jane

is je kind slachtoffer van sexueelmisbruik, wil je er wat over vertellen dan kan dat hier
Gast

Bericht door Gast » 16-11-2011 20:44

hallo \sofie

Ja ik laat weten hoe het is gegaan
Hij heeft na de aangifte verplichte therapie moeten volgen
en volgens mij doet hij dat nog steeds.
\hij zegt dat hij spijt heeft van alles maar dat geeft bij mij niet het vertrouwen terug in hem...hij heeft 7 jaar lang dingen gedaan en dan spijt hebben en het is weer over??? nee dat gaat er bij niet in.
Hij heeft bij mij alle rechten verspeelt

Gast

Bericht door Gast » 17-11-2011 00:36

Jane heel veel succes me de zitting vandaag meid,
Vind het goed dat je je zoon van de vader houd,
zou hem alleen maar op het slechte pad brengen denk ik,
goed dat je je verantwoordelijkheid voor hem opneemt
ik hoop dat de instatie's dat ook inzien
Je zegt wel het is goed met je dochter ivm dat ze haar vader niet meer wil zien,
maar hoe gaat het emotioneel met haar? Of wil ze er liever niet meer aan denken?
Nogmaals sterkte en succes,
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 17-11-2011 18:17

hallo allemaal

Wat een KUT zitting!!!! Nou hij is echt het slachtoffer hoor!!!
Mijn ex is gedagvaard voor art 244 en 245.
Hij heeft Ankers en Ankers als advocaat(dat zal jullie vast wel wat zeggen)
Hij heeft 1 ding bekent (had hij bij politie bekent) de rest vanaf haar 7-e jaar t/m haar twaalfde jaar heeft hij ontkent.
Bij politie wel bekent maar nu zei hij dat het niet waar was...aangezien daar geen getuigen van zijn is het haar woord tegen het zijne...klote situatie.
Over twee weken de uitspraak...

En Silvia: het gaat wel goed met mijn dochter..ze wil het inderdaad alleen maar vergeten dus wil er niet over praten...ze is druk met school en haar werk en haar sociale leven...
Kids weten nog niet dat de zitting vandaag was we gaan het weekend met hun erover praten.
Gelukkig was mijn vriend mee en iemand van slachtofferhulp maar ohoh
wat was hij zielig!!!

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 17-11-2011 21:06

Hey,

Lijkt mij een moeilijke situatie. Zowel voor je kinderen als voor jou. Bedoel jij moet je recht houden voor je kinderen en wil hun beschermen maar te gelijk wil je hun ook de vrijheid geven om zelf keuzes en beslissingen te maken ivm hun vader. Nu ik denk dat je niet tussen hun en hun vader mag gaan in staan want dat dit later misschien ook tegen jou kan keren als je dat wel zou doen. Is een mogelijkheid he hoeft niet altijd zo te zijn en dan krijg je later ook niet de schuld dat het contact niet mocht van jou. dus laat hun beslissen wat ze willen. Als ze zelf zeggen wil geen contact met hun vader dan is het van hun uit en dan kan je hun daarin steunen maar ga niet voor je kinderen beslissen.

Verder tja over de zitting. Laten we zeggen dat de meeste daders het slachtoffer uit hangen op rechtzaken want ze denken dat ze zo makkelijker kunnen winnen. Laat ik het zo zeggen dat wat hij verklaard heeft bij de politie ook wel doorslag heeft in het onderzoek. Bedoel eerst zeggen van ja heb dat gedaan en dan later nee heb het niet gedaan. Dat is wel verdacht laat ik het zo zeggen en als het eerst wel zo is en dus ervoor wel gebeurd is en daarna niet meer. Weet niet maar als een dader het een keer gedaan heeft en dat bekent en dan als hij het later nog eens doet en dat ontkent dat roept ook vraagtekens op. Bedoel je geneest niet zelf he zonder therapie als je er al van geneest. Hoop dat je me begrijpt wat ik wil zeggen.

Maar goed ik hoop dat het goed komt echt en dat het lot aan jullie kant goed is en dat hij wel gestraft word. Maar sta niet versteld als de straf niet hoog is want dat zou mij niet verbazen.

Groetjes en sterkte
frauwke

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 30-12-2011 19:28

Hoi Jane,

Wat naar zeg, ja daders kunnen heel zielig gaan doen... zo herkenbaar... mijn dader was is ook zielig in zijn beleving dan.
Want hij is zo geweldig en goed... :(

Ik ken die advocaten niet van Ankers en Ankers maar ja... Advocaten die lullen zo dat het inderdaad lijkt dat de dader het slachtoffer is en die spelen ook nog toneel zijn ze op getraind. Snap nog steeds niet wat die mensen bezielen om daders te verdedigen... :(

Sterkte met wachten op de uitspraak. Zou na alle waarschijnlijkheid teleurstellend zijn.
Maar ik hoop toch dat die gestraft mag worden

Sterkte voor jullie allemaal.

Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Je kind”