Gewrichtsklachten

als je lichamelijke klachten overgehouden hebt, en je wilt dat delen dan mag dat hier
Plaats reactie
Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Gewrichtsklachten

Bericht door Perle » 13-10-2012 21:52

Heel vervelend.... door stress/spanning e.d. ga ik met name klemmen met mijn kaken, zowel overdag als s'nachts.
Daardoor pijn aan mijn tanden maar ook aan mijn kaakgewricht.
Begin dit jaar ben ik daarvoor naar een kaakchirurg en speciale tandheelkunde geweest. Is er een echo gemaakt, foto's en een mri- scan, bloed prikken (ivm mogelijke reuma, wat het niet is gelukkig)
Daaruit bleek dat mijn gewricht beschadigd is.
Meerdere malen naar de fysio geweest (wat ik heel moeilijk vind, ivm de aanraking van de fysio)
Is enkele maanden beter gegaan maar ben nu weer terug bij af. Krijg mijn mond weer niet ver meer open, kan nu nog net een banaan eten (vorige keer niet eens meer)
Uiteindelijk moed verzamelt om weer te bellen, aanstaande maandag fysio en de week erna naar ziekenhuis terug. Krijg nu als het goed is iets van plaatjes aangemeten voor s'nachts zodat ik niet meer kan klemmen.

Symptoombestrijding... maar kan op dit moment niet anders. Ben bezig met de 'oorzaak' maar duurt allemaal lang.

Ook regelmatig zere knieen, nek enzo... door spanning en daardoor verkeerde houding volgens fysio.
Spannend allemaal...
Liefs Perle.

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke klachten”