wie woont hier samen of is getrouwd?

hier mag je alles delen waar je tegenaan loopt, in relatie met je partner of wat juist goed gaat
Plaats reactie
Gast

wie woont hier samen of is getrouwd?

Bericht door Gast » 22-03-2015 19:54

Hallo iedereen,

Wie woont hier samen en is ook getrouwd en hoe ervaren jullie de seksualiteit?
Vraag je partner je wanneer hij wilt? Of doet die het gewoon?

Groetjes
Jolanda en sorry als ik iemand hier mee kwetst :oops:

ikbenkapotgemaakt
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-03-2015 14:05

Bericht door ikbenkapotgemaakt » 01-05-2015 20:24

Dag,

Ik ben getrouwd, en ik heb pas net ontdekt dat ik misbruikt ben tijdens mijn puberteit, door meerdere mannen in een sekte.

Ik dacht altijd dat sex en 'liefde' zo hoorde. Het heeft dus ook grote gevolgen voor hoe ik met intimiteit en sex omga in mijn relatie met de vader van mijn zoon. In het begin van onze relatie bijvoorbeeld was er een andere vrouw die met ons werkte, een vriendin ook vn mij, die hij aantrekkelijk vond. Voor hem een reden om het contact met haar te verbreken, hij was immers met mij. Maar in mijn hoofd betekende dat hij haar aantrekkelijk vond dat hij haar ook MOEST kunnen hebben. Dus startte een 3hoeksrelatie. Waar ik woedend van werd. Onbegrijpelijk als je niet weet wat misbruik met mij gedaan heeft.

Zo heb ik hem min of meer gedwongen om mij pijn te doen, en over mijn grenzen heen te gaan, zonder dat hij wist wat er met mij gebeurd is.

Misschien een warrig verhaal zo, maar ik wil zeggen dat het voor mij zoveel gevolgen voor mijn relatie heeft, dat ik nu even alleen ben, en aan het onderzoeken wat ik echt voel onder alles.

Ik denk niet dat hij ooit echt kan begrijpen wat dit met me heeft gedaan, en wat het betekent voor ons.

Sabya

Plaats reactie

Terug naar “Partner”