Amelie19

Bericht door amelie19 » 27-03-2012 21:58

Hallo allemaal,

Ik ben Amelie19.
Ik ben 19 jaar en studeer momenteel.
Ik heb dit forum een paar dagen geleden ontdekt.
Ik ben zelf vanaf mijn 12e tot mijn 19e misbruikt.
Maar ik heb het aan niemand verteld.Dit forum is daarom een mooie manier om anoniem mijn verhaal te doen.
Ik hoop op dit forum te zien hoe andere mensen ermee omgaan en misschien kan ik het hierdoor beter accepteren.
Ik heb veel over het onderwerp gelezen en zo weet ik dat ik niet alleen ben.
Ik vind het heel fijn dat er zo'n forum is waar men elkaar kan steunen.
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

Gast

Bericht door Gast » 27-03-2012 22:14

Hoi
Amelie welkom op het forum!
kijk eerst maar rsutig rond. Indien je vragen hebt stel ze gerust.
Ik hoop dat je hier snel je plekje mag vinden.
En uitendelijk ook kan delen is toch lastig om met zo een groot geheim rond te lopen denk ik?
Sterkte meid ik hoop dat je ooit de kracht vind om het aan iemand te vertellen.
Liefs Silvia

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 27-03-2012 22:19

Silvia schreef:Hoi
Amelie welkom op het forum!
kijk eerst maar rsutig rond. Indien je vragen hebt stel ze gerust.
Ik hoop dat je hier snel je plekje mag vinden.
En uitendelijk ook kan delen is toch lastig om met zo een groot geheim rond te lopen denk ik?
Sterkte meid ik hoop dat je ooit de kracht vind om het aan iemand te vertellen.
Liefs Silvia
Dankjewel Silvia.
Het is wel lastig ja,maar door wat ik heb meegemaakt heb ik geleerd mijn emoties uit te schakelen. Ik wil mijn verhaal wel vertellen maar kijk ik nog even rond.
Het lijkt mij een leuk forum waar ik me ook veilig voel.
Ook omdat de admin zo voorzichtig is met het verschaffen van toegang heb ik de zekerheid dat niet iedereen zomaar kan komen kijken.
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

Gast

Bericht door Gast » 28-03-2012 10:58

Welkom op het forum

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 28-03-2012 11:46

Hoi Amelie19,

Van harte welkom op het forum. Ik hoop ook dat je hier je plekje mag vinden om je verhaal te kunnen doen, en steun te vinden.
En wat je schrijf over je gevoelens uitschakelen herken ik ook enorm.
Ik leer steeds meer te voelen door therapie en mensen om me heen waar ik mezelf kan zijn.
Heb jij ook therapie?

Heel veel sterkte in je proces en mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Liefs
Sofie
Leven is meervoud van lef

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 28-03-2012 15:50

Sofie schreef:Hoi Amelie19,

Van harte welkom op het forum. Ik hoop ook dat je hier je plekje mag vinden om je verhaal te kunnen doen, en steun te vinden.
En wat je schrijf over je gevoelens uitschakelen herken ik ook enorm.
Ik leer steeds meer te voelen door therapie en mensen om me heen waar ik mezelf kan zijn.
Heb jij ook therapie?

Heel veel sterkte in je proces en mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Liefs
Sofie
Hallo Sofie,
Bedankt voor de snelle toegang :D .
Ik zit niet op therapie. Het werd mij wel aangeraden door andere problemen om een keer een afspraak de maken met de studenten psycholoog.Maar omdat ik het nu zo druk heb met school en het eigenlijk niet zo goed durf heb ik dat nog niet gedaan. De wachttijden zijn ook best lang ,ongeveer een maand.
Maar ik weet niet of ik heel veel baat zal hebben bij therapie op dit moment.Ik wil eigenlijk eerst uit de situatie waarin ik mij nu bevind.
En dan misschien een afspraak maken met een psycholoog.
Om eerlijk te zijn ga ik er goed mee om omdat ik genoeg aan mijn hoofd heb om me bezig te houden. Ik wil sowieso liever mijn verhaal kwijt op een anonieme plek voordat ik het naar buiten breng.
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 02-04-2012 11:01

Hallo,

Ook vanwege deze kant (spijtig genoeg) welkom op het forum. Hopelijk kan het forum en wij een stukje helpen in het verwerken van je trauma.

Je schrijft dat je eerst uit de situatie wil waarin je nu zit. Denk dat je daar dan ook wel hulp van een psychologe kunt gebruiken...

Heel veel sterkte!

Groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2012 18:24

Ook een welkom van mij, een ouwe rot, als het om misbruik gaat. Dapper dat je er zo snel iets mee wilt doen en je steun zoekt. Dat zal je zeker helpen.

Doe het rustig aan, zou ik zeggen.

Veel sterkte

Gast

Bericht door Gast » 06-04-2012 06:55

welkom Amelie19,
ik hoop oprecht dat het contact hier je helpen mag om een begin te maken met verwerken
het wegstoppen en utischakelen van gevoelens kunnen lange tijd een prima uitweg zijn, helaas haalt gevoel ( ook dat van lang geleden) je rationeel denken uitendelijk een keer in
daarom ook vind ik het erg dapper van je om te willen delen

neem je tijd
groetjes damskey

Gast

Bericht door Gast » 06-04-2012 08:01

Lieve Amelie,

Een beetje laat maar van mij zeker (helaas) ook welkom op het forum.
Ik heb alles een beetje gelezen en ik hoop echt heel erg dat je snel uit deze 'situatie, kan worden weggehaald/wegstappen.

Als ik of iemand anders iets kan doen voor je geef je wel een gil hè? Al kan ik me zo voorstellen dat dat wat eng is...

Liefs
Kimberly

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”