liefde via msn trigger

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Plaats reactie
bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

liefde via msn trigger

Bericht door bibith » 01-02-2013 18:26

trigger
ik had een hele goede vriend en hij wist van alles af van de incest van de verkrachting op mijn 11 en nu dit
eerst hadden we super fijn contact en nooit never toespelingen maken
maar ineens kwam het zou wel met je naakt met je voor een open haard vuur willen zitten
ik reageerde van dat ik dit niet wou en dat het zeer deed
hij zei sorry en even een paar dagen niks en toen begon het weer maar nu stapje verder hij zei we zitten samen voor de open haar en ik begin je zachtjes te strelen en te zoenen langzaam aan kom ik beneden aan en ga ik met mijn vinger bij je naar binnen en dan laat ik je lekker klaar komen en dan trek je mij af als beloning omdat ik jou zo lekker heb genieten ik heb heb msn uit gegooid en ben in huilen uit gebarsten hij die alles wist hij die wist dat ik nooit en dan ook nooit seksueel contact met een man wou hebben het voelde of hij me verkrachte ik heb voor de gewoonte om msn berichtjes een maandje te bewaren
ik liet deze lezen aan froukje mijn case manager bij de ggz en zij zei dat ik aangifte moest doen
dat dorst ik niet ze is mee geweest en de agent zei dat er zeker wat mee gedaan werd
ik werd door die " vriend "gebeld hij was voor verhoor mee naar bureau geweest en moest nu aan zijn vrouw uitleggen wat er aan de hand was hij vroeg ofg ik wou zwijgen heb de telefoon neergelegd
sprak van de week zijn vrouw we zijn ook goed bevriend maar had er sinds het geval niet meer gesproken is nu anderhalve maand terug en ze vroeg hoe ofe at en ik heb open kaart gespeeld ze zei dat ik uit gedaagd had en ik heb haar het beste gewenst en ze verwijdert uit msn lijst
ik ben kapot iemand die je la 13 jaar kent die zoiets doet ik zou nooit of te nimmer een man uitdagen val niet op ze en weet geen eens hoe het moet vind het walgelijke wezens die stinken en je pijn doen
kreeg net een mail van haar met excuses ze was boos en gaf de verkeerde de schuld ze wist dat ik nooit haar man uit zou dagen maar de vriendschap is over geeft wel een rustiger gevoel nu
maar ik beleef steeds weer een van de verkrachtingen

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 01-02-2013 18:35

Hoi Bibith,

Ik vind het wel heel dapper dat je toch naar de politie mee bent geweest en aangifte gedaan hebt. Is hij gestraft. Kan me voorstellen dat je hierom enorm geshockeerd bent geweest.

Heel veel sterkte!
Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 01-02-2013 18:48

Hoi Sofie
Ja hij is ge gestraft
Hij moet 6 weken zitten
en 96 uur dienstverlening in de sector waarin dit soort vergrijpen vallen
dus dat voelde wel goed

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 01-02-2013 19:54

Mooi! vreselijk zulke figuren zeg, maar super dat je naar de politie bent gegaan.
En ben blij dat die ervoor gestraft is.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”