Dubbel gevoel...

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Gast

Bericht door Gast » 22-05-2013 20:09

Hoi Mieke,

hoe gaat het nu met je heb je al een lieve vriend gevonden? :)

Liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 02:50

Hoi Silvia,

Wat leuk dat je aan me denkt!
Nee dat is helaas nog niet gelukt, het zou ook eigenlijk te mooi om waar te zijn zijn :wink: .
Bovendien vraag ik me nog steeds af of ik er goed aan doe actief te gaan zoeken en of mensen wel op zoek is naar iemand met een verleden als ik. Dat laat ik denk ik namelijk niet zomaar achter me en hoe pak ik dat dan aan. Verteld ik dit meteen of juist liever niet?
Hmm het blijft moeilijk maar ja aan de andere kant als ik het niet probeer dan weet ik het zeker niet.
En bovendien wat ik nu doe werkt zowieso niet (mezelf verliezen in werk en andere bezigheden om maar niet aan mijn eigen ding te denken).

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 28-05-2013 01:17

Lieve Mieke,

Lastig zeg meid, herkenbaar je bent héél bang hé, ik denk niet zozeer om te zoeken maar wat nadien he in eerste instantie zou ik het ook niet meteen vertellen eerst moet er wat vertrouwen zijn en je moet hem vertrouwen en hij moet vertrouwen in jou hebben;

Maar ook niet sneller gaan dan je kan lopen he :wink:
Er van uit gaan dat je een leuke vriend zoekt,
Nu ja kan je er niet bij helpen sukkel er zelf mee :oops: het regent jammer genoeg geen mannen wat de songteksten ook mogen beweren :wink: :lol:

Miss eens met je peute over spreken ik denk dat angst je tegen houdt nu ik weet niet als je houdt van een stapje in de wereld te zetten :wink: maar af en toe kom je er ook mensen tegen een persoonlijke ontmoeting kan ook fijn zijn.

Of in alleen staande groepen kom je soms ook iemand tegen ze gaan sameneten en naar de biosocoop etc miss een idee :wink:

Ergens wacht wel een lieve man voor jou ben ik van overtuigd :)

graag gedaan overgiens hoor

liefs Silvia knuf

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”