kinderwens.. of niet? misschien klein beetje trigger

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

kinderwens.. of niet? misschien klein beetje trigger

Bericht door silvia wild rose 77 » 19-03-2015 22:16

Hoi iedereen,

Momenteel heb ik geen relatie, omdat ik bang ben er niet aan toe ben niemand vind.. etc....,

Nu ben ik op een leeftijd dat mijn biologische klok wel erg snel begint te tikken... als ik er ooit wil...ben al over de 35 en ja kans op risico is dan natuurlijk groter :(

Ik weet ook wel dat je in se niet echt man nodig hebt;.. om een kind te krijgen...Maar spermabank vind ik niet echt een oplossing wil echt een liefde's kind,En voor adoptie moet je ook geld hebben..

Maar al heb je een relatie voor een kind te krijgen moet je ook seks hebben is mijn algemene kennis toch :wink: :lol:
En ga altijd lopen als het zover is... :(

En dan nog een man vinden heb niet echt super ervaringen met dating's site's... :( En op straat val ik niet echt op vrees ik :(

en dan soms denk ik wat moet ik met een kind dat huilt dat kost hopen geld... etc.. maar ja het is wel iets van jou waar je je hele leven verbonden mee bent...,
Maar dan nog zou ik een goede moeder zijn??? : :oops:

Maar ga ik mijn oude dagen dan slijten zonder mama geweest te zijn.. zonder oma te worden...,

Maar ja zal eerst maar een partner proberen te vinden...
Al zou ik niet weten waar of wie me wilt?

wat denken jullie erover?

liefs silvia

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 26-03-2015 23:45

Lieve Silvia,

Ik kan nu niet antwoorden, maar ik wil je even laten weten dat ik het gelezen heb.

Liefs,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 27-03-2015 00:32

Geeft niet lieve meid bedankt om te lezen...,

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 27-03-2015 08:25

Hoi lieve Silvia,

Ik snap je wel...

Maar ik snap het ook weer niet ;)
Er zijn zoveel kinderen op de wereld en er is zoveel ellende. Hoe ga jij ervoor zorgen dat de ellende die jij heb meegemaakt je kind bespaard blijft? Dat kan je wel proberen, maar je weet nooit zeker of dat lukt.
Misschien praat ik nu makkelijk... ik ben pas 23. Ik wil nooit meer seks. Ik haat het, verafschuw het. Maar ik heb ook niet het gevoel dat ik kinderen wil. Ik vind ze niet leuk. Ik ben misschien wel jaloers op hun vrijheid en het feit dat hun nog zo zorgeloos zijn. Al hoop ik dat alle kinderen zo mogen leven.

Maar als je dat gevoel hebt om kinderen te willen krijgen....
Liefs Perle.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 27-03-2015 18:28

Typ hier een heel bericht pc is doet raar en is weg even een korte versie dan maar...

Sorry Perle dat ik nu pas aan antwoorden kom, bedankt voor je reactie

Toen ik zo oud was als jou .. voelde ik me ook nog niet klaar voor kids...

Maar wetende dat ik nog tijd genoeg had... gaf toch wel een goed gevoel..

Nu kan het nog... maar mag ook niet te lang wachten toch wat anders,

Soms word ik ook gek van huilende kinderen in een supermarkt ofzo..,

Maar aan de andere kant zie ik op fb van vrienden zo lieve schattige baby'tjes ... moet toch een speciaal gevoel zijn als ze van jou komen..

Tuurlijk kan je je kinderen geen leven meegeven zonder ellende that's eenmaal life...., er zijn ook mooie dingen aan leven...

En als iedereen zo zou denken zou de mensheid ook uitgestorven zijn :wink: dubbel dus...

Liefs silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 27-03-2015 19:47

Als iedereen zo zou denken inderdaad... maar heel veel mensen doen dat niet dus daarom doe ik het wel haha ;)

Maar ik kan je wel volgen hoor. Sterkte... snap dat het moeilijk is.

En buiten dat, ik zou het niet aan kunnen als ik een ziek kindje zou krijgen. Al die kindjes met kanker, andere erge ziektes, overleden kindjes.. het zou je maar overkomen.
En ook dat weet je niet van tevoren. Dus dat wil ik mezelf alvast besparen ofzo.....
Liefs Perle.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 27-03-2015 21:46

ja lieve Perle,

dat is een feit... als je een man hebt...of je mama papa en broer zus al hoop ik van niet kunnen ooit ook kanker krijgen...,

Dat is het leven....,

Nu miss even trigger sorry heb al eens een miskraam... gehad om niet gewild kindje wel te verstaan... en hoeveel verdriet me het ook deed... het was beter zo....,

Tegenwoordig weet je snel als je kindje wat mankeert nu natuurlijk.. het kan altijd ziek worden...., Maar ja het kan ook gezond blijven

in welke situatie ook in je leven zonder risico's blijft je leven ook maar staan begrijp je...?
Soms moet je gewoon springen dan in een veilig cocoontje te blijven..., is veilig maar... je komt niet verder... en begrijp het doe het ook dikwijls uit angst hoor! :oops:

Ga zeker ook nog met het vliegtuig op vakantie bv ga mijn vakantie niet in het water gooien door alles wat er in de wereld gebeurd!

mijn mening hé

liefs silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 27-03-2015 21:56

Hey Silvia,

Heb je eerste berichtje gelezen en vind het herkenbaar. Ik wil ook graag moeder worden, maar ook al heb ik nu een lieve man. Ik kan nog steeds niet echt intiem zijn zeg maar (vind lastig te verwoorden)
Dus ook ik heb geen kinderen. Wil wel moeder zijn maar ben er ook bang voor. Bang geen goede moeder te kunnen zijn.
Niet de financiële middelen voor hebben enz.
Laat staan tja huhh intiem zijn is zon grote iets. Ook al houden we ontzettend van elkaar maar op dat gebied is bij mij toch wel een blokkade.
Pfff :oops:

Wilde even dit met je delen, dat ik je begrijp is best moeilijk he. Je wilt mama zijn. Je wilt het goed doen.
Tja dan die jongens en er van genieten zonder die nare beelden en zo.
Blijft best echt heel moeilijk. Ik hoop ooit het te leren dat het goed is om intiem te zijn en niet elke keer dat mijn lijf zo protesteert zeg maar.

ik stop voor nu.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 27-03-2015 22:05

Lieve Sofie, bedankt voor je reactie,

Vind het zo jammer voor jou... dat je dat ook hebt zonder in details te treden want het blijft natuurlijk jou prive leven je kan ook zonder intiem te zijn zwanger worden van je man als je dat wenst...., maar voelt het misschien wat kunstmatig aan...
sterkte ik hoop oprecht dat je dat op een dag wel kan...intiem zijn..

Natuurlijke kinderen kosten handje's vol geld en je moet het maar hebben...,

Ik denk wel dat je een goede moeder zou zijn als ik je op het forum bezig zie.. je bent heel zorgzaam....,

Misschien worden we op een dag nog wel samen mama :)
Liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 28-03-2015 20:14

Lieve Silvia,

Dank je wel. Je woorden doen me erg goed.
Ja wie weet worden we wel op een dag samen mama. Maar nu weet ik niet hoe. Mijn man wil per definitie niet kunstmatig. Iets wat ik ook begrijp dus via die weg zou het niet gaan.

Maar ja... we zien wel.
Komt tijd komt raad misschien, maar je woorden doen me echt onwijs veel goed.

Liefs Sofie

en huhh ook jij zou een liefdevolle moeder zijn hoor,
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”