Dubbel gevoel...

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Gast

Bericht door Gast » 18-01-2013 14:39

Hallo allemaal,

Zie dat ik hier al een tijdje niets meer geschreven heb. Dus maar even een kleine update.
Aan het begin van het nieuwe jaar heb ik mezelf voorgenomen beter voor mezelf te zorgen maar vooral beter naar mijn lichaam te luisteren en ook iets te doen met wat ik denk te voelen.
Dat laatste is meteen de grootste struggle op dit moment. Ik weet soms helemaal niet wat ik voel. Of beter gezegd dan voel ik misschien wel iets maar weet ik niet hoe ik daar woorden aan moet geven.
Als iemand vraagt hoe iets voelt en ik zeg ik voel niets krijg je ook meteen zo'n rare situatie. Soms voel ik naar mijn idee ook wel iets maar reageer ik daar totaal anders op dan je zou verwachten.

Wat ik de laatste tijd merk is dat ik bijvoorbeeld blokkeer als er dingen gebeuren die ik niet wil/ niet prettig vind. Vorige week bijvoorbeeld stond een collega achter mij (tegen mij aan) en fluisterde iets in mijn oor. Dan wil ik het liefste meteen weglopen en haar een mep verkopen maar ik bleef gewoon staan en deed niets. Achteraf heb ik daar dan de rest van de dag last van. Uiteindelijk trof ik mezelf later huilend in de kleedkamer (daar tussenin heb ik denk ik gedissocieerd...). Ik bedacht me toen dat ik nu terug naar boven naar die collega moest gaan om haar te vertellen dat ze dit niet meer moet doen maar dat kon ik dan toch weer niet.
Nu ben ik daar natuurlijk weer boos over op mezelf, lastig!

Maar goed, goed naar mezelf lusiteren betekend naar mijn idee ook aan de slag gaan met de behoefte aan een partner die ik hier al eerder schreef. Het is heel erg moeilijk en ik vind het doodeng maar als ik het niet probeer kom ik er zowieso niet uit.
Het hoeft ook niet nu a la minute maar ik wil er in ieder geval proberen voor open te staan.
Vriendinnen gaven meteen allerlei tips over website's en dergelijke maar of dat het nu gaat zijn weet ik ook niet hoor.

Nou ja het betend naar mijn idee misschien weer wel dat ik stapje verder in mijn proces aan het komen ben dus ik zie wel wat er van komt. Eerst maar eens zorgen dat ik het ga durven....

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 18-01-2013 17:05

Lieve Mieke,


Eerst en vooral fijn weer wat van je te vernemen.

Nu een mep geven zou ik niet meteen doen :wink:
Maar je mag zeker aangeven en het zeggen dat je niet zo graag hebt dat er niet zo dicht bij je wordt gestaan.;

Hoe bedoel je je reageert anders dan andere? Volgens mij reagearen de meeste mensen anders op verschillende situatie's toch?
Knap dat je toch al wat vooruitgang boekt

Moelijke he de relatie's site's ken ze ook wel soms heb ik er behoefte aan soms ook niet maar miss, kan je denken dat je eerst een goede vriend zoekt... ipv van direct een relatie kan je miss helpen het wat makkelijker te maken nu mij helpt het allezins een beetje.

Wens je er veel succes mee

liefs silvia knuf als het mag?

Gast

Bericht door Gast » 21-01-2013 01:22

Hoi Silvia,

Dank voor je knuffel! Zo virtueel vind ik dat alleen maar fijn, in het echt ben ik er nog steeds niet altijd even blij mee helaas.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in dat iedereen anders reageerd. Maar ik denk wel dat ik anders reageerde dan je normaliter zou verwachten en/of dan ik graag zou willen. En ik ben dan ook vooral wel weer bang voor de reactie van de ander....

Je tip over die relatiesite's vind ik een erg goede en ga ik zeker meenemen! Ik zal jullie op de hoogte houden.
knuf voor jou terug!

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 21-01-2013 22:24

Lieve Mieke,

miss kan je er met je peute over praten over het feit dat je vind dat je anders reageert ze ken je beter.

Miss ziet ze het niet zo of wel zo..,

Reageer ook soms heel impulsief etc bedoel iedereen kan dat eens voor hebben toch?

Veel succes met het zoeken naar een lieve vriend :)

virturele knuf voor je! en dank je voor de jouwe

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 29-01-2013 16:05

HoI Mieke,

Ben nieuwshierig hoe je zoektocht naar een lieve man verloopt?

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 05-02-2013 00:14

Hoi Silvia,

Dank voor je berichtje!
De zoektocht staat nog een beetje op een laag pitje.
Weet om te beginnen al niet te kiezen uit welke website nu een beetje te vertrouwen is.
Intussen ben ik al een week thuis met naar mijn idee een flinke griep.
De huisarts vertelde vanochtend dat ik ook een flinke brochitis/ longontsteking heb; geen wonder dat ik alleen maar wil slapen en nergens puf voor heb dusssss.
Als ik me straks wat beter voel hoop ik wat minder besluiteloos te zijn want er moet wat mij betreft echt garen op de klos. Maar volgens mij durf ik het nog steeds niet.

Groet Mieke

Gast

Bericht door Gast » 05-02-2013 20:10

Lieve Mieke,

Lastig he herken me wel in wat je zegt.
Nu zijn de meeste site's wel veilig maar tuurlijk kan je jezelf niet veilig geneg vinden of voelen heken ik wel is ook een hele stap

beterschap met je griep bekom maar eerst een beetje

liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 07-02-2013 12:32

Hey Mieke,

wil je heeeel veel beterschap wensen!!


Liefs,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 10-02-2013 00:59

Lieve Wie? en Silvia,

Dank voor jullie lieve berichtjes! Ben helaas nog steeds ziek maar dit gaat me vast helpen om op te knappen en daarna beslissingen te nemen....
Ga eens voorzichtig bij vriendinnen informeren welke site's zij aanraden.

Groetjes Mieke

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 16-02-2013 20:47

allereerst beterschap hoop dat je snel opknapt
ik kan niet over als iemand me aanraakt
mijn relaties lopen daar op stuk
jammer is zo
en als iemand achter mij iets influistert ren ik keihard weg en ben ook niet meer in te halen
ik werk 1 ochtend per week met verstandelijk beperkten in het zwembad
en een keer stak een man zijn hand in mijn badpak ik was totaal over mijn toeren ( hij besefte wel degelijk wat hij deed)
heb wel kunnen uitleggen aan leidinggevende wat er was na een week
ze liet me bekomen omdat ik zei dat ik tijd nodig had
ik heb niet meer met die client gewerkt
weet dat werken met mensen fysieke aanrakingen heeft maar ja soms gaan ze over de streep
ik doe het werk nog steeds al werk ik alleen nog maar met vrouwen meest veilig

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”