Je schuldig voelen na seks of mastrubatie(TRIGGER)

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Gast

Je schuldig voelen na seks of mastrubatie(TRIGGER)

Bericht door Gast » 06-10-2012 01:07

hoi iedereen,
Oei is moeilijk :oops: momenteel heb ik geen relatie maar ik doe wel soms aaj mastrubatie :oops: nu voordien deed ik me zo pijn maar dat heb ik gelukkig achterwege kunnen laten met de hulp van mijn therapeute
nu het punt is opzich zelf kan ik wel genieten maar als ik ben klaargekomen voel ik me zo enorm schuldig en heb ik barstende hoofdpijn
volgens mijn peute betert dat wel maar vraag me af wanneer het dan bettert heeft hier iemand ervaring mee en zoja weet iemand hoe ik er van geraak? want zo wordt een climax een anticlimax en dat is nu ook niet de bedoeling :oops: :wink:

Gast

Bericht door Gast » 28-10-2012 00:27

Hoi Silvia,

Weet eigenlijk niet zo goed hoe hierop te reageren maar wil je om te beginnen zeggen dat ik het heel knap vind dat je dit hier ter sprake durft te brengen! En dat je het met je therapeute druft te bespreken!
Moet eerlijk toegeven dat het voor mij ook wel een behoorlijke drempel is om op je berichtje te reageren maar ik doe het toch omdat ik denk dat het dat voor jou ook is geweest en het dan wel heel fijn is als iemand erop reageerd.
Het lijkt me in ieder geval al heel fijn dat je jezelf geen pijn meer doet!Het schuldige gevoel is heel herkenbaar; alsof je niet meer mag genieten van jezelf.
Verstandelijk weten we denk ik heel goed dat dat wel mag maar zo voelt het absoluut niet. Alsof je door de ervaringen in het verleden nooit meer van sekualiteit mag/kunt genieten. En dat terwijl het eigenlijk een gewone normale menselijke behoefte is.
Ook ik ben al een behoorlijke tijd alleen en weet denk ik niet eens hoe dit allemaal zou moet. Alleen vind ik het al moeilijk en beladen laat staan als ik een relatie zou krijgen......
Hoe herkenbaar ook ik zou niet weten hoe dit op te lossen voor de toekomst en wanneer het beterd.
Die barstende hoofdpijn lijkt me erg vervelend; blijft dat lang aanhouden?
Kan me voorstellen dat dit alles je ervan weerhoud om het nog te doen.
Misschien helpt het al wel een klein beetje om het hier bespreekbaar te maken.
Ben benieuwd hoe het nu gaat want ik zie dat je het berichtje al even terug hebt geplaatst.

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 28-10-2012 14:46

Lieve Mieke,

bedankt voor je reactie en dat je durft reageren wat lief van je.
Tja mijn peute zegt dat ik tegen dat klein meisje in mij moet zeggen dat ik me niet schuldig moet voelen maar is niet zo simpel zoals jezelf al zegt
op zich probeer ik het soms nog wel nog op het moment zelf lijk ik een roes ofzo achteraf besef ik het pas en dan idd de barstende hoofdpijn nu ja een pijnstiller op voorhand nemen helpt soms ook wel of wat alchol kan soms ook helpen :oops: :wink:
Soms ook al doe ik het niet heb ik toch de behoefte om erg ruw te doen maar dan kan ik beter stoppen zegt mijn peute
ach miss dat het ooit betert
b edankt voor je belangstelling
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 00:54

Lieve Silvia,

Het beterd inderdaad misschien ooit maar dat maakt het probleem voor nu voor jou niet minder!
En als het je helpt als je van te voren wat gedronken hebt waarom niet?
Ik herken jou behoefte om "ruw" te zijn niet maar kan me wel voorstellen dat je therapeute zegt dat je dan beter kan stoppen.
Zou het zo kunnen zijn dat je niet beter weet dan dat het zo gaat en het daarom vertouwd voor je voelt en dat dat juist hetgene is waar je naar op zoek bent?
Moeilijk hoor!
Heeft het misschien ook te maken met dat je alleen bent en dus niet geprikkeld word door iemand anders om hier een andere ervaring in te krijgen?

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 01:54

lieve Mieke

Dank je voor je reactie ik ben idd altijd pijn gewoon geweest en daar ben ik miss ook op zoek ja...
nu heb wel ervaringen met mannen gehad hoor niet zoveel
voel er eigenlijk niets van als ik sex heb met een man heel raar neen mijn eigen prikkel's werken beter nu ja zegt mijn peute wel niet dat vrouwen dat effectief ook willen hoor in hun fantasie soms willen verkracht worden dus dat argressie ook wel in sex zit bah moeilijk ja
nu ja weet ik het ook niet meer zo goed, probeer me geen pijn te doen
ja zegt mijn peute ook met een relatie zou ik miss ook andere ervaringen krijgen maar met die one night stand's die ik tot nu heb gehad lukt dat niet goed moet opgebouwd worden soms lukt het zelf's niet als ik me geen pijn wil doen enkel met pijn soms mijn peute zegt dat als ik lief voor mezelf ben ik ook dat van een man kan en ga verlangen terwijl ik me pijn blijf doen ik ook van een man ga verwachten dat hij mij pijn gaat doen ach ja moeilijke kwestie
liefs Silvia

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 29-10-2012 21:19

Dag Silvia,

Ik vind het ontzettend knap dat je dit hier hebt neergeschreven maar ik zelf kan er niet verder veel over zeggen.
Gewoon omdat ik nog helemaal niet zover ben.

Maar vind het ontzetend knap van je dat je dit hier hebt gekunt.

Veel sterkte en groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 22:07

lieve Ftrauwke,
Bedankt voor je lief berichtje ooit komt het wel bij mij is het ook met vallen en opstaan zoals je kan lezen.
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 30-10-2012 01:20

Hoi Silvia,

Denk dat je therapeut daar misschien wel gelijk in heeft maar dat wil je misschien wel helemaal niet horen....
Raar, he nu komen we zowel bij jou als bij mijn topic onder dit kopje op het zelfde punt uit. Dat we lief voor onszelf moeten leren zijn!
Maar ja hoe gaan we dat aanpakken?
Moeilijk hoor!
Hoop dat je uiteindelijk toch een man treft die het gedult heeft om je de kans te geven een fijne relatie aan te gaan. En daar is dan meteen weer de volgende vraag hoe vind je die?

Groetjes Mieke

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 30-10-2012 11:32

Hey Silvia,

Vind het al heel knap van je dat je je niet meer zo pijn doet tijdens het masturberen. Echt een super grote stap van je! Zeker volhouden hoor!!! De behoefte om jezelf pijn te doen is natuurlijk daarmee nog niet weg. Vind het echt wel knap dat je er niet aan toegeeft!! Zeker ook echt knap van je dat je zo'n onderwerp durft te bespreken met je peut. Zelf durf ik dat niet. Wil zegen dat jullie echt wel een vertrouwensband hebben!! Begrijpelijk dat ze zegt dat je moet stoppen op een moment dat je jezelf wil pijn doen maar die behoefte is er en is niet zo gemakkelijk om te negeren of te stoppen. Echt sterk van je!!

Jezelf schuldig voelen als je bent klaargekomen zal idd niet zo snel overgaan. En hoe je ervan kan komen?? Ook geen idee. Denk dat alles wel samen hangt met schuldig voelen op andere gebieden (mijn idee hoor). Voel je jezelf nog schuldig om wat er is gebeurd? Voel je je schuldig als je andere leuke dingen doet zoals bijvoorbeeld een kleedje kopen? Het is natuurlijk niet te vergelijken.


Trigger: eigen ervaringen

Verder kan ik zeggen dat het heel bekend in mijn oren klinkt. Zelf zit ik in een relatie (al 15 jaar) Maar het is ook altijd (nu nog) met vallen en opstaan gegaan. In het begin liet ik over mijn grenzen gaan en gingen we met elkaar naar bed ook al had ik absoluut geen zin. Achteraf in stilte huilen. Vaak ook tranen na het klaarkomen. Heb het altijd zoveel mogelijk verborgen tot het niet meer ging en dat ik zelf tijdens de seks in tranen uitbarstte. Begin ook vaak met hem te vrijen in de hoop dat hij me pijn doet. Dat doet hij dan niet en dat vind ik op dat moment en achteraf ook verschrikkelijk.
Of op momenten dat ik niet weet hoe ik me voel en dan hem warm maak voor seks. Dit tegen mijn eigen zin maar om dan toch te voelen wat je eigenlijk zo gewoon bent om te voelen.
Maar er zijn ook zeker betere momenten, het hangt veel vanaf van hoe je op dat moment voelt. We kunnen het leren maar vraagt ook veel tijd en doorzetting.

Veel sterkte!
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 30-10-2012 15:57

Hoi Lieve Mieke, en Wie?

bedankt voor jullie lieve reactie's,

@Mieke weet ook niet waar we zo een man kunnen treffen :roll:
Miss is hij er wel ergens op de aardbol maar hebben we hem nog niet gevonden :wink: idd lief zijn voor jezelf is niet altijd zo simpel als het rationeel wel lijkt ik hoop dat je ooit een lieve man vindt ik gun het je van harte! meid intussen tijd wees lief voor jezelf! probeer het je bent het meer dan waard!

@ Wie?
ja kelren kopen is ook wat dubbelzinning vroeger kreeg ik altijd kleren als er zo wat gebeurd was dat ik braaf was geweest en niets heb gezegd of speelgoed daardoor voel ik me ook niet echt schuldig als ik wat koop
want als ik wat kreeg was ik een lief meisje snap je?

wat knap zeg dat je hier je eigen ervaringen durft op te schrijven
en dat je het wat herkent ik ben blij dat je man je geen pijn doet echt waar al kan ik je gevoel ook goed begrijpen dat je dat wil;
Ja vind klaarkomen zo iets raar iets wat fijn is maar ook weer heel akelig is want het is verkeerd niet rationeel maar wel emotioneel wens je ook veel sterkte toe
liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”