silvia: therapeute en andere ( moederfiguren )

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Plaats reactie
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 21-09-2011 21:53

Hoi Silvia,

Goed dat je gezegd heb wat je wilde zeggen, en waarom vraag ze of je dan niet met fantasie verhalen komt? Wat heeft dat te maken met meer hulp willen hebben?
Snap het niet zo goed?

Sterkte
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 21-09-2011 22:00

Hoi leve Sofie bedankt voor je reactie,

Ja in het verleden maakte ik dingen erger dan ze waren, de gebeurtenissen met mij vader etc staat ook bij incest als je het wil weten ze denkt dat als ik elke week kom ik niet zoveel te vertellen heb d
en dan miss weet herval maar ik doe het al jaren niet meer hoor daardoor geloolfd ze niet meer als ik weet ook niet wat het met het heden te maken heeft hoor ??? rare psychologe maar ja en ja ik moet ook zo vrienden zoeken ik betaal haar etc och ja ben toch wat blij!!
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 21-09-2011 22:08

Hoi Silvia,

Tja raar omdat gelijk te denken, fijn voor jezelf vertrouwen zeg (manniettheus)

Nou sterkte en hoop dat ze meer tijd heb en je gewoon blijft geloven.

Sterkte
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 21-09-2011 22:53

lieve Sofie bedankt voor je reactie alweer ja ik had gezegd dat ik nog wat over vroeger wou praten vandaar ik moet alleen maar verder maar ik ben daar toch niet??? ze snapt het niet!! maar ja is niet zo fijn nog zowat ik zei ik kan niet werken ik wil invalidieteit bij jullie ziekteverzekering uitkering den ik zegt ze en waarvoor zou je die dan wil krijgen?? weet het ik speel komedie ik heb niets weet het niet meer ze gaat er zo ligt over ik hoop dat dit een beetje helpt meer afspraken anders ga ik toch op zoek naar iemand anders die me wel serieus neemt, en mijn verleden aanvaardt en die er ook mag zijn ben niet voor niets in therapie toch?
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 22-09-2011 13:53

Heb volgende week een Sessie yes yes yes yes!!

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 18-10-2013 02:08

Ik heb een heleboel gelezen inmiddels. Dit is van twee jaar geleden. Hoe is het nu?

Ik herken veel. Ik herken het aandacht vragen. Ik herken het fantaseren. Ik herken de hunkering naar liefde, aandacht en begrip. Ik herken de was jij maar mijn mama...

Liefs,

Monique.
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Gast

Bericht door Gast » 18-10-2013 16:11

Lieve Monigue,

Bedankt om zoveel te lezen en je intresse ja idd 2 jaar geleden ondertussen er veel gepraat dus mij en mijn peute over mijn gevoelens ging goed tuurlijk verlangen blijft....

Vooral nu eigenlijk voor mijn gevoel het klein meisje in mij mijn moeder me gaat verlaten in december heb het er behoorlijk moeilijk mee..

Maar ik denk dat het verlangen naar een moeder er altijd gaat zijn :(
Mijn therpeute zegt ja het is geen gezwel dat je weg kan snijden he,

Ik hoop nog wat lieve mensen te ontmoeten jammer dat jer ook last van hebt heb je zo een bepaalde persoon misschien bij wie je dat kan ervaren?


Kan wel helpen als je er niet te afhankelijk van wordt tenmiste,

Ik wens het je van harte toe!!

liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”