Jente: sorry

ga je ons verlaten, laat het ons weten. een rede hiervoor is niet perse nodig
Plaats reactie
Gast

Jente: sorry

Bericht door Gast » 11-01-2013 18:07

Dag Iedereen,

Als het kan zou ik graag mijn account laten verwijderen...
Ligt niet aan jullie want zit ook op automutilatieforum en ook daar ga ik me verwijderen. Dus het is zeker en vast niet jullie schuld! Hoe meer ik mensen over mijn problemen vertel, hoe meer ik er open over ben, hoe meer mijn papa te weten komt. Dan speel ik liever op Safe en zorg ik dat er niks te ontdekken valt.

Volgens papa zou ik enkel met me psycholoog over mijn problemen moeten praten en aan anderen juist de positieve dingen vertellen. Ok... dan doe ik dat maar. Mijn psycholoog blijft, ook al zal het me even moeite kosten om die weer volop te vertrouwen. Maar de rest verdwijnt. Mijn emailcontacten met het jac en lln-begeleidster inclusief. Ik heb het 12 à13 jaar op m eentje gedaan, waarom nu niet terug?

Ik vind et op zich niet moeilijk om me vrolijk voor te doen, alleen kost het veel energie, maar het lukt wel.

Beste mensen, ik wens jullie allen heel veel geluk toe ! Bedankt om er hier voor me te zijn!

Veel liefs Jente

Gast

Bericht door Gast » 11-01-2013 18:56

Lieve Jente,

Ik vind het jammer .
maar als je het echt wilt dan heb ik er wel begrip voor.
Nu ja je papa ik denk dat je voor jezelf kan uitmaken wat je wilt.
Het is jou pijn en jou verwerking

je papa hoeft het toch niet te weten dat je op deze site of andere bent toch.

Ik wens je het allerbeste toe

Liefs Silvia knuf

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 11-01-2013 18:59

Hoi Jente,

Ik zou je account deze weekend verwijderen.
Dan heb je tijd om afscheid te nemen hier en andere leden hebben tijd om afscheid van je te nemen.

Het aller beste!
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 12-01-2013 09:39

Bedankt Sofie

Silvia,

Ook bedankt...
mijn papa komt achter alles! Altijd weet hij alles en dat wil ik vermijden.
Bedankt voor je fijne reacties altijd!
Liefs Jente en een dikke knuffel

Gast

Bericht door Gast » 12-01-2013 14:27

Lieve Jente,
Ja begrijp dat lastig is, miss als de relatie tussen je ouders beter is dat je weer eens mag of kan komen.

Wens je veel sterkte toe, en zonder dank hoor!

liefs Silvia knuf

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 12-01-2013 21:29

Dag Jente,

Jente wanneer ga jij eens je eigen leven leiden zonder je papa enzo. Bedoel hij neemt je alles af wat jij nodig hebt en jij laat hem dat gewoon toe.

Sorry hoor maar je zit ook bij je moeder dus dan kan je daar alsnog op internet en daar controleerd je pa je toch niet?

En anders moet je open zijn tegen hem en zeggen wat er mis is. Maar ik zeg dit omdat ik weet dat het met je psycholoog toch niets word want anders had je daar al lang meer vertelt.

Groetjes
frauwke

Plaats reactie

Terug naar “Afscheid”