druk op mijn achterhoofd

als je lichamelijke klachten overgehouden hebt, en je wilt dat delen dan mag dat hier
Gast

druk op mijn achterhoofd

Bericht door Gast » 06-10-2012 00:58

Weet niet zozeer of het met het misbruikverleden te maken heeft miss wel
Nu ja ik krijg mmijn gedachte nooit stil en ik frusteer me fel en krijg ik voel ik altijd zo een druk in mijn achterhoofd niet echt hoofdpijn ofzo maar gewoon een hele sterke druk
herkent iemand dit? En zoja wat kan je er tegen doen?
Liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 07-10-2012 00:14

Hoi Silvia,

Dat je je gedachte nooit stil krijgt herken ik wel maar druk in mijn achterhoofd?
Zou niet weten hoe dat komt herken het in ieder geval totaal niet. Het lijkt me wel erg vervelend en lastig bij je dagelijke bezigheden!
Succes ermee!

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 07-10-2012 01:26

Hoi Mieke bedankt voor je reactie
nu heb ik het niet dagelijk's gelukkig maar als ik me druk maak of wat of alles ik mijn gedachte lang aan het malen zijn zeg maar krijg ik het ik denk dat het stress of zo is weet het ook niet
Miss me minder snel druk maken :wink:
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 07-10-2012 11:38

Hoi Silvia,

Fijn dat je het niet iedere dag hebt!
Stress slaat helaas vaak op je zwake plek is mijn ervaring.....
En die van jou is blijkbaar je achterhoofd, lijkt me erg vervelend!
Zou maar zorgen dat je er niet ook nog op valt :). Maar dat grapje heb je vast al vaker gehoord.
En inderdaad minder stressen zou dan de oplossing zijn. Alleen weet ik niet hoe dat bij jou zit maar bij mij is dat over het algemeen makkelijker gezegd dan gedaan......
Heel veel succes ermee!

Groetjes Mieke

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 07-10-2012 22:16

Hoi Silvia,

Is het niet handig om mee naar de huisarts te gaan?
Als het niet is dan weet je dat meteen, want soms kunnen we denken dat het miss aan ons verleden ligt maar is het iets medisch.
Ik herken het niet zo. Ik heb soms het gevoel dat een band om mijn hoofd geklemd wordt of zo. Dus die drukt komt dan van alle kanten zeg maar.
Ik ga meestal dan even liggen en dan gaat het soms over. Of ga rustige muziek luisteren.

Dus toch wel een beetje herkenning.
Succes en sterkte en bij twijfel ga naar je ha.

Liefs
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 07-10-2012 22:32

Bedankt voor jullie reactie's Mieke en Sofie
de huisart's? done that Sofie kan niets vinden zegt hij hem ik ook geen zin meer om terug te gaan Voel me dan net als ik me aanstel ofzo :oops:
Mijn zus zegt dat het van veel denken komt ze heeft het ook
Maar het is vooral als er spanning is dat het opkomt dus ik denk stresse
en nee mieke zal maar niet met mijn hoofd op de grond botsen :lol:
sterkte sofie
liefs Silvia

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 07-10-2012 22:46

Spierspanningshoofdpijn, weet het ook niet hoor?! Misschien kun je wat vinden als je rond googled?

Sterkte, lijkt me heel vervelend!

Runtogain

Gast

Bericht door Gast » 07-10-2012 22:54

doe ik ook kom niets tegen ach ja miss toch maar weer naar de dokter gaan als het niet betert zou idd spierpijnspanning kunnen zijn soms loopt het idd over naar mijn nek en af en toe ook naar de schouders
bedankt voor je reactie
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 08-10-2012 00:07

Hoi Silvia,

Als het uitstraald naar je nek en schouders zou ik ook gaan denken dat het met stress/spanning te maken heeft. Vervelend hoor!
Inderdaad misschien toch maar weer een keer naar de huisarts. Als je hem aangeeft waar jij aan denkt kan hij je misschien ook wel tips geven hoe hier mee om te gaan. Daar is een huisarts ook voor! En zeker als hij je achtergrond kent zou hij dit wat mij betreft nooit als aanstellen mogen zien!
Sterkte ermee!

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 08-10-2012 16:59

Lieve Mieke bedankt voor je reactie,
neen mijn huisarts weet niets van mijn verleden en dat is maar goed ook gezien het ook mijn vader's huisarts is heb ook geen bheoefte om het hem te vertellen eig maar als het nog lang aanhoudt ga ik miss toch eens voorlopig is het weer weg getrokken
liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke klachten”