vreemdgegaan

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Plaats reactie
Gast

vreemdgegaan

Bericht door Gast » 05-10-2012 00:16

omdat ik wel de behoefte had aan intimiteit ben ik in mijn relatie 3 keer vreemdgegaan, ja met 3 verschillende.Weet echt niet waarom en waar ik mee bezig ben
xxx

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 05-10-2012 10:20

Hey meisje80,

Als ik je berichtje zo leest lijkt het wel dat je het eigenlijk niet wil maar dat je het toch doet en je weet niet waarom. Ik kan het ergens wel begrijpen maar vind het moeilijk om uit te leggen. Volgens mij zoek je geen intimiteit maar eerder controle. Die personen waarmee je vreemd bent gegaan hebben zij het initiatief genomen of heb je dat zelf gedaan? Zijn deze personen vrij of gebonden aan aan partner?? Weet je vriend ervan?

Het heeft volgens mij met je verleden te maken, niet dat het dat dan goed spreekt of zo. Maar het is wel belangrijk te onderzoeken waarom en zo het in de toekomst te voorkomen. Denk dat het belangrijk is om meer een zicht te krijgen waarom je het doet en wat je voelt. Kan je het met een therapeut bespreken?

Er zijn ook veel personen met een misbruik verleden die in de prostitutie stappen want dan hebben zij de controle en niet anders om.

Sterkte!
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 05-10-2012 10:48

he wie/
bedankt voor je lieve mailtje hier heb ik echt wat aan, mijn vriend is er achter gekomen door mijnmail te lezen, en ik heb zelf contact met ze gezocht, dit ga ik zeker vanmiddag met mijn therapeut bespreken
meisje 80

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 05-10-2012 22:14

Hoi meisje80,

Goed dat je het met je peut wilt bespreken. En ik denk ook dat het met controle te maken heeft. Eigenlijk heb ik weinig zinnigs aan toe te voegen dan wat wie? al gedaan heeft.
Wens je heel veel sterkte!

Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 06-10-2012 01:02

hoi meisje,
Wat naar zeg voor je weet je waar de behoefte vandaan komt?
Miss kan je vriend je niet geven wat je nodig hebt voel je aub niet schuldig heeft allemaal een oorzaak ik hoop dat je met je vriend samen tot een oplossing kan komen meid hoe was het bij je peute ? knap dat je dat bespreekbaar kan maken
liefs Silvia

ikbenkapotgemaakt
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-03-2015 14:05

Bericht door ikbenkapotgemaakt » 01-05-2015 20:30

Beetje late reactie, maar ik heb hetzelfde gedaan: vreemdgaan zonder gevoel dat ik het wilde, als noodzaak, als ontsnapping en herhaling van vroeger.

Heel complex om te ontrafelen.

Ben benieuwd of je er al verder mee bent.

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”