problemen met intimiteit (misschien trigger!)

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Gast

Bericht door Gast » 01-02-2013 11:04

Lieve Lady Leo,

Spin je niet vast aan hoelang een proces duurt want dat is voor iedereen anders al snap ik je wel ik denk vaak ook zo.

Maar denk als je je daar op gaat vastpinnen je jezelf onder grote druk zet en daarmee ben je nog verder van huis toch?

Ik snap wat je zegt maar je ervaart soms wel dat dingen toch beter op zijn plek vallen al kan je tuurlijk ook eens een weerslag hebben;

hoort erbij wees niet zo streng voor jezelf

leuk die proefdagen wat voor werk ga je doen als ik mag vragen?

Liefs Silvia knuf

ladyleo
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-10-2012 16:16

Bericht door ladyleo » 15-02-2013 22:26

Alweer even geleden mijn laatste berichtje. Maar gelukkig wel weer wat positiviteit:) Aangenomen bij tijdelijke nieuwe werk. Is in de horeca, erg leuk:) Fijn tot september aan het werk en dan weer naar school.
en ook bij de peute goed gesprek gehad! weer confronterend en ook oude stukjes komen terug. Ik ben een ongepland kind en blijkbaar heb ik als baby gevoeld dat mijn moeder mij in de steek liet op een bepaalde manier. Ook was dit dus zo tijdens de gebeurtenis met mijn broer vroeger. Daar werd ik ook niet geholpen. Ook een aantal jaar geleden was dit het geval. Nu dacht ik dat allemaal wel geaccepteerd te hebben en snap haar kant ook helemaal. Maar blijkbaar kan ik het niet loslaten dat ze me in de steek liet. blijft apart. Maarja nu ben ik dus overal bang om in de steek gelaten te worden, door vriendinnen en mijn vriend. Terwijl dat dus allemaal in mijn hoofd zit! Weinig zelfvertrouwen, perfectionistisch. Klinkt allemaal logisch, maar een oplossing ervoor heb ik nog niet;) julliee?

ook verder het intieme stukje, mijn zus die ook ongepland zwanger was, koppel ik aan deze situatie blijkbaar. Met haar en haar dochter is het helemaal prima gegaan. Maar ik denk dat ik bang ben om zwanger te raken omdat ik niet dezelfde fouten als mijn moeder wil maken en dit stuk eerst achter me te laten.

Ik ben er nog niet, maar toch weer een stuk helderheid in me hoofd. Is ook wel fijn!

Gast

Bericht door Gast » 16-02-2013 19:23

Lieve Ladyleo,

Nu ja mijn mening is nu ongelukje als ze dat zeggen was ik nl ook :wink:

Dat je moeder minder van je ze houden anders had ze jou gewoon niet gekregen denk je kan altijd een zwangerschap afbreken he

nu dat v oel ik niet zo zeer bij mijn moeder alleen dat ze me niet gelooft omtrent het misbruik van mijn vader doet me pijn en daardoor voel ik me in de steek gelaten kan het niet een andere oorzaak hebben?

Ik weet dat moeder's het miss op een onhandige manier aanbrengen maar ze houdt wel van jou hoor ze heeft je toch negen maanden gedragen ook al was het niet gepland.

Maar goed knap dat het met je peute zo goed klikt en dat je werkt in de horeca leuk zeg :)

Ja herken wel wat je zegt van perfectionisme etc maar niemand is perfect meid wees niet zo streng voor jezelf dat maakt het moeilijk maar een hele lange weg natuurlijk is een proces maar je komt er wel

liefs Silvia knuf

ladyleo
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-10-2012 16:16

Bericht door ladyleo » 11-10-2013 21:48

Heyy allemaal!

Lang lang geleden dat ik hier geweest ben, maar het gaat ook eigenlijk heel goed!:) Naar de seksuologe geweest, wat voor mijn gevoel gedeeltelijk goed is geweest. Maar achteraf ook veel dingen die ik al wist! Dus ja, wel duidelijkheid, wel weer stap in de goede richting. en daar ook weer klaar. Met mijn vriend en mij gaat het nog wisselend. Niet dat het meteen weer helemaal goed is, maar fijn dat we overal open over kunnen praten. Ook weer begonnen met school:) even wennen wel.. haha!

Wilde jullie allemaal nog wel bedanken voor jullie lieve reacties! heel fijn!:)

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”