Bang

wil je iets vertellen over de gevolgen die je ervaart van het misbruik, dan kan dat hier
Plaats reactie
Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bang

Bericht door Jess » 12-10-2013 19:31

De gevolgen voel ik elke dag nog :( als ik maar iemand hoor die zelfde stem heeft word ik doods bang! Ik never nooit dader tegen komen die dit mij dit allemaal heeft aan gedaan. Voor me gevoel denk ik straks ben ik de enige die deze angst heeft of herkennen jullie dit ook?

Groetjes van Jess

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 12-10-2013 19:52

Hoi Jess,

Ik herken het ook ben ook doodsbang eigenlijk voor alle mannen. Alleen als ik een man vertrouw (en dat duurt lang dan ben ik niet meer bang voor hem)
Maar het is heel normaal na dat wat wij hebben mee gemaakt.
Want wij zijn heel bang geweest vroeger als kind.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 12-10-2013 20:29

Hoi Sofie,

Ja eng is dat en op dit moment vertrouw ik bijna niemand en dat is niet goed ik weet het maar vertrouw me therapeut voor 100 procent alleen en andere echt helemaal even niet komt wel weer maar nu voelt of ik heel erg voorzichtig moet zijn wie ik wel niet kan vertrouwen.

Groetjes van Jess

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-10-2013 20:09

Hoi Jess,

Alles op je tijd. Het komt heus wel terug maar mensen moeten zich maar bewijzen dat ze te vertrouwen zijn. Het is al heel wat dat je therapeut voor 100 % vertrouwt.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 13-10-2013 20:39

Heel herkenbaar Jess, maar erg moeilijk om mee te leven. Snap precies wat je bedoelt, vooral dat je bepaalde mensen echt nooit wilt tegenkomen.
Het is erg moeilijk om mensen te vertrouwen, altijd maar die achterdocht die ons doet twijfelen aan iemands bedoelingen.

Mijn angst is mijn grootste struggle op dit moment, altijd bang dat ik wordt achtervolgd, er iemand voor m'n raam staat, of dat ze me dan toch gaan vinden.... Durf ook 's avonds niet alleen over straat (erg onhandig als je regelmatig in de avond moet werken).
Ik heb dan wel het geluk een hele lieve man te hebben, die vertrouw ik gelukkig wel.

Ik wens iedereen net zo'n bijzondere partner als ik heb!!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 15-10-2013 14:30

Sofie schreef:Hoi Jess,

Alles op je tijd. Het komt heus wel terug maar mensen moeten zich maar bewijzen dat ze te vertrouwen zijn. Het is al heel wat dat je therapeut voor 100 % vertrouwt.

Groetjes,
Sofie
Daar ben ik wel over eens alleen moeilijk te geloven dat ik wel andere kan vertrouwen pff kon ik dat maar komt hopelijk vanzelf wel weer.

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 15-10-2013 14:34

Hallo Danique,

Lijkt me ook eng om steeds zo bang te moeten zijn achtervolgt dat worden is ook niet leuk. En je moet dus vaak als het donker is werken bah dat is ook maar niks. De mijne is ook hele erg lief voor me maar toch ben ik soms bang. En dat twijfelen blijft voorlopig nog wel even wel vrees is.

Groetjes van Jess

Plaats reactie

Terug naar “Gevolgen na misbruik (verborgen)”