silvia: therapeute en andere ( moederfiguren )

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Gast

Bericht door Gast » 24-08-2011 15:48

What the fu....ck
heb ik de moeite gedaan om alles te vertlellen
Zegt ze me doodleuk dat ik maar moet leren leven met dat gemis,
Heb gezegd dat ik wou stoppenvroeg wel waarom nu ineens ze zei ben ,je bang dat ik eens ga zeggen dat je niet meer mag komen?
ja vast wel zeker nu komt het mooiste mooest ik werk hebben een hobby of zovoort mocht ik elke week komen??? terwijl ik haar duidelijk gemaakt hebt dat ik echt niet kan werken momenteel heb verteld dat sommige mensen eleke week gaan naar hun therapeute en intussen nog mailen stil heb ik het gezegd maar ze zei dt ze het wel wel gehoord heeeft och ja, kortommoet beter met met me gaan krijg ik meer afspraken enfin moet beter met me gaan blijkbaar eleke week sessie zou niet gezond zijn voor mij ik moet ook dingen ondernemen er zijn wel mensen die ook zo een band hebben mt hun therpeute, zei ze toen begon ze over de 3 weken een maand een sessie zou beter zijn dat helemaal te stoppen ze begrijpt er echt geen snars van :( :( ok mij volgende afspraak dus weer over 2 weken en met een andere ander therpaute dat weer hetzelfde geberuren en rtc ik moet er mee leren omgan
sorry voor pijn chaotische taal heb wat gedraonken :oops:

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 24-08-2011 19:21

Ik snap er niets van.... hoe komt ze er in hemelsnaam bij dat als je een hobby of werk zou hebben dat je dan wel elke week mag komen??? ik zie het verband niet hoor!!! En dat je maar ermee moet leren leven... Leuk hoor!! Kan toch helemaal niet? Begrijpen ze er dan echt niets van? Want zo komt het voor mij toch wel over!!!

sorry, ben even weg geblazen....weet ook geen raad hoor. Maar ik leef met je mee!!

Zoooo frustrerend lijkt me. Alsof je in brand staat en staat te gillen en dat er dan iemand zegt van doof zelf maar het vuur....

What te fu...ck!!!!

Liefs
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 24-08-2011 19:35

Ja ze zegt je kan niet alles bij mij komen zoeken van geborgenheid en verlanges moet andere mensen ontmoeten etc...
En ja als ik een vriend heb zegt ze moet ik hem ook loslaten ik mag ook niet zeggen dat hij niet moet gaan werken etc... ik snap die redenenring ook niet maar ja ik moet leren omgaan met het gemis en ik mag een huilen en uitkijken naar de tijd dat ik wel bij haar mag zijn moet haar naar uitkijken elke week is niet gezond zegt ze wel als ik er wat kan uithalen zegt ze dus als ik effectief wat onderneem maar niet om maar bij haar te zijn kiss
ze snapt het echt niet ja ik begrijp dat je het niet meer snap ik ook niet
en nu ben ik ten einde raad heb alles geprobeerd miss is een nieuwe therapeute wel de enige oplossing
bedankt voor je lieve reactie kiss lieve Wie?

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 24-08-2011 22:02

Ik kan haar volgen als ze zegt dat je ook vrienden, hobby of werk buiten haar moet zoeken en dat je zo goede vriendschapsrelaties kan opbouwen maar ik begrijp niet wat het met je gevoelens naar haar toe te maken heeft?

Begrijp wel dat je niet te sterk van haar mag afhangen want dat is niet gezond... ik moet het even laten bezinken denk ik.

Ik begrijp dat je je nu echt ten einde raad voelt!! Wil je veel sterkte wensen!!

dikke knuf meisje!!!

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 24-08-2011 22:41

tja Lieve Wie?
Is ook moeilijk te snappen zelf's voor mij
het is als ik wekelijks ga ik heel aanhankelijk van haar wordt;
is in het verleden al gebeurt ik wou altijd knuffels aan het einde van de sessie"s tja als dat altijd gebeurt wat had ik er spijt van want daardoor ben ik om de veertien dagen geplaatst en dat ik dan geen andere contacten meer ga of wil zoeken dat ik genoegen neem met haar snap je het nog een beetje? alles bij haar gaan halen
Nu neem ik eigenlijk nog altijd maar genoegen met haar en dat vindt ze niet goed want we moeten ergens naar toe werken? zegt ze
och het is een speciale hoor maar dat neemt het gemis niet weg echt moeilijk allemaal
verder snap ik er ook geen yota van
liefs Silvia kiss

Gast

Bericht door Gast » 29-08-2011 21:47

Mis mijn mama :oops: :oops: ik mag fantaseren zegt ze maar dat maakt het alleen maar erger wachten tot 7 september pff ze vindt veertien daagse sessie's beter maar ik ga er aan onder door van het gemis ik ween al vanaf woendag de vorige sessie ik ween nu nog altijd 5 dagen al pfff zo moeilijk,
heb een brief gescreven weet niet als ik ze in de bus moet gooien bij haar het in een mail zetten als ik wacht tot de volgende sessie om het af te geven is er weer zo veel tijd tussen om alles te bespreken,
voel me in de steek gelaten is echt te weining voor mij niet alleen voor het gemis maar ik voel ook dat ik het mentaal erg zwaar heb,
och ik wentel me maar in zelfmedelijden :oops:

Gast

Bericht door Gast » 31-08-2011 00:56

missen, missen, missen................ :oops: :oops: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 01-09-2011 09:48

Hey Silvia,

Moeilijk hé meisje dat gemis! Maar langst de andere kant kan ik nu meer begrijpen waarom je maar om de veertien dagen een afspraak krijgt. Knuffels op het einde gaat al wel ver vind ik. Ik denk dat het voor haar ook niet gemakkelijk is en dat ze wel weet hoezeer jij afziet tussen de afspraken maar zij moet van haar hart een steen maken om het zo te zeggen. Dit alleen maar om jou te helpen. Ik neem aan dat na al die jaren dat je haar echt wel 'iets doet'. Maar ze doet het om goed te doen volgens mij. Maar je maakt goede stappen hoor ook al is het in de eerste plaats om haar te plezieren!! Volhouden meisje en een dikke knuffer.

Liefs
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 01-09-2011 17:04

Lieve Wie?
Dank je wel voor je reactie.
ja, ze heeft me dat wel geleerd dat knuffelen ik kende dat nog niet eens voor ik naar haar ging.
MIsschien had ze dat beter inderdaad niet gedaan.
Ze heeft dat zelf gevraagd in het begin of ik een knuffel wou van haar
Ja dan word ik natuurlijk weer te afhankelijk van haar en op het laatste wou ik er teveel ja ze moet wel ergens een grens trekken natuurlijk.
Maar ze moet ook niet eerst alles geven dan mag het niet meer dan weer wel ik geraak er niet meer aan uit ze heeft me graag dan blijf ik vaststeken, en verandering ik niet genoeg dan ben ik te afhankelijk begrijpen wie nog kan? het is al beter ik vraag heel soms nog wel een knuffel maar niet meer zoveel als vroeger toch zou ik graag weer iedere week een sessie willen, voel me half in de steek gelaten
kan het niet uitleggen ja ik hou wel van knuffels
knuffel terug meisje kiss
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 01-09-2011 21:07

Hey Silvia,

Sorry voor mijn reactie. Ik wist echt niet dat zij het als eerste eigenlijk aanbood om te knuffelen!! Dat wist ik niet hoor. Zij is daar dan zelf over de grens gegaan, vind ik hé! Maar dat is mijn persoonlijke mening. Het klopt niet dat ze eerst zelf knuffels in de aanbieding heeft en dan achteraf terug trekt! Nee, ik kan je verwarring en verontwaardiging begrijpen meisje!!

Veel sterkte met je gemis hoor!!

Liefs
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”