Eigen lichaam aan raken bij het wassen misschien wat trigger

wil je iets vertellen over de gevolgen die je ervaart van het misbruik, dan kan dat hier
Gast

Bericht door Gast » 09-09-2011 00:02

Bedankt voor je lieve Reactie Kimberly,
Heb me vandaag gewassen met muziek het ging beter als er leuke liedje's op waren maar als er droevige waren soms toch wat moeijlijk miss gewoon beter een cd opzetten :)
Maar bedankt voor je tip het helpt zeker :)
Ben dus weer helemaal schoon...toch is het vooruitzicht om me morgen weer te wassen moeilijk ja het is therapeutisch KImberly maar het is echt zo stap voor stap bedankt voor je steun ook van de andere overgiens
heeft me goed gedaan kiss
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 09-09-2011 09:22

Hier komen toch wel goede tips naar boven voor iedereen hoop ik!!

Muziek is idd een heel goede manier om je zintuigen te prikkelen. En om de stilte te doorbreken. Zelf heb ik eigenlijk dag en nacht muziek bij me. (slaap zelf met muziek op).

Welke parfum heb je silvia? Ik doe dagelijks Jean Paul Gaultier op
Maar wil wel goede tips :wink:.

Groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 09-09-2011 15:44

Och silvia, wat fijn dat muziek je wat lijkt te helpen:) ja een vrolijke cd is wel sterk aan te raden ja.. Maar alle beetje helpen he ?

Tja mijn peut roept wel eens wie is hier nou de psycholoog... dus je bent gewaarschuwd in het vervolg ;)

Zet alle tips wel even op een rijtje in een forum, ook voor anderen dan hoeven ze niet alles door te werken.

Liefs,
Kimberly o en sterkte met alles

Gast

Bericht door Gast » 11-09-2011 00:46

Dank je wel lieve Kimberly je bent echt een peutje! en een verdomd goede :) het gaat al veel beter en Wie? is er ook al een hebben we eigenlijk nog andere therapeute nodig :)
het gaat echt veel vlotter met muziek alleen is mijn kattengejank erbij niet aan t horen :oops: :oops:
nog wat moeilijk maar met afleiding ok
en ja mijn parfum's Wie voorlopig heb ik angel van thiery muller heb ook hugo boss woman en dolce and gabbana licht bleu ok :wink:
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 11-09-2011 20:31

hey hey,

Ik een peut? nee ik geef alleen tips... dat maakt me geen peut hoor silvia.
Ben blij dat muziek wat helpt en ach dat zingen zal wel mee vallen en zolang jij je er prettiger bij voelt onder het wassen vooral lekker doen.

Ja moeilijk blijft het misschien wel, maar met de tijd komt er misschien wel verandering in ? en ach alle beetjes helpen weet je nog ?

Knuffel en liefs,
Kimberly

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 11-12-2011 00:27

Bericht van Puck: (kan triggeren)



Hoi,

Ik schaam me hier erg voor maar wil het toch delen.

Ik heb moeite met het aanraken van mijn eigen lichaam. Douchen durf ik niet dan ben ik te kwetsbaar en krijg ik herbeleving zelf als ik een zwempak aan doe. Wassen gaat moeizaam maar doe het wel: Elke ochtend is het een strijd washandjes om bijde handen (zie mijn eigenhanden niet) en dan wassen elke aanraking is een hel ik walg van mezelf durf niet in de spiegel te kijken.Ik voel en zie mijn eigen handen niet maar die van de daders als ik op bepaalde plekken kom wordt ik misselijk en ga soms echt over mijn nek. Ik haat mijn lichaam, draag de hele dag handschoentjes om mijn handen niet te zien. Aan kleden doet pijn het glijden over mijn lichaam doet mij denken aan hun strelen, ik walg er van. Ik kan mezelf niet zien in de spiegel er hangy bij mij een doek voor de spiegel. Als ik wel ga douchen is er een vriendin in huis maar toch blokkeer ik de deur spoel me af en snel eronder weg, afdrogen gaat zo hardt over mijn lichaam dat het gewoon brand en rood is. Ik kan niks knellends op mijn huid hebben dat geeft het gevoel van vast te zitten vast gebonden te zijn.Je hoort vaak dat mensen juist heel lang onder de douche staan en hun lichaan maar niet schoon krijgen ik heb het anders om maar krijg het ook niet schoon. Als ik douchecel op de was hand doe assosieer ik dat met iets anders.Ik haat mijn lichaam ik haat mezelf.....ben ik de enige??

puck
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Gevolgen na misbruik (verborgen)”