silvia: therapeute en andere ( moederfiguren )

als je problemen hebt / ervaart met intimiteit, of gewoon als je er iets over kwijt wilt dan kan dat hier
Plaats reactie
Gast

silvia: therapeute en andere ( moederfiguren )

Bericht door Gast » 14-05-2011 15:57

Hoi iedereen,
Zoals sommige onder jullie wel weten ondere andere door mijn dagboekje
Zie ik mijn therapeute Lut dus als een 2de moeder voor mij
IK ben er niet verliefd op althans dat denk ik toch niet
Ik wist niet waar ik het moest plaatsen ik denk dat het hier bij intimiteit wel het meest tot zijn recht komt.


Eerst even mijn verleden schetsen want er waren nog andere voor Lut
OP mijn 13 was een juf lief voor mij heb haar mijn verhaal verteld en ze heeft me geholpen om hulp te zoeken bij het vertrouwenscentrum was een hele lieve juf maar ik mocht niet op school blijven wegens euuh
probleemgedrag ik miste haar enorm ik was ook geschrokken toen ik jaren later in de krant vernam dat ze dood was ik heb haar nooit kunnen bedanken

Maar het begon echt goedop mijn 14de een leerkracht vrouw was heel lief voor mij en ik kon met al mijn problemen bij haar terecht ze streelde me over mijn wang
met haar handpalmen vond ik altijd heel fijn ik was graag bij haar ik voelde me speciaal bij haar.....Ik miste haar als ik haar niet zag
Deed al het mogelijke om haar aandacht te trekken en dat ging nog al ver
Ik mezelf pijn doen hoorde erbij maar enkel om aandacht te krijgen ik verstopte mijn wonden ook nooit ik wou dat het gezien werd wat mij de nodige aandacht opleverde... dan streelde ze me over mijn rug vond ik altijd fijn door mijn liefdeloze opvoeding kende ik al de liefde en aandacht niet... dan weg van school ik belde en schreef haar nog af en toe maar het contact verwaterde en ik miste haar vreselijk ik ging er aan kapot ze was ook een soort mama geworden voor mijn het leven ging door ik nam stilletje's aan de draad weer op

Ging een opleiding volgen kantoorbediende daar kreeg ik weer een speciale band met de lesgeefster van rekenen vrouw van de pinxtergemeenschap heb haar mijn verhaal verteld ze was lief voor mij ze troosten me veel ik ging mee met haar naar de kerk ja hoor ik hield van haar ik was toen 19 ik belde haar 20tig maal als ze niet thuis was ik belde net zo lang als ze terug was echt een stalkster zeg maar
ze was lief voor mij
tot ze op een bepaald moment zei Ik hou van je maar ik het gaat niet meer Je zou best in therapie gaan ik was weer kapot van verdriet ik miste haar zat er door ondertussen heb ik terug af en toe contact met haar

En dan zijn we nu bij Lut Ik mocht haar niet de eerste keer dat ik haar zag ik vond haar vreemd... ik zei niets
een keer keek ik lief in haar ogen
ze zei aan mij je kijkt zo lief naar mij ik voel het tot in mijn hart waarop ze naar hart greep dat greepde me ook enorm aan
Ze zei wil je iets van mij? Wil je dat ik je vasthou waarop ik ja zei hoewel ik bang was wat is dat vasthouden knuffelen hoe voelde dat??? Ik had geen idee zou ik het wel fijn vinden maar ik wou het toch graag dus ze nam me vast en voelde zo goed ze zei alles komt wel in orde meisje
Ze zei dat ik haar deed denken aan haar eerste patiente en dat nu alles in orde is met haar ik kon niet veel praten ik schreef haar brieven die ze mooi en emotioneel vond ik had in die tijd altijd nogal zware make up op
zwarte eyliner met oogschaduw tot net onder mijn wenkbrauwen korte rokjes op een dag was ik niet zwaar opgemaakt ze zei dat ik er heel breekbaar uitzag... IK begon van haar te houden ik had niets anders dan mijn liefdeloos huis en de liefde van haar ze leende me boeken knuffelde me ik voelde me speciaal hoewel sommige mensen er wat moeilijk meehebben dat therapeute patienten knuffelen
Maar zoals iemand me hier ooit heeft eens verteld doet het verlangen naar liefde pijn maar niet de liefde zelf ik vertelde haar alles ze belde me tussendoor ze zei dat ik iets had iemand hield van mij geloofde in mij was super

Maar natuurlijk het werd te intens mijn wekelijkse sessie's werden 14daags wat heb ik daar van afgezien ik ging kapot van verdriet ik miste haar ik schreef haar brief sprak met haar om terug wekelijks te kunnen komen daarna is weer even wekelijks geweest en later weer 14daags maar toen ging het beter even in de groep geweest die zij leide ging natuurlijk niet ik was zo jaloers als ze met andere sprak ik vond het wel fijn dat ze ook andere aspecten van me leerde kennen
zodat is mijn geschiedenis
Op het moment mis ik haar heel hard en eerlijk gezegd ik ga er kapot aan soms zou ik wel willen wonen bij haar etc maar dat gaat natuurlijk niet met mijn hoofd weet ik dat maar niet met mijn hart een andere therapeute nemen kan ik gewoonweg niet ik wil mijn mama die niet mijn mama is niet kwijt mar ondertussen kwijn ik weg van de pijn en het gemis en ik hou natuurlijk ook wel van mijn natuurlijke moeder maar ze kan me niet bieden wat ik nodig heb

Op dit moment wil ik bij haar zijn het doet allemaal zo een pijn hoewel we het vaak van mening oneens zijn ik hou van haar ! ze weet wat ik voor haar voel heb dat in een brief geschreven en het aan haar verteld is fijn dat ze het weet maar het brengt me niet veel op alleen maar meer pijn eerlijk gezegd heb er nog een brief geschreven omtrent dit onderwerp ik ga het woensdag en haar af geven met een klein hartje welineens waar
Ik weet niet meer wat ik kan doen om het gemis te stoppen als jullie suggestie's hebben maakt niet uit wat dat ook mogen jullie het me altijd laten weten
en als nog mensen zo dingen meegemaakt hebben mogen ze het me ook altijd laten weten sorry voor de uitgebreide versie bedankt als jullie het lezen tips bedenkeningen zijn altijd welkom ik denk dat dit een soort stoornis maar ik weet niet de welke en ik ben bang dat ik er de rest van mij leven last ga ondervinden
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Hallo,


Ik begrijp je heel goed, je mist gewoon een moederfiguur in je leven die je waarschijnelijk nooit hebt gehad.
Ik heb dat zelfde ook wel maar ik verberg het nu, voor dat ik het verleden van mij had verteld aan mijn vrouw zocht ik dat ook. Aandacht en soms wat lichamelijke aanraking, is niets sexueels bij. Wat bij mij verkeerd ging is dat andere mensen dat aanvoelen en er misbruik van maken. Zo ben ik in verschillende keren behoorlijk onderuit gehaald.
Ik denk dat je dit ook wel kunt hebben met eengoede vriendin, maar moet je uitkijken dat het niet verkeerd opgevat wordt.
Het is een streeling die heel speciaal aanvoeld op een bepaalde manier, een soort tintelling die door je heen gaat en je daar heel erg goed en thuis voelt.
Ik hoop dat ik het zo goed omschreven heb, maar zo ervaar ik het, ik probeer het te verbergen, maar ik mis het nu wel in mijn leven. Met mijn vrouw is het gevoel anders, houden van.
Misschien ben je er wat wijzer mee, ik denk het niet want heb eigenlijk het zelfde probleem maar laat het dus niet meer toe.
_________________
liefss peter

lieve peter dank je voor je reactie natuurlijk heb ik wat aan je reactie die herkenning vind ik heel fijn ja inderdaad dat tintelent gevoel heb ik ook altijd...In relatie's is dat idd anders heb ik ook ondervonden je houd van die persoon maar je mist toch nog he ik althans.. heel raar ja ik moet er inderdaad mee oppassen mensen denken soms andere dingen
Maar dat is echt niet mijn therapeute weet wel wat ik voor haar voel..
En ze heeft me ook graag is toch al iets

Knap dat je dat kan?Moet toch moeilijk zijn voor je?Kan je er met je partner over praten? ik heb het ook een tijd lang onderdrukt na al mijn pijn en het gemis maar ik kan het niet meer opbrengen dit is ook niet gezond voor mij eigenlijk ik heb altijd pijn bij haar en zonder haar soms is het fijn bij haar maar zo snel ik buiten ben mis ik haar en hoop ik op de volgende sessie ik vind het kanp van jou dat je het wil delen doet me goed jammer dat je dat ook hebt!
Sterkte!
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Lieve Silvia

Vind ik heel erg moeilijk, ik kan het zelfs hebben met een man. Het is voor iemand moeilijk te begrijpen als je dit niet hebt. Het zal dan gauw gezien worden om aandacht vragen of zoiets op een verkeerde manier.
Voor mijn vrouw kan het voelen alsof zij wat minder is want dat heb ik niet bij haar.
Het is soms wel moeilijk ja
_________________
liefss peter

Lieve Peter bedankt voor je reactie alweer
Ja ik begrijp het bij een man zoek je de vaderfiguur he heb ik ook al meegemaakt heel toevallig bij een naamgenootje van je
Je bent heel lief Peter
Ja in zekere zin is het wel aandacht vragen denk ik ...Maar ook verlies je er soms mensen door je slorpt ze als het ware helemaal op en dat is niet zo goed ik weet dat je van je vrouw houdt lieve Peter je doet haar niets te kort je komt zelf eigenlijk te kort ja is idd moeilijk te begrijpen voor mensen die dat niet hebben ik ben blij dat ik in jou ook een lotgneoot hier in heb gevonden
Ik vind dit zo knap van je dat je het los kan laten ik kn het niet ik heb teveel nood aan de liefde en aandacht ook omdat ik nog in een moeilijke situatie zit denk ik maar het is nooit makkelijk daarom vind ik je superknap
Je bent een goede lieve man echt waar
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Lieve Silvia

Ik begrijp jouw situatie helemaal, op je ouders kun je niet rekenen en je hebt gewoon iemand nodig om voor aandacht en liefde te krijgen. Begrijp me niet verkeerd hoor, en die tinteling komt van iemand die dat kan geven.
Maar dat wil niet zeggen dat die gene dat wil, maar straalt dat gewoon uit.
Dat is gewoon een klik die er dan is. Ik begrijp je volkomen, ik heb zelf in zo'n thuis gehad en weet als geen ander hoe dat voelt. Je denkt dat er geen eind aankomt.
Heb je iemand in je eigen kring waar je je zelf kan zijn? Ik weet zeker jij bent ook iemand die veel kan geven, zoals een roos die openend.
_________________
liefss peter

lieve Peter bedankt voor je reactie ik nam het zeker niet verkeerd op hoor inderdaad het overkomt overvalt je helemaal die hunkering tot nu toe heeft nog niemand ze afgewezen gelukkig als het te intens word soms wel ja die tinteling ik ken maar heel weining mensen en ik heb het alleen maar bij bepaalde mensen dus niet bij iedereen wat het ook niet makkelijker maken om zo iemand te vinden binnen mijn eigen omgegving ja met die vrouw van de pinxtergemeenschap heb ik soms nog contact ook een moederfiguur dus maar haar zie ik ook niet superveel meer jammer... ik heb ook graag mensen van mijn eigen leeftijd of jonger ook om mee om te gaan maar meestal krijg ik die tinteling alleen maar bij vrouwen of mannen van middelbare leeftijd die mijn moeder of vader zouden kunnen zijn
Het zou goed zijn moest ik zo iemand in mijn eigen omgeving vinden maar jammer genoeg heb ik deze mensen niet ik kan er wel naar zoeken
en vrienden bij maken maar die speciale band die ik met al deze mensen heb zijn zeer uitzonderlijk deze tinteling maar een therapeute is natuurlijk geen moeder vriendin of zus of wat dan ook eigenlijk is ze zo kort bij mij en toch zo ver van mij dat maakt het zo moeilijk
Ik probeer er een evenwicht in te vinden soms lukt dat en soms niet
ik vind het zo fijn dat je me begrijpt
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Van de roos vind ik trouwens heel mooi door deze soort mensen is mijn roosje al wat opengebloeid maar gaat ze af en toe ook terug toe door het gemis de pijn en verlangen
zou ik idd niet hebben moesten die mensen dichter bij mij staan zou mijn roosje openbloeien en blijven
wat lief van je
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Het is vandaag erg met het gemis
woensdag kan ik terug naar haar even volhouden
Het doet allemaal zo een pijn het verlangen...
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Lieve Silvia

Hoe groter nu het verlangen en pijn des te beter is het gevoel op woensdag.
Klinkt misschien gek, maar het is wel zo. Kom op Silvia even vol houden, je kan het
_________________
liefss peter

Lieve peter bedankt voor je reactie ja woensdag gaat er idd blijschap zijn
Maar zo snel de therapie om is ga ik haar weer missen en ga ik wat drinken omdat ik blij en droevig tergelijk ben occh ik ben toch zo erg..trouwens hoop ik dat ik tussen mijn stage's naar haar kan blijven gaan?Ze werkt alleen maar woensdag en vrijdag's ik hoop dat ik die dagen niet naar stage moet anders word het moeilijk ik denk daar ook aan!
Bedankt voor je steun en tot woensdag trek het nog wel toch ben ik blij dat het bijna woensdag is
je bent lief
dikke knuffel
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Lieve Sofie

Je moet denken aan de tijden dat je bij haar bent en niet aan de tijden zonder haar.
Dan voelt het een stuk aangenamer, altijd proberen positief te denken dat houdt je op de been.
_________________
liefss peter

Lieve Peter je bent toch zo lief dank je wel ja als ik daar aan denk aan de tijd met haar krijg ik heimwee maar je hebt gelijk postief blijven mogen mag ik weer naar haar voel me al beter ik kijk er naar uit fijn en toch ben ik zenuwachtig altijd als ik naar haar ga heel raar
liefs Silvia dank je ik heb veel aan je steun
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Lieve Silvia,

Ik weet dat je nog steeds in een moeilijke situatie zit en daarom ben ik blij dat ik je daar in kan steunen wat ik kan.
Ik hoop voor je een zeer mooie dag morgen.
_________________
liefss peter

lieve peter je bent toch echt een schat je steunt me zeker
ik heb er veel aan voel me verassend blij eigenlijk op het moment dat is wel een goed gevoel als je even iemand niet ziet is het weerzien en het uikijken wel fijner maar het gemis ertussen is moeilijk ja mijn stuatie is niet zo makkelijk maar ik heb het gevoel door jou en andere hier op het form dat ik er toch niet zo alleen voor sta dank jullie wel
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2011 16:02

Dat doet me heel veel dat je er wat aan hebt, iemand helpen die dan vooruit komt geeft mij een zeer goed gevoel
_________________
liefss peter

Geplaatst: Wo feb 23, 2011 21:52 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Peter je helpt me echt hoor
Sessie was goed maar emotioneel en ik mis haar alweer
wat gesproken over mijn gevoelenis en dat ik haar als mama zie
post later meer ben te emotioneel nu 11 maart nu ps weer redelijk lang dus maar ja ik mag morgen mailen hoe met sollicitatie gesprek verlopen is
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Do feb 24, 2011 22:23 Onderwerp:
________________________________________
Net een mail gekregen van Lut deed me zo goed ze is blij voor mij voor mijn stage ze vind dat goed
even over gisteren ik heb dus een brief voor gelzen naar haar
Met een zinnetje erbij je ik weet met mijn verstand dat u niet mijn mama bent maar in mijn hart bent u dat nog wel ik kreeg het wel bijna niet uit mijn mond ik blokkeerde even helemaal maar ik moest het lezen van haar ik denk dat ze ook ontroerd was ik heb haar verteld dat mijn moeder me wel raad geeft maar dikwijls verkeerde raad omdat ze zelf niet beter wist daarop zei ze daar vervul ik de rol van je moeder door je raad te geven ik zei ja ze zei dat mensen uit probleemgezinnen wel vaker op zoek gaan naar mensen een soort begleidsters zei ze ze zei dan ben ik voor jou een beetje het ideale moederfiguur in jou ogen ik zei ja heb de brief niet volledig kunnen er stond ook in de brief dat ik haar mis etc
no wat over mijn moeder gesproken en over het feit dat ik bang ben voor mijn stage en dat ik ook nog wel veel van mijn moeder hou was allemaal zeer emotioneel maar voelde heel goed aan
ik mag haar mailen als er wat is nu
wat een goed gevoel ik ben blij
alhoewel ik haar mis
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Vr feb 25, 2011 17:10 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Silvia

Ik ben heel erg blij voor je dat je zo'n goed gevoel er aan over gehouden hebt. Dat je haar mist is juist goed wat ik al eerder gezegd had.
Gemis wordt juist bij de volgende ontmoeting dubbel beloond. Echt waar jouw stage kan ook echt niet meer mis gaan, de positieve energie die uit dit komt geeft alleen maar dat de rest nog postiever gaat verlopen. Want een positieve uitstraling en houding geeft een goede vooruit gang.
_________________
liefss peter





Geplaatst: Vr feb 25, 2011 19:55 Onderwerp:
________________________________________
Lieve peter bedankt voor je reactie ja ik kijk nu positief uit naar mijn stage ook omdat Lut achter me staat natuurlijk ja de sessie was goed al is het gevoel vandaag van missen toch zeer intens maar dat maakt de volgende afspraak dan ook weer wat om naar uit te zien en bijzonder
Heb het toch redelijk meoilijk vandaag veel gehuild
bedankt dat je blj bent voor mij
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Vr feb 25, 2011 20:05 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Silvia

Huilen kan opluchten, zelfs ik doe dat heel soms. Het is een soort ontladen van spanningen. Wat dwars zit moet er uit, op een of andere manier. Soms helpt schrijven, praten soms ook wel huilen.
Neem je tijd
_________________
liefss peter





Geplaatst: Za feb 26, 2011 23:21 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Peter ook hier weer dank je wel voor je reactie ja wenen lucht op nog veel gedaan de afgelopen nacht maar het maakt jammer genoeg het gemis niet kleiner maar ik ben postiever hou me vast aan de goede sessie
hoewel ik haar toch nog mis
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Ma feb 28, 2011 21:30 Onderwerp:
________________________________________
Het gemis was vandaag weer hevig ik lees haar mail honderde keer maakt me blij en droef tergelijk volgende week vrijdag is toch nog even he ik mag haar mailen maar ik weet niet wat ik moet zeggen
behalve dat ik haar mis en dat wil ik ff niet anders laat ik weer zien hoe aanhankelijk ik van haar ben even op mijn tanden bijten
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Di mrt 01, 2011 09:58 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Silvia

Je gaat wel vooruit, je krijgt er wel een blij gevoel bij. Dat je droevig bent is minder.
Dat je aanhankelijk bent is niet erg maar dat kan wel gevaarlijk zijn bij mensen die daar misbruik van willen maken. Daarom probeer ik het helemaal aftesluiten. Maar zo mis ik wel een positieve emotie(kan het zijn)
Maar jij bent wel een persoon om het realistisch te zien en dat is zeer goed. Je moet proberen om die gevoelens van te moeten missen om te zetten in een gevoel van verlangen en daar kun je veel warmte van krijgen.
Is moeilijk maar als je dat kunt dan krijg je meer positieve energie .
Voor het gemis een knuffel van mij
_________________
liefss peter





Geplaatst: Di mrt 01, 2011 19:42 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Peter bedankt voor je reactie ja is en blijft moeilijk allemaal voor mij ja een warm gevoel en een in de steek gelaten gevoel zo voeld het allemaal aan ik wil niet meer te aanhankelijk zijn want dat doet me uiteindelijk nog meer pijn geloof het heeft ook allemaal lang geduurd voor ik hier en daar wat balans er in kon vinden ik snap je afsluiten ik heb dat ook een tijdje gedaan maar ik hou teveel van de liefde als het te lang duurt zoek ik toch terug weer je ontzegt je eigenlijk wel dingen op die manier he het mag tot in bepaalde mate anders gaan er idd mensen van je profiteren
toch mis ik haar hevig vandaag
Maar het komt wel goed ik ben toch blij dat ik haar ken je haalt er voordelen en nadelen uit dat is liefde liefde is goed is fijn maar doet dikwijls ook pijn
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Wo mrt 02, 2011 06:29 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Silvia

Ik kan nu ook niet meer leven zonder liefde, ik weet nu hoe dat voelt en wil het ook echt niet meer kwijt.
Ik had het jaren compleet afgesloten zelfs tegenover mijn vrouw, totdat ik er alles "uitgegooid" heb en de liefde heb leren kennen. Voordietijd was ik meer liefdeloos, maar nu ken ik ook de pijn voelen die er ook bij hoort. Als bv. mijn vrouw alleen naar Nederland gaat dan is het gemis zo groot, ik zou haar elk uur wel willen bellen. En dan ook nog het lange eind te rijden, als er maar niets geen ongeluk gebeurt. Ik zou echt niet weten hoe ik zonder haar zou moeten leven.
Door haar heb ik opnieuw leren leven met vreugde en ook met pijn en om goed te leven moet je de beide aspecten zo nu en dan eens voelen.
Ik kan wel zeer veel schrijven over mijn gevoellens, maar ik wil je daar niet te veel mee opzadellen
_________________
liefss peter





Geplaatst: Wo mrt 02, 2011 16:42 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Peter je mag altijd je gevoelens delen ik heb er geen probleem mee ik vind dat fijn en leer ik ook uit dus hou je niet je mag alles zeggen wat je wil
fijn dat je zo een gelukkige liefdevolle relatie heb met je vrouw,
Ja je vrouw kan je missen is zelfs mooi hoeveel jullie van elkaar houden
fijn dat jullie zo goed met elkaar kunnen praten en zo open kunnen zijn

Maar een therapeute staat ver van mij af een hulpverlener geen moeder partner vriendin en dat is wat het lastig maakt ze is zo kort bij en toch zo ver af van mij en ik mis haar ik kan haar niet even bellen omdat te vertellen dat zou niet een beetje van het goede teveel zijn denk ik
er zit toch een soort afstand in terwijl ik wel meer zo willen zou bijv wat willen gaan drinken met haar of gaan winkelen ofzo kan niet he
en dat doet pijn ik mis haar vandaag nog maar het is wat beter maar toch wat moeilijk nog een weekje en 2 dagen even volhouden dus
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Vr mrt 04, 2011 18:24 Onderwerp:
________________________________________
ik mis haar zeer veel vandaag nog een weekje kan ik wel volhouden wil heel graag bij haar zijn nu... kan niet even rationeel en volwassen blijven
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Vr mrt 04, 2011 20:09 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Silvia


Mag of kun je haar ook bellen, even haar stem haren kan veel goed maken
_________________
liefss peter

Lieve Peter bedankt voor je reactie neen bellen lijkt me niet zo goed het is weekend etc ik heb wel haar gsm nr maar ik bel haar daar nooit op woensdag is ze pas terug in de pratijk en dan zie ik haar al bijna weer
miss een mailtje bellen hoewel ik dat wel graag zou willen doe ik liever even niet voor de aanhankelijkheid etc tenzij ik echt in een noodsituatie moest zijn dan wel maar he tis niet dringend wat moet ik zeggen ik mis u
ze weet dat ik haar mis dus ze heeft gezegd dat ik mag mailen maar van bellen heeft ze niets gezegd doe ik dat liever niet ze is mijn mama vriendin zus parnter niet he zit toch wel een verschil in
toch bedankt voor je tip ik zou haar stem wel graag horen maar ja een weekje wachten zal wel lukken
fijn dat je me wilt helpen miss mail ik haar nog wel
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Gast

Bericht door Gast » 14-05-2011 16:04

Geplaatst: Vr mrt 04, 2011 20:59 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Silvia

Je kunt altijd een mail schrijven, zelfs al stuur je het niet op geeft toch een vodaan gevoel
_________________
liefss peter





Geplaatst: Vr mrt 04, 2011 21:25 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Peter bedankt voor je reactie ja misschien stuur ik haar wel een mail maar als ze niet antwoord voel ik me weer zo in de steek gelaten geen voldaan gevoel dus jammer genoeg ik zal zien op het moment ebt het gemis gelukkig toch wat af het gaat ff beter
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Vr mrt 04, 2011 21:33 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Silvia

Daarom wel schrijven ermee bezig zijn, maar misschien juist niet opsturen, dus ook geen teleurstelling
_________________
liefss peter





Geplaatst: Vr mrt 04, 2011 21:42 Onderwerp:
________________________________________
ja kan proberen doet dat soms ook met brieven bedankt voor je tip lieve Peter voldaan weet ik niet zit ik uren te denken of ik ze wel zou versturen of niet och ik ben toch geen makkelijke he hi hie
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Di apr 12, 2011 00:12 Onderwerp:
________________________________________
Ik mis haar vandaag weer zeer, na mijn mail van vorige keer die we besproken hadden ze vond het een spontane mail
Maar door gebrek aan tijd konden we de hele mail niet afwerken
ik was wel altijd aan het lachen toen ze mijn mail las ik voel me daar ongemakkelijk bij en kreeg er zenuwen van ze keek veel in mijn ogen was wel fijn maar ik heb het er moeilijk mee
dat ik haar mis stond ook in de mail maar zo ver zijn we niet geraakt gleukkig en toch niet ik heb het moeilijk vandaag
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Di apr 12, 2011 16:56 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Silvia,

Ook ik herken heel erg wat je schrijft...
Mijn situatie is dan wel iets anders dan de jouwe, maar mijn moeder kan haar liefde voor mij ook niet meer tonen (ze heeft ook misbruik meegemaakt net zoals ik waardoor ze zich te hard in mij herkent en afstand neemt).
Mijn moeder zorgt voor me, maar ze toont niet of ze van me houdt of niet, ze zegt nooit dat ze me mist of me graag ziet of ...
Ik mis dat, ik mis een 'echte mama' in mijn leven...
Ondertussen heb ik een 'pleeggezin' een lesbisch koppel met een dochter... ze zijn mij zowat als 'hun tweede kind' beginnen zien en ik voel me daar geweldig.
Ik wordt gesteund, mag mezelf zijn, wordt geknuffeld, getroost, er wordt naar me geluisterd, ik krijg de nodige aandacht die ik verdien, ik mag gillen/roepen/scheeuwen/huilen, ... en ze blijven lief zijn voor mij .... ze houden onvoorwaardelijk van me en zeggen dat ook.
Maar de tegenpool dan... elke keer als ik van daar naar huis ga, ga ik kapot, het doet zo'n pijn om mijn "mama's" en kleine zusje achter te laten ... ik wilde zooo dat ik daar kon blijven, ik weet dat ik dat mag ... maar mijn biologische ouders zijn daar niet voor en beginnen stilaan te merken dan ze me aan het verliezen zijn ... ik snap jou verlangen naar een 'echte mama die je graag ziet'. Ik begrijp je verlangen naar iemand die je onvoorwaardelijk graag heeft ... en ooit kom je de ware tegen die aan die verlangens zal voldoen...
Ik ben haar al tegen gekomen en ik ben mijn 'twee moeders' ook tegengekomen ... Ik weet dat het goed komt!

Ik wens je heel veel sterkte toe, geef je een hele dikke knuf.
Ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt ...

Liefs,
Mereltje
_________________
Don't be afraid of the schadows, they only mean there's a light shining somewhere....





Geplaatst: Zo apr 17, 2011 00:27 Onderwerp:
________________________________________
Lieve Mereltje ik heb zeker wat aan jou reactie bedankt voor je uitleg
toevallig mijn moeder is ook misbruikt daarom doet het zo een pijn dat ze me niet gelooft miss wil ze ook wat afstand nemen ik weet het niet goed
fijn dat je bent opgevangen in een pleeggezin en dat je daar al de liefde hebt gekregen die je zo nodig had wat fijn zo een herkenning ook van dat knuffelen jammer genoeg heb ik dat niet gekregen buiten van een paar moederfiguren dan en om geadopeerd te worden ben ik al wat te oud maar ik ben blij voor jou dat je die ervaring hebt mogen mee maken
Tja het liefst zou ik natuurlijk ook bij Lut wonen maar dat gaat natuurlijk niet soms droom ik wel weg dat het zo is maar de relaiteit is kei hard als ik terug bij mijn volle besef kom dat het kinderachtig is

Ik mis haar vandaag erg heb nog maar eens mail gestuurd over hoe ik me voel etc ik heb het liedje van Pink erbij geplaats perfect als je dat kent? wil het hier ook plaatsen maar weet niet of het lukt anders schrijf ik de tesks wel omdat ik me in de muziek en vooral in de clip heel erg herken weet nu achteraf gezien niet als dat zo een goed idee was
soms vraag ik me af hoe mijn leven er uit had gezien als ik bij haar had gewoond heel anders wellicht doet allemaal zoveel pijn
ik ga het hier even bij laten kan even niet verder
bedankt voor het delen van je ervaring sterkte!
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Za mei 07, 2011 22:18 Onderwerp:
________________________________________
ondanks ik kwaad op haar ben mijn therapeute mis ik haar vreslijk
morgen moederdag zij is mijn moeder voor mij!
moeilijk
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Za mei 07, 2011 22:20 Onderwerp:
________________________________________
Sterkte lieve Silvia...
Leef op het moment met je mee.

Sofie





Geplaatst: Za mei 07, 2011 23:30 Onderwerp:
________________________________________
Dank je wel lieve SOfie
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid





Geplaatst: Za mei 07, 2011 23:32 Onderwerp:
________________________________________
Ik weet niet zo goed wat te zeggen maar ik denk aan je lieve Silvia, vooral morgen!!

Knuf
_________________
life's not a fairytale





Geplaatst: Zo mei 08, 2011 00:51 Onderwerp:
________________________________________
Dank je wel lieve HOneybee ik weet dat je aan me denkt meisje!
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2011 19:47

bedankt Sjarkje om het overzetten van deze topic,

nu had ik gisteren wel een hele goede sessie met Lut mijn therapeute
maar vandaag mis ik haar weer ongelovelijk ik heb haar gisteren een bloemtje gekocht ze was er blij mee om mijn stomme mails die ze blijkbaar toch niet stom vond en om haar te bedanken
maar vandaag heb ik het zeer moeilijk

Gast

Bericht door Gast » 29-06-2011 18:18

Ik ben kwaad op haar en toch mis ik haar enorm! :oops:

Gast

Bericht door Gast » 01-07-2011 01:03

Vanacht huilbuien gehad om dat ik me zo in de steek gelaten voel door haar...Ik ben kwaad en teleurgesteld in haar en ik voel me machteloos
Nu heb ik haar ook wel niet gemaild omdat ik wil laten zien dat ik zonder haar kan maar het lukt niet.. en ik wil ook niet toegeven had gedacht dat ze me miss zou cheken of alles goed met mij is neen dat doet ze dus niet wat ze vroeger miss wel gedaan zou hebben ik mis haar vreselijk
en ik ben kwaad op haar omdat ze niet wil inzien dat ik "echt" ziek ben
volgens mij heb ik wel borderline maar ze ontkent het altijd dat ik impulsief en onrustig ben is niet te wijten aan cola en redbul te drinken
waarom is het zo moeilijk ik mis mijn mama die me niet begrijpt
normaal gezien zoutwee wekelijkse afspraak morgen zijn maar vermits ze op vakantie is wat ik niet geloof :oops: moet ik nog een week door en ik kan niet meer ik zit er helemaal onder door waarom hecht ik me zo aan mensen????? IK word er gek van :( en heel droef

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 01-07-2011 08:57

hey Silvia,

Hoe gaat het deze morgen met je?? ik kan niet zeggen hoe goed ik je begrijp.... zit momenteel in net dezelfde situatie. Die gevoelens en die gedachten zijn zo dubbel. Langst de ene kant voel je je in de steek gelaten door haar en wil je haar zo snel mogelijk terug zien en langst de andere kant ben je zo verschrikkelijk boos dat je nooit meer terug wil. En wat je vooral wil is dat ze zien hoeveel pijn het vanbinnen doet en dat ze die gevoelens ook maar een beetje zouden begrijpen en/of zouden erkennen. Maar nee dat is precies te veel gevraagd! :evil: :evil:

En al die gevoelens, gedachten die elkaar tegenspreken....je weet niet meer wat te denken of te voelen. Ik begrijp dat je dan zegt dat je er zot van wordt.

Als ik me niet vergis woon jij ook in België hé!? Dus de hoop op een duidelijke uitleg ivm wat "je hebt" of "wat het probleem" is zou ik proberen op te geven. Die zal je niet krijgen volgens mij. Heb al op verschillende plaatsen ervaren dat ze precies schrik hebben om daarover iets te zeggen.

Ik steun wel je therapeut als ze zegt dat die redbull en te veel cola echt niet goed is!. Zelfs een tas koffie in de namiddag kan ervoor zorgen dat je 's nachts niet goed slaapt. Ik zou zeggen je kan het maar eens proberen. In het begin zal het wel moeilijk zijn maar waarom probeer je niet ??
Zeker nu dat je normaal gezien een afspraak zou hebben is altijd een moeilijk moment. Je kan misschien op het tijdstip dat je een afspraak zou hebben die tijd gebruiken om een brief naar haar te schrijven. Je kan dan nog nadenken of je die haar al dan niet zou afgeven. Ik zou geen mail sturen dat is sneller gebeurd maar je kan niet terug....
Of ze al dan niet op vakantie is? Ja, heb ik natuurlijk ook echt geen idee maar zou ook niet weten waarom ze daarover niet eerlijk zou zijn.

Probeer je toch op de een of andere manier een beetje te ontspannen zodat je het allemaal een beetje van je kunt afzetten!

Veel sterkte!!

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 01-07-2011 17:03

Lieve Wie? bedankt voor je reactie ja het is vandaag wel gegaan veel naar de radio geluisterd toch even gebeld :oops: naar het centrum nam niemand op dus het zal wel echt geweest zijn dat ze met vakantie is

ja ik vind het erg dat ze mijn pijn niet verstaat terwijl ik het in talloze brieven prive en mails zo duidelijk gemaakt heb wat ik voel
komt ze doodleuk af vroeger wou ik je een tweewekelijse sessie geven dat je wat kan sparen.. maar ik heb toen gezegd ja dan ga drinken of maak het toch op en kleren etc dat haalde nu ze nu terug aan terwijl ik dat allemaal deed om dat ik haar miste... vind dat zo gevoelloos van haar omdat ze weet dat ik haar als ze een mama zie ja ik verlang en ik ben kwaad heel rot allemaal

Ja ik ben idd van belgie is echt moeilijk om een diagnose te krijgen idd maak ik zoek door ja van die red bull en cola is idd wel waar maar ook mijn claimed en paranoia gedrag dan? laagzelfvertrouwen etc..Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik ziek ben miss een excuses maar dan voel ik me niet zo niet bitch mijn verantwoordelijkheden miss uit te weg gaan
Ik heb niet gemaild en ook geen brief geschreven ik vind geen inspriatie
Ik ga hier echt aan kapot ze begrijpt niet hoe erg... nog een weekje
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 05-07-2011 19:48

Ik heb haar een mail gestuurd en ik krijg niets terug dat doet pijn
Ik ben bang als ik wat verkeerd gezegd heb ik voel me vreselijk in de steek gelaten :oops: :oops:

Gast

Bericht door Gast » 09-07-2011 17:42

Ik weet he tniet meer zo was zogezegd al op vakantie geweest en nu gaat ze terug?? vorige keer heeft ze gelogen denk ik
ik mag wel mailen en ze gaat zeker terug mailen nu een maand
volgende week is er nog maar natuurlijk is er dan geen plaats voor mij :(
Ik voel me vreslijk in de steek gelaten alweer...
Ik zou blij moeten zijn dat ik mag mailen niet?? Ik heb pijn en ze lijkt dat maar niet te beseffen blijkbaar toch mis ik haar nu weer al

Plaats reactie

Terug naar “Intimiteit”