druk op mijn achterhoofd

als je lichamelijke klachten overgehouden hebt, en je wilt dat delen dan mag dat hier
Gast

Bericht door Gast » 08-10-2012 20:09

Ohh wat lief dank je Runtogain :)
nu migraine is het alvast niet want mijn moeder heeft dit dus dat herken ik wel het is meer idd achter aan de schedel maar voorlopig ok durf wel naar de dokter hoor alleen als hij niets vind schaam ik me zo ik heb zeker wat aan je bericht
het is ook niet echt hoofdpijn maar een druk ja is moeilijk uit te leggen
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 09-10-2012 10:16

Lieve Silvia,

Is het niet een beter idee om van huisarts te veranderen als je dezelfde hebt als je ouders. Want als hij niks van weet? Hoe ben je terecht gekomen bij je peut Lut? Toen ik in behandeling kwam bij die psychiatrische instelling hebben ze we mijn diagnose naar mijn huisarts gestuurd en ging mijn medicijn gebruik via die instelling en niet via mijn huisarts. Mijn huisarts moest me ook daar naar toe verwijzen.
Dus het is misschien wel handig als je huisarts meer weet van je verleden en als je dat niet aan durft omdat het de huisarts van je vader is zou ik een ander gaan zoeken.
Aan de andere kant is het wel fijn dat ze niet meteen gaan denken dat het wel tussen je oren zit. Zeg maar en het wel serieus nemen.
Je stelt je niet aan als je naar je huisarts gaat en hij niks vind. Ik herken het wel dat gevoel hoor. Had het ook toen ik een bultje op mijn rug had. Ik haalde de gekste gedachten in mijn hoofd en het scheent alleen een onstokken talg kliertje te zijn. Dus ik schaamde me wel. :( Maar hij zij je kan beter voor niks komen dan dat het te laat is.
En dat vond ik dan wel een goede.
Dus gewoon gaan en misschien als het het beter voelt om opender te zijn een ander zoeken? Kan dat?

Heel veel sterkte en het kan natuurlijk ook stress hoofdpijn zijn.

Liefs,
Sofie

en mij zie je ook niet snel bij een huisarts hoor. Maar ja het is wel goed om te gaan.
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 09-10-2012 12:24

Hoi Sofie,
Lut is een prive Psygologe he heb ik gewoon gezocht in het telefoonboek is helemaal niet via ggz of zo Dus ook geen wachtlijsten etc dus ik ook er meteen naar toe alleen betaal ik ze wel veel de volle pot vandaar geen dokter snap je?
Miss toch eens naar dokter ja maar weet je ik kom er maar amper dus voorlopig vind ik het niet erg dat het dezelfde is dan mijn ouders is op zich wel een goede dokter hoor maar voorlopig is mijn probleem al wat beter is
goed dat je naar de dokter bent gegaan ja soms is het maar wat klein's maar kan toch vervelend zijn he
knapl meid dat je dat gedurfd hebt liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 10-10-2012 09:53

Hoi Silvia,

Oke vandaar dat is wel heel prettig idee dat ze dan los staat van alles. Maar ze wordt niet vergoed ?
Misschien als je ergens begeleid gaat wonen dat je dan ook een nieuwe stap zet en een andere dokter zoekt. Want het is wel prettig dat als er iets is je niet het idee gelijk hebt dat die het tegen je ouders kan vertellen als je dat niet wilt.
Maar dokters hebben ook beroepsgeheim en mogen dat sowieso niet doen als jij daar geen toestemming voor geeft.

Sterkte !
Hopelijk gaat die druk ooit weg en blijft die weg ;)

Liefs en knuff,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 10-10-2012 16:57

Lieve Sofie
Soms ga ik ook wel naar een adere dokter hoor en ja ze hebben gelukkig beroepsgeheim maar vermits ik amper ziek ben hout vasthouden :wink:
Is het niet zo aan de orde
Lut vergoed ik :wink:
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 10-10-2012 17:17

Fijn dat je niet zo vaak een dokter nodig hebt, is ook een goed teken :)
Dus jij moet haar betalen?

Ik moest wel zo lachen... kwam in een winkel en daar stond iemand die tijdelijk te winkel runt en die kwam uit Belgie en sprak ook Vlaams. Moest gelijk aan alle Vlaamse mensen hier denken van het forum.
Klink grappig en ook leuke woorden keus.
Moet miss gewoon in Belgie gaan wonen :)

(sorry moest het even kwijt is even off topic, sorry)
Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 10-10-2012 18:42

Hi hi Sofie
Dan maar op zijn vlaams :wink: gij moogt dat hoor= Je mag dat. als jij het niet begrepen moest hebben :wink:
moet ook lachen met jullie soms hoor is toch nog normaal eigenlijk raar zo dicht en toch weer zo anders

Lut ja 40 euro waar ik niets van terugkrijg alleen psygiater's worden in belgie terugbetaald en ook niet volledig jammer genoeg ja via het ggz is het goedkoper maar daar heb ik eens in intake gehad en ze zeiden dat ze me niet konden helpen
huisdokter wordt wel terugbetaald he via het ziekenfonds
liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke klachten”