charlotte

ga je ons verlaten, laat het ons weten. een rede hiervoor is niet perse nodig
Plaats reactie
Gast

charlotte

Bericht door Gast » 06-01-2014 10:26

Hoi allemaal,

ik kom bij deze hier afscheid nemen.
Ik kan hier niet goed mijn plek vinden. Het maakt me té wantrouwig als ik mezelf wel mededeel maar verder niet zoveel van anderen te weten kom omdat ik niet bij de verborgen gedeeltes kan komen. Erom vragen kost mij heel veel. Toch heb ik het gedaan. Twee keer. Eerste keer was er gezegd dat het die week nog zou gebeuren, maar gebeurde niet. Dan denk ik snel dat men mij toch niet vertrouwd. Naar veel strijd in mij heb ik nog een keer gevraagd, waar helemaal niet op werd gereageerd. Dat triggert te veel bij mij.
Sophie, dit is GEEN verwijt naar jou toe, helemaal niet!!! Dit is gewoon zoals het in mij werkt. Blijkbaar ben ik er dan toch niet aan toe. Dingen voelen erg snel onveilig bij mij.
Dus heb ik besloten om dit forum weer te verlaten.
Ik wens jullie allen alle goeds en een helende reis.

Liefs,
charlotte

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 06-01-2014 22:04

Hoi Charlotte,

Ik ben ook maar een mens en wist even niet waar het over ging. Je was in de laatste pb naar mij toe niet echt duidelijk over.
Het spijt me dat ik je een onveilige gevoel hebt bezorgt dat is zeer zeker niet mijn bedoeling geweest.

Het is ook dat ik de laatste tijd ook enorm met mezelf worstel en niet altijd de energie heb om op het forum te komen. Dit heb ik jou ook uitgelegd.

Nu kom ik misschien ook kort door de bocht over, maar het gaat erg moeizaam hierzo. Sorry ben ook meer een mens die ook over bergen heen moet klimmen, vergeet niet dat ik ook lotgenote ben.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 07-01-2014 08:24

Hey Charlotte.

Door omstandigheden ben ik een tijdje niet online geweest en lees ik jou berichtje nu als eerste. Ik vind het erg jammer dat je je zo voelt en dat je afscheid neemt.
Het zal zeker niet de bedoeling geweest zijn om je wantrouwen te triggeren, maar het is voor de moderators ook een moeilijke tijd, vooral de maand december, die is voor iedereen altijd zwaarder.

Er is al genoeg geschreven over de regels en ga daar nu niets meer over zeggen, maar vind het jammer dat je om die reden niet meer op het forum komt. Ik hoop dat je dit nog leest en misschien nog overweegt te blijven, juist omdat ik weet hoe moeilijk je het hebt.
Zelf heb ik de afgelopen periode veel gehad aan de gesprekken hier en ik zou willen dat dit voor iedereen zo zal zijn.

Lieve Charlotte, als je dit nog leest: wat je ook kiest, ik wens je veel sterkte en kracht toe en hoop dat je een manier vind om met je verleden om te gaan. Twijfel niet teveel aan jezelf!!!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 12-01-2014 13:27

Hoi Charlotte

Jammer dat je je zo afgesloten voelt
We zijn lotgenoten en het is extreem moeilijk om er over te praten
En ik ja ben ook behoorlijk ziek erbij wat maakt dat ik ook vaak niet aanwezig ben
Ook ik heb vrij lang moeten wachten om toegang te krijgen.
Dit is een zeer gesloten forum en terecht we delen ten slotte wel een behoorlijk zwaar verleden.
Ik hoop dat je je weg vind en dat voor jou de zon ook weer gaat schijnen
een dikke succes knuffel

Liefs Belinda

Plaats reactie

Terug naar “Afscheid”