perle : mezelf zeerdoen

wil je over dit onderwerp wat kwijt, of heb je tips hoe ermee om te gaan. zet het hier neer
Gast

Bericht door Gast » 15-07-2011 15:41

Lieve Perle is het nog goed verlopen na je hondentraining was de rust er nog? Sterkte meid
Liefs Silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 15-07-2011 21:06

Lieve Silvia,

Hondentraining was dit keer gelukkig theorie... ben de moed/energie verloren om met de hond te trainen... maar je moet vooruit betalen dus zal de komende lessen maar gaan... met tegenzin.

Vandaag mezelf 'zeer gedaan'... zonder het te voelen maar doet me toch wat.
Liefs Perle.

Gast

Bericht door Gast » 15-07-2011 21:52

Sterkte lieve Perle, jammer dat je het zo moeilijk hebt.
het doet je meer dan anders bedoel je? wees niet zo streng voorjezelf he iedereen kan eens terugvallen het gaat al veel beter meisje wanneer moet je terug naar je peut?
Liefs Silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 02-11-2011 19:26

Wat is het lang geleden dat ik hier gepost heb zeg....

Inmiddels kan ik zeggen dat ik periodes 'zonder' am kan maar er -zoals nu- ook perioders zijn dat ik mezelf iedere dag opnieuw zeer doe.
Mijn psych zei vandaag dat je het een beetje kunt vergelijken met een borrel, als je er 1 neemt wil je er blijven nemen....
Zo gaat het momenteel dus... na wekenlang vrijwel niks helemaal terug in mijn 'oude' patroon, wil het liefst heel de dag door mezelf pijnigen....
Liefs Perle.

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 02-11-2011 20:15

knuf knuf

wees een beetje mild voor jezelf

Groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 02-11-2011 20:46

Lieve Perle, sluit me aan bij wie?
Wees niet zo streng voorjezelf meid.. het gaat wel weer beteren knap dat je het ervoor zolang niet gedaan hebt.. heb je al gezegd dat er veel valkuilen zijn maar je krijgt altijd meerdere kansen in het leven als je je nu piijn doet wat ik wel erg vind hoor maar is een teken dat je het hard nodig hebt kan je het daarbij laten voor nu?
Je peut heeft gelijk hoor.. de drang is soms erg groot vooral als je er al van geproefd hebt! verzorg je wonden wel goed he
liefs silvia kiss

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 06-11-2011 15:19

Lieve Wie? en Silvia, bedankt voor jullie berichtjes.

Toch kan ik er nog niet mee ophouden.... vandaag ook weer... ook al voelt dat ook niet goed...
Liefs Perle.

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 07-11-2011 10:00

Hey Perle,

Hoe gaat het nu met je?
Het is een lange en moeilijke weg!! Hopelijk kwets ik je niet door te zeggen dat ik denk dat je nog veel te veel over je eigen grenzen gaat. Je voelt je eigen grenzen nog niet aan en daardoor ga je er nog te vaak over en dan moeten die spanningen op een of andere manier hun uitweg vinden. Het is heel moeilijk om je grenzen aan te voelen maar wel noodzakelijk om te kunnen stoppen met AM.

Veel sterkte en groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 12-11-2011 13:38

Lieve Wie? Dit berichtje heeft even geduurd maar alsnog bedankt voor je berichtje... heb daar wel een aantal keer over nagedacht.

Overigens kwets je me er niet door nee... ik begrijp het wel maar het is moeilijk om ook te 'voelen'...

Laatste dagen gaat het weer redelijk, komt ooit een keer goed ;)
Liefs Perle.

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 12-11-2011 17:07

Lieve Perle,

Ik wil wel geloven dat het een keertje goed komt echt waar ook voor jou!
Fijn dat de laatste dagen goed is gegaan.

Liefs
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Am zelfbeschadiging (verborgen)”