jezelf pijn doen met masturbatie(trigger)

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Plaats reactie
Gast

jezelf pijn doen met masturbatie(trigger)

Bericht door Gast » 16-10-2011 16:06

Heb na heel lang wachten en het met veel moeite aan mijn therapeute
verteld,
IK schaam hier echt wel voor... Ik steek nog al harde pijnlijke dingen in mijn vagina
Ik mastrubeer mij tot het bloedt.
Ik kick op de pijn... Het gaat me niet echt om de seks.
Al zegt mijn therapeute je krijgt er toch een orgasme van?
EEuhh ja hoor door de pijn, Laatst heb ik een oude electrische tandenborstel gebruikt en me er helemaal mee opengeschuurd maar het voelde zo goed
Mijn therapeute zegt dat ik een zachte vibrator moet kopen maar het gaat me om de pijn;
Mijn vader was altijd nog al ruw bij de verkrachting en ja mijn therapeute zegt "verkrachting" is pijnlijk... ja ik schaam me tegen over haar tegenover mezelf tegenover jullie,
Sorry voor de gruwelijkheid hoor
Nb het staat al in mijn dagboekje maar voor wie het niet leest dit is waar ik nu even meezit en vind dat het beter hier past

Omdat ik me best nog regelmatig pijn doe en ik in de war ben of het seks of autoumulatie weet eigenlijk niet of het goed hier staat,
krijg wel orgasme's ervan :oops:

Gast

Bericht door Gast » 16-10-2011 16:09

Nu heb ik ergens een atwoord gekregen maar weet niet als ze klopt!
Wat denken jullie over dit:
Het is uit vele onderzoeken gebleken dat de hersenen zich anders ontwikkelen wanneer er misbruik in de vroege jeugd plaatvindt. Het gebied waar je opwindingssysteem zich bevindt wordt dan anders geprogrammeerd. Het zou kunnen zijn dat je steeds meer opwinding/stimulatie nodig hebt om opwinding te voelen en hierbij pijn nodig hebt.

Uit onderzoeken blijkt dat dit veranderd kan worden door een langdurige therapeutische relatie aan te gaan, waarin je positieve ervaringen opdoet. Zo wordt je opwindingssyteem opnieuw geprogrammeerd.

Ik vind het niet gek hoor dat je pijn voelt en jezelf pijn doet en tegelijkertijd een orgasme krijgt. Het is volgens mij vaak een biologisch ding. Ook een orgasme is een lichamelijk iets.

Het lijkt volgens mij ook op automutilatie, wat pijn kan doen en tegelijkertijd fijn door de stoffen die vrijkomen in je lichaam. Net een drug. Bij een orgasme kunnen soort gelijke stoffen vrijkomen.

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 17-10-2011 15:03

Hey Silvia,

Vind je een heel moedige vrouw dat je dit durft te delen!!
Ik denk dat het er in het kort op neer komt dat je 'veiligheid' en positieve gevoelens (want je vader is in normale omstandigheden zo iemand) geassocieerd hebt met pijn. En het klinkt raar maar voor jou (en heel veel anderen) is idd pijn een 'veilig gevoel' en daar keer je telkens naar terug. Pijn doet idd stoffen vrijkomen die dit proces alleen maar in de hand blijven werken. en de enige 'remedie' daartegen is idd een echte veilige 'relatie' vb een therapeutische relatie. Heb daar al wel eens een goed boek over gelezen. Zal het eens opzoeken en je doorsturen. En dit alles gebeurt idd in onze hersenen.

Door alles wat je hebt meegemaakt is dit een normale reactie hoor! Normaal of abnormaal is alleen maar afhankelijk van met wat / wie je het vergelijkt. Als je vergelijkt met kinderen die gelukkig zijn opgegroeid is het abnormaal. Als je vergelijkt met personen met een traumatische kindertijd is het normaal.

Maar je therapeut zal er ook wel veel over weten hoor. Dus als je durft kan je het onderwerp wel bespreekbaar maken.

Veel sterkte.

Liefs
Wie?
knuf knuf
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 17-10-2011 19:11

Waauw lieve Wie?;
Wat weet je hier veel van.
Ik ben blij dat ik toch niet zo gek ben als ik dacht!!
Knap tjaa vond het eerder een noodzaak, omdat ik er echt mee zat,
Dank je wel dat je dat zegt,
Als je me de titel van de boek geeft vind ik al heel fijn van je hoor,
Je hoeft het niet per se op de sturen wat ben je toch een schatje,
tja we hebben geleerd seks doet pijn is pijn idd
zou eigenlijk niet mogen
Nu ja therapeutische relatie heb ik al toch bij momenten :roll:

Ze zegt ghewoon dat ik vrouwvriendelijke dingen moet gebruiken dat ik anders van een man hetzelfde verwacht terwijl het om de pijn gaat,
Maar om dat ik er een orgasme van krijg pfff weet het even niet toch maar nog eens proberen als ik het aandurf,
bedankt peute :)
liefs Silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 18-10-2011 20:36

Lieve Silvia (en Pierre)

Dapper om dit met ons te delen, heel goed ook.
Eerlijk gezegd heb ik hier nog nooit eerder van gehoord... het komt bij mij over als een vorm van automutilatie.
Nou moet ik bekennen dat ik buiten dat 'voorval' om nooit seks gehad heb en dus ook geen enkel idee heb hoe een orgasme ofzo voelt. Ik heb juist helemaaaaaaaal geen behoefte om 'daar' iets in te stoppen ofzo... ook niet om daar aan te zitten.
Maargoed, wou daar eigenlijk niks over zeggen maar over jullie.. ik hoop dat jullie liever voor jullie zelf kunnen zijn in de toekomst...

Sterkte
Liefs Perle.

Gast

Bericht door Gast » 18-10-2011 22:41

Lieve Perle bedankt voor je reactie,
Ja het is zo dat er bij misbruik, mensen soms in het een uiterste zijn of in het andere uiterste althans zo te lezen op het internet,
Hoor wel meer van mensen; dat ze niets van seks moet weten,
Ook pijn doen dan weer...,
Ik hoop dat we voor ons alle ooit het mooie intieme van seks mogen beleven bedankt dat je me knap vind
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 03-11-2011 00:48

Nou kom hier even binnengewandeld knap van jou Pierre dat je alles deelt hoewel dit niet meer zo aanvoelt als mijn topic nu gezien de omstandigheden een beetje een andere wending krijgen maar geeft niet hoor moet er gewoon even aan wennen, al bij al vind ik het knap,
maar ja ik heb geen relatie dus kan ik hier even niet over mee praten sorry :oops:


doe me best nogal veel pijn en ik krijg er orgasme's door ja bloed op het moment heel hevig :oops: durf echt niet naar de dokter,

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 07-11-2011 17:06

Zo lieve Silvia,

Dit stukje is weer helemaal van jou en Pierre heeft zijn eigen hoekje al ;)
Hoop dat het prettiger nu voelt knuff

Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 07-11-2011 17:08

Dank je wel :) heel lief van je Sofie ja voelde me een indringer in mijn eigen topic :oops: maar nu niet meer kiss
Liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”