in de nacht..

wil je iets vertellen over de gevolgen die je ervaart van het misbruik, dan kan dat hier
Gast

in de nacht..

Bericht door Gast » 30-10-2011 08:11

Hoi,

Ten eerste vind ik het moeilijk dat ik dit post...

Ik doe snachts dinggen die ik zelf niet meer kan herrinderen..
bijvoorbeeld doe ik dit: Ga naar de wc, praat gewoon met mensen die ik tegen kom in me huis. Laats werd ik in de morgen wakker zitten ergens in me kamer met een bloeden arm. Het gebeurt nu ook vaker, en dan is me been het..
Wat is dit? Ik herrinder er me niks van. Eng vindt ik dit..

En hier zit ik ook mee
ik voel me zo raar. er lijkt wel een muur om mij heen te zitten. Iemand zegt iets tegen me, maar het komt niet binnen. En me omgeving lijkt een droom, een droom wat on echt is. En daarbij heb ik ook vaak dat me lichaam niet van mij is. Ik heb dan echt de neiging om bijvoorbeeld me pink er af te snijden. Ik heb hier bijna dagelijks last van. Me stem klinkt vervormt en het is angstjagend
Ik worstel hier mee..

Liefs,

Gast

Bericht door Gast » 30-10-2011 12:18

Hoi verdritig meisje;

Weet he tniet zeker maar volgens mjj is het een vorm van dissociatie.
Heb dit ook al voor gehad,
herken dit wel maar om je raadt te geven vind ik lastig.
En een soort geheugenverlies , Blijf alles opschrijven wat je je nog herhinnert zou ik zeggen.
Sterkte meid!!
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 30-10-2011 20:51

is is het erg??

Hoezo dingen opschrijven?

en moet ik dit vertellen tijdens inteke

Gast

Bericht door Gast » 30-10-2011 21:07

Lieve verdrietig meisje,

Ja hoe je dat aanpakt weet ik ook niet zo goed ben hier geen expert in :oops:
Het is zo dit is wat ik er van weet dat alles je heel erge dingen hebt meegemaakt je lichaam er af stand van neemt dat je een blackout krijg zeg maar op moeilijke momenten, omdat je de dingen nog niet verwerkt hebt

Ik bedoel opschrijven hoe je nu doet wat je hebt meegemaakt van je arm ed verzorg jezelf goed hé
is het erg in principe niet maar als je je daardoor pijn doet dan moet je toch wat uitkijken

je kan dat zeggen op de intake als je wil maar is geen verplichting miss wil je eerst wat vertrouwen in haar krijgen.
Ik zeg ook het lijkt op dissocieren ik kan je niet officieel zeggen als het zo is ben geen psych. miss kan je het eens aan je huisdokter vragen
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 02-11-2011 15:53

Lief verdrietig meisje,
Hoe gaat het nu? nog van de dingen meegmaakt in de nacht?
Sterkte meid
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 02-11-2011 20:37

ja...

Gast

Bericht door Gast » 02-11-2011 20:47

sterkte meid, wat naar wil je er meer over kwijt?
Liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 02-11-2011 20:49

euhm niet hier... pb?

Gast

Bericht door Gast » 03-11-2011 00:04

Wat betreft ok...al ga ik je niet op alles een atwoordt kunnen geven en hier meer mensen dat wel miss kunnen... maar je mag me altijd pben hoor, toch hoop ik dat je hier ook wat kan wil schrijven je bepaald zelf wat je schrijft toch? ik ben geen psych ofzo :wink: wel fijn dat je me vertrouwt,
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 03-11-2011 12:03

Hoi verdrietigmeisje,

Volgens mij is dit dissociatie.
Ik zou het zeer zeker benoemen tijdens je intake.
Het is niet erg, het is een mechanisme om jezelf tegen pijn en verdriet te beschermen die je nu niet meer nodig hebt.

Dus wees heerlijk en verteld het bij de intake.

Sterkte en liefs.
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Gevolgen na misbruik (verborgen)”