silvia: therapeute en andere ( moederfiguren )

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 21-08-2011 17:29

Lieve Wie?
Dank je wel ja idd heel moeilijk maar ik denk toch dat ik meer een mama zoek of? ik weet het niet meer mijn moeder was gisteren jarig was is moeilijk voo rmij omdat ik toch van mijn moeder hou en haar ergens
van me afstoot ofzo ik weet het niet goed allemaal meer,
ja bijna woensdag ik ben blij
ga nog eens praten met haar
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 21-08-2011 22:42

--------------------------------------------------------------------------------

.ExternalClass .ecxhmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.ecxhmmessage {font-size:10pt;font-family:Tahoma;}
http://www.proud2bme.nl/De_psychologie_ ... Overdracht

Gast

Bericht door Gast » 21-08-2011 22:45

he heb eens even gekeken op he tinternet en blijkbaar hebben meerdere mensen wel een band met hun therapeute als ik heb,
heb het hier geplaatst weten jullie misschien beter hoe het voelt voor mij als jullie dat nog niet genoeg weten met al mijn gezeur :oops: :wink:
Silvia

Gast

Bericht door Gast » 22-08-2011 16:48

En ja hoor bijna woensdag om 10 uur wel supervroeg voor mij maar ja voor haar sta ik wel graag vroeg op,
ben toch angstig heel erg zelf's ik schaam dat ik vorige keer zo vreemd gedaan heb maar ja toch nog even praten over mijn gevoelens en dan weer 2 tot 3 weken wachten op een volgende afspraak zeker pfff moeilijk
ik ga mijn brief afgeven als ik kan

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 22-08-2011 17:02

hey Silvia,

Heb de link even bekeken.... overdracht... als je het weet wat de 'oorzaak of reden is' van je gevoelens dan zouden de gevoelens minder zijn wordt er wel eens gezegd. Ik heb er sterk mijn twijfels over maar alle (dat die gevoelens verminderen hé)

Probeer er zeker over te praten en over die schaamte gevoelens. En geef die brief zeker af. Belooft???

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 22-08-2011 18:41

Lieve Wie?
Bedankt voor je reactie neen oorzaak remedie theorie werkt hier helemaal niet jammer genoeg ook ken je de oorzaak
is een soort loslaten, rouwen en kan lang duren staat er ook zo in vermeld,
ja ik ga de brief afgeven maar ik denk pas aan het einde van de sessie ofzo anders moet ik ze weer voorlezen als ik het zeg en laat dat het nu net zijn wat ik niet kan :oops:
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 22-08-2011 18:49

Echt??? Moet jij je brief dan voorlezen??? Amai!

Gelukkig zit ik daar niet op de stoel :wink: :wink:

Brieven die ik af geef worden gelukkig in stilte door haar gelezen... oef seg!
Achteraf worden de brieven dan besproken, ik mag spijtig genoeg niet gaan lopen als ik er een heb afgegeven. Heb het al eens gevraagd of dat mocht

:lol: :lol: :lol:

Veel succes woensdag, het zal je in ieder geval wel deugd doen.

knuf
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 22-08-2011 19:14

Lieve Wie,?
bedankt voor je reactie nogmaals,
ja ik heb ze geschreven zegt ze moet ik me er ook maar verantwoordelijk voor maken het duurt wel bijna een hele sessie voor ik mijn brief uit heb tussendoor staat ze wel bij dingen stil en met mijn gevoelens jegens haar zeg maar eens mama persoonlijk
Maar ja we zien wel ja blij dat het bijna woensdag is knuffel ook voor jou meid knuf sterkte!
liefs Silvia dank je voor je steun :)

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 23-08-2011 18:39

Silvia schreef: ... en met mijn gevoelens jegens haar zeg maar eens mama persoonlijk...
wat je hier schrijft begrijp ik niet helemaal... zeg je tegen haar rechtstreeks mama of hoe moet ik het mij voorstellen? Sorry dat het niet helemaal duidelijk is voor mij, maar ik wil je juist begrijpen...als je snapt wat ik bedoel :wink:

Of bedoel je meer... dat je het moeilijk vind om haar die gevoelens te delen (dat je haar meer als een mama ervaart)?

Laat ons weten hoe het verlopen is hé!

Ik wens je een deugddoend gesprek toe!!

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 23-08-2011 18:44

Ja dat stond in mijn brief ik zie je als mama snap je?
ja ik was wat onduidelijk sorry :oops: en moest ik het voorlezen dat bedoel ik met zeg maar eens mama persoonlijk heeft me zeker een half uur geduurd voor ik het eruit kreeg,
dank je wel voor je steun :) kiss
liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”