moe

als je lichamelijke klachten overgehouden hebt, en je wilt dat delen dan mag dat hier
Plaats reactie
Gast

moe

Bericht door Gast » 18-09-2012 10:37

heb op dit moment professionnele hulp

maar ben gewoon de hele dag door moe

Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of er een einde komt aan die vermoeidheid

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 18-09-2012 12:22

Hoi Meisje80,

Ik herken het wel je elke dag zo moe te voelen dat je alleen zou willen blijven slapen. En ook weer niet.
Ik denk dat er wel een einde zou komen als je verleden verwerkt heb en je dagelijkse leven zou oppakken en daarvan beetje bij beetje weer zou kunnen genieten.

Dat is wat mijn verstand zegt en waar ik me ook een beetje aan blijft vasthouden. Maar aan de andere kant weet ik het ook niet omdat ik nu ook in dezelfde situatie een beetje zit als jij.
Ik voel me ook vaak heel moe. En vandaag dus ook.

Sterkte en probeer middag dutjes te doen. Doe ik soms ook en het werk soms.

Liefs
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 18-09-2012 16:14

Hoi Mieke zeer herkenbaar allemaal
Heb kook last van vandaag tot 14 uur geslapen en voel me nog als een slappe vod :oops: :?
Nu ja teveel slapen kan je dan ook weer vermoeid maken volgens mij ik denk dat regelmaat beter is op hetzelfde tijdstip gaan slapen en op staan nu ja mij lukt dat ook niet echt,
een beetje ontspanning zoeken miss tussendoor
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 18-09-2012 16:31

zie je nu noem ik je al Mieke? :roll: bedoelde meisje tuurlijk

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 18-09-2012 21:58

Ik herken het ook :( kan je jammer genoeg niet vertellen of het beter wordt, ik denk/ hoop het wel. Herstel vreet gewoon energie!

Ook als je geen hulp hebt of er niet mee bezig bent vreet het trouwens energie (om het maar weg te stoppen/ ontkennen ect) die gedachte helpt mij om maar gewoon verder/ door te gaan met therapie. Als het dan toch veel energie kost dan steek ik het liever maar in iets goeds.

Gast

Bericht door Gast » 19-09-2012 14:21

Hoi Meisje80,

Heel herkenbaar die vermoeidheid! Of het over gaat? Ik durf het niet te zeggen.
Wat mij wel energie geeft is leuke dingen doen met vriendinnen, knutselen en met mijn nijnen bezig zijn. Kortom bezig zijn zodat mijn gedachten niet constant alle kanten in kunnen.
Maar als ik echt heel moe ben helpt alleen maar slapen en dat is helaas ook niet mijn sterkste kant.
Regelmaat inbouwen lijkt me in ieder geval een goede tip van Silvia.
Al moet je dan niet net als ik wisselende diensen werken want dan lukt je dat helaas niet.
Succe ermaa!

Groetjes mieke

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke klachten”