Belangrijke Mededeling voor iedereen!!!

Alle belangrijke mededelingen mbt het forum staan hier.
Plaats reactie
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Belangrijke Mededeling voor iedereen!!!

Bericht door Sofie » 02-01-2013 17:55

Hoi leden,

Voor het veiligheid gevoel van iedereen, hebben we besloten dat iedereen op dit forum actief behoort te zijn.
Dit houd in de praktijk in dat we regelmatig wat van jullie willen horen.
Zo niet is het ook prima maar dan denk ik dat het niet zo noodzakelijk voor je is en word je verwijderd.
Dit omdat er veel leden zijn die alleen meelezen en daarvoor is een forum niet bedoeld.
Voor informatie kun je namelijk naar de bibliotheek en daar boeken overlezen bij wijze van spreken.

Dus leden die een maand stil zijn worden verwijderd.

Hard maar we moeten ons allemaal hier veilig voelen.

Groetjes,
Namens het team. Sofie
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 03-01-2013 19:13

Hoi iedereen,

De niet actieve leden heb ik verwijderd, en zijn wel welkom maar dan als ze meer actief willen meedoen.
Zo kunnen wij voorkomen dat er leden komen die alleen mee lezen. Dat is niet de bedoeling van dit forum. Ook heb ik een open algemeen gedeelte gemaakt voor de nieuwe leden. Zodat zij ook hun verhaal kwijt kunnen.

Het is niet om bij iedereen druk te zetten, maar er waren een aantal leden die het niet prettig vonden dat leden zich aanmelden om vervolgens niks van zich te laten horen.

En door roddels ergens anders (waardoor een lid zich hier ook niet zo veilig voelde) heb ik gewoon even besloten samen met het team natuurlijk dat we het hier wat strenger gaan doen zodat we hier in ieder geval wel veiligheid kunnen garanderen.

Wij willen er voor iedereen zijn, dat kan alleen als jullie schrijven. ;)

Groetjes,
namens het beheerders team
Sofie
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 07-01-2013 12:01

Hoi lieve leden,

Er was een lid hier die binnen het team voor behoorlijk wat onrust bracht. Er werd volgens dat lid op andere fora over deze forum geroddeld en info door gespeeld.
Nu is het zo dat ik alles precies wilde uitzoeken hoe dat zat. Want wil de veiligheid hier behouden en moest dus wat aanpassingen brengen en uit zoeken wat waar en onwaar was.

Dit heb ik dus ook gedaan, vandaar dat nu nieuwe leden een nieuwe plekkie hebben om van zich af te schrijven en ze daar alles kwijt kunnen en mochten we jullie beter kennen dan kunnen ook die berichten daar verplaatst worden naar het verborgen gedeelte en krijgen uiteraard jullie daar ook toegang op.

In eerste instantie kan niemand die geen lid is hier lezen.
Maar omdat je niet alles kan uitsluiten sommige mensen die zich hier aanmelden niet gelijk de waarheid vertellen en dus met verkeerde bedoelingen hier kunnen komen hebben we dit zo geregeld.
Is minder leuk. Want ik gun iedereen het beste toe maar ik denk dat later ook voor de nieuwe leden zich prettig bij zouden voelen dat niet meteen een nieuw lid alle kwetsbare dingen van hun kunnen lezen.

En het is zo dat iedereen actief mee moeten doen en leden die alleen willen lezen worden ook verwijderd.
Dit omdat een forum bedoeld is om contact te hebben met elkaar.
In een therapie groep is in het begin ook eng, maar daar willen ze ook dat je wat zegt toch?

Hebben jullie vragen.
Hoor ik die graag

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”