Buikpijn

als je lichamelijke klachten overgehouden hebt, en je wilt dat delen dan mag dat hier
Plaats reactie
Gast

Buikpijn

Bericht door Gast » 12-07-2012 21:21

Altijd buikpijn...... lage buikpijn, iemand hier ervaring mee?

Gast

Bericht door Gast » 08-08-2012 23:47

Beste Rossie,

Wat vervelend voor je!
Heb hier zelf (gelukkig) geen ervaring mee maar in mijn werk zie ik dit soort klachten helaas vaker. Mijn vraag is eigenlijk of je zeker weet dat je klachten door het misbruik komen of hierna zijn ontstaan.
Ik weet niet wat er precies met je gebeurd is maar het kan altijd zijn dat je een soa hebt opgelopen. Daar hoef je verder helemaal geen klachten van te hebben terwijl het wel "rommeld" onder in je buik.
Ben me er van bewust dat het waarschijnlijk heel veel kruim voor je kost om hiermee naar een arts te gaan maar mijn advies zou toch zijn om dat wel te doen. Als namelijk blijkt dat het een soa is kan dit meestal met anti-biotica opgelost worden. Daarna zou je dan van je klachten af zijn en dat is neem ik aan wat je graag wilt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je dit allemaal al gedaan hebt en er geen lichamelijke oorzaak voor je klachten gevonden is. Dat lijkt me heel vervelend! En daar heb ik dan weer wel ervaring mee. Heb heel lang nekklachten gehad die niet te verklaren waren. Uiteindelijk ben ik daarmee bij een haptotherapeut terecht gekomen. Zij heeft me geleerd te voelen hoe dit komt en hoe ik hier mee om kan gaan. Ben er nog steeds niet helemaal van af maar kan het wel veel beter hebben nu.
Hoop dat je iets aan mijn tips hebt!
Succes ermee!

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 09-08-2012 13:25

Ik herken dit wel. Ik heb er niet altijd last van, maar wel regelmatig. Bij mij voelt het als blaasontsteking, maar dat is het niet altijd. Heel vervelend.

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 09-08-2012 16:31

Rossie en Lies,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, ik zou wel altijd mee naar de arts gaan (hoor wie het zeg, gaat nooit naar de arts durf het niet maar goed) Zelf heb ik er geen last van. Maar wil jullie wel heel veel sterkte wensen.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 13-08-2012 23:32

Hey,

Ik heb hier ook last van... Vaak zelfs
en ik ben nog maagd... Dusja ik zou niet weten hoe het bij mij komt.

En inderdaad misschien naar een dokter gaan (al durf ik het zelf niet)

Sterkte

Liefs Jente

Gast

Bericht door Gast » 02-10-2012 16:22

Hoi iedereen sterkte,
Jente buikpijn kan veel oorzaken hebben hoor kan ook van stress zijn of darmproblemen etc heeft eigenlijk niet zoveel te maken of je nog maagd bent of niet snap je?
tuurlijk door het misbruik als het effectieg gebeurd kan je nadien ook wel buikpijn ervaren maar op het moment zelf dan
ik zou jullie aanraden om zeker naar de dokter te gaan
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 03-10-2012 12:39

Ik heb altijd pijn natuurlijk maar ik herken wel ook de buikpijn.

Het advies is echt naar een arts te gaan, ik weet niet of ze daar ook telefonische consulten hebben? dan weet je in elk geval zeker dat ze niet aan je komen mocht je dat moeilijk vinden.

Succes ermee sowieso meiden, o en misschien helpt iets warms op je buik leggen (kruik pittenzak of gewoon een fles met warm water).

Nam het liefste iedereens pijn weg maar ja dat kan helaas niet he?

Liefs,
Kimberly

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 07-10-2012 22:59

Buikpijn herken ik helaas ook :( gelukkig niet altijd.

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke klachten”