Pierre: TRIGGER AM in de vorm van Maturbatie

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Plaats reactie
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Pierre: TRIGGER AM in de vorm van Maturbatie

Bericht door Sofie » 07-11-2011 16:53

Bericht van Pierre

Dit onderwerp raakt me wel, ik durfde hier niet zelf over te beginnen, maar ik epileer mezelf in de schaamstreek en dat doet zeer. Maar aan de andere kant voelt het goed en wil daar dan niet mee stoppen. Meestal als het epileren klaar is mastubeer ik ook zeer hard. Hier schaam ik me voor. Dat van die onderzoek dat je met een misbruik iets anders ontwikkeld is wel zo denk ik.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bedankt voor jullie reacties,
Nee ik wil helemaal geen orgasme als ik intiem ben met me vrouw. Dat geeft geeft geen meerwaarde aan onze relatie . Die keren dat we intiem zijn is niet zo vaak, maarja wie zegt dat je "het" 2 keer in de week moet doen. Bij ons is het alleen als we allebij er goed bij voelen. Soms weken niets en soms 2 keer in een week. Als daar een orgasme bij komt dan krijg ik veel triggers, en dat wil ik niet. Ik vind als het goed voelt en er geen eind aankomt met een orgasme dan blijft het goede gevoel hangen.Onze relatie is de laatste 4 jaar veel hechter geworden. Je hoort wel eens hoe vaak sommige koppels het wel niet"doen" per week, het lijkt dan net of ze hier aan willen laten zien hoe gek ze op elkaar zijn. Wij hebben vooral de laatste 4 jaar weinig sex gehad, maar veel gepraat en steeds hechter geworden, een knuffel zegt voor mij veel meer vlak voor het slapen gaan.
Wij leven bijna 24 uur per dag samen al jaren en we hebben nooit genoeg van elkaar.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo, en zeer veel dank voor de reacties.
Gisteravond had ik het weer, voor het douchen keek ik in de spiegel, en dan zie ik een te grote gelijkennis met me vader.
Dan moet ik me lichaamshaar epileren(vooral in de schaamstreek), dat doet zeer en goed.
Ik kan dat niet goed uitleggen wat voor een gevoel dat geeft en wat ik al eerder aangaf daarna te hard mastruberen. Mijn vrouw en ik hebben een aantal jaren terug voor een lange periode geen intieme relatie met elkaar gehad, wat ook wel nodig was voor de verwerking. Nu een jaar of twee wel weer zo nu een dan maar ik wil geen orgasme hebben samen met me vrouw. Ik wil dat niet dat geeft voor mij geen goed gevoel, voel me heel erg ongemakkelijk en onzeker. Mijn vrouw vindt dat niet erg, beter zelfs zegt ze.
Ik laat dat alleen toe als ik alleen ben, maar dat deel ik niet met me vrouw terwijl ik wel alles met haar kan bespreken wil ik dat voor mezelf houden. Ik weet niet of jullie mij nog kunnen volgen, ik ben nogal een vreemde geworden geloof ik.
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Reactie WIE?

Bericht door Sofie » 07-11-2011 16:58

reactie Wie?


Hey Pierre,

Heel moedig van je om zo open te zijn! Echt bewonderenswaardig! Kan het begrijpen dat je met die dingen worstelt. Goed dat je het met je vrouw kan bespreken en dat jullie zo een manier vinden om er mee om te gaan. Wat het natuurlijk er niet echt gemakkelijk op maakt hoor dat begrijp ik wel. Misschien kan je ooit wel een orgasme hebben samen met je vrouw. Maar leg zeker geen druk op jezelf of je relatie (maar denk wel dat dat goed zit tussen jullie als ik het zo kan lezen)

PS: Ik vind je helemaal niet vreemd hoor.

Groetjes
Wie?
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 07-11-2011 16:59

reactie Silvia

He Pierre sluit me aan bij Wie?
Vind het je heel moedig!
liefs Silvia
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 07-11-2011 17:01

reactie Wie?

Hey Pierre,

Ik kan je helemaal volgen hoor. Soms lijkt het wel al je niet aan het minimum aantal keer per week komt dat er iets mis is. Maar het is toch voor elke relatie anders. Niet dan??
Ik hoor ook vaak verhalen van collega's....of die te laat zijn omdat ze het nog moesten doen.... HELP!! Bespaar me die verhalen. Ik vind het eerder dat er iets mis is dat koppels het elke dag of vaker doen. Het lijkt wel alsof ze iets te bewijzen hebben. Maar tegen wie dan?? Brrrr.
Het belangrijkste is dat je samen een hechte relatie hebt en daar is seks maar een klein deeltje van. Dat dan heel vaak overroepen wordt.
Maar ja dat is mijn idee hé! :wink: :wink:

Groetjes
Wie?
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 07-11-2011 17:03

bericht Pierre

Lieve Wie

Ik kan me helemaal vinden in jouw idee hoor[/b]
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2011 16:50

Ach ja ben het onderhand wel gewend, ik wil hier. Laat maar zitten wou alleen reactie plaatsen op een topic niet inpikken. Van mij zul je geen last meer hebben. Ik heb de dingen te veel bij naam gezegd, zo ben ik recht voor zijn raap. Dat heb ik geleerd de laatste jaren, als jullie mij zat zijn dan moeten jullie dat maar zeggen.

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2011 20:34

Lieve Pierre,
Ik hoop niet dat je stopt met schrijven omwille van mij,
mij ging het ook niet zo om de details maar de wel heel grote verschillen tja ook het feit man vrouw snap je?
Ik hoop dat je niet wegblijft want dat zou ik erg vinden sorry het is allemaal heel intiem ik denk dat het best is om daar een eigen topic over te hebben kan je zelf beslissen of je ze wilt lezen of niet, het is de echt waar de eerst keer dat ik zo wat vind ben heel ruimdenkend maar dit sorry kon emotioneel niet
maar je bent echt een lieve man!
sterkte!! vind het knap dat je schrijft!
Sorry!!!
liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”