Mededeling aan alle leden

Alle belangrijke mededelingen mbt het forum staan hier.
Plaats reactie
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Mededeling aan alle leden

Bericht door Sofie » 10-09-2013 13:52

Hoi iedereen,

Er zijn al veel leden, maar er zijn ook veel leden die even niets meer posten. Nu is de bedoeling van een forum om in contact te komen met lotgenoten. Dit kan alleen als je ook zelf wat schrijft.
Als iedereen alleen zou meelezen dan houd een forum ook snel op. Plus dit voelt ook niet zo prettig voor leden die wel posten en over hun kwetsbare en moeilijke dingen hier vertellen.

Ik kan me voorstellen dat als je net nieuw ben even moet inkomen enz. En niet meteen veel gaat posten enz.
En die tijd krijg je ook om je even thuis te voelen.

Maar wat ik nu opmerk is dat juist nieuwe leden veel posten en een paar oude leden en voor de rest sommige al maanden lid zijn maar weinig posten en eigenlijk lang niet meer.

Sommige is de reden wel bij mij bekend en hebben even een rust pauze nodig van sommige weet ik het niet meer.

Dus willen jullie even de moeite nemen om te reageren. Wij willen hier voor elkaar zijn en elkaar steunen maar nogmaals dat kunnen wij als jullie reageren.

En als je alleen info wilt lezen of zo, dan kun je beter een boek bij de bieb of zo over het onderwerp gaan lezen.

Als binnen een week ik weinig hoor van sommige leden die niets laten weten ga ik ze gewoon VERWEIDEREN, want dan ga ik even vanuit dat ze toch geen gebruik meer willen maken van het forum. En niet zo erg veel behoefte aan hebben.

Sorry als dit een beetje naar overkomt, maar we willen een actieve forum hebben.

En leden waarvan ik weet of al op het forum te kennis hebben gegeven even niet te kunnen reageren enz. Daar gaat het nu niet om.
Dus voel je niet meteen aangevallen, maar het gaat om leden waar ik niks van weet en ze stil zijn.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”