Silvia: Mijn vader en mijn oom (trigger)

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 20:04

Lieve Wie? bedankt voor je reactie ja voor mijn geestelijke gezondheid zou het inderdaad beter zijn als ik van thuis weg ben
ik heb er ook geen zicht op hoe lang het nog gaat duren
Maar ik ben al blij dat ze ermee bezig zijn dat is toch al een klein stapje
trouwens ben ik ook in therapie want het toch een klein beetje dragelijk maakt maaar optimaal is helemaal niet nee mijn situatie
nu kan ik alleen maar even afwachten ondertussen soliciteer ik af en toe nog al staat het lood daar zwaar in mijn schoenen omdat ik het ook moeilijk heb om werk te blijven te behouden etc tempo soms ook problemen en het feit dat ik geen diplomma heb maakt het er ook niet makkelijker op maar ik kom er wel
dank je vor je lieve woorden en ja ik hang on op t moment
liefs SilviaXXX
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 09-07-2011 17:38

Ik kreeg een telefoon van een vroegere vriendin wie jammer genoeg ook is lastig gevallen door mijn vader :x in het verleden nu vraagt ze of we contacten kunnen houden door te schrijven om elkaar te steunen ik heb toe gezegd maar aand e andere kant ben ik ook weer bang dat dit open wonden miss weer oprakkelt... ik weet he tniet zo goed wat denken jullie?
W e zouden idd een steun voor elkaar kunnen zijn... maar.... ga ik dat wel aankunnen haar verhalen lezen etc...

Gast

Bericht door Gast » 02-07-2012 19:50

Lieve Silvia,

k las herkenning in je vehaal en vind het vreselijk wat je is overkomen! Wat k vooral herkende ook is dat toen k ook een meisje van 12 jaar was een fantasieverhaal begonnen was...
Mijn antwoord op latere leeftijd daarop was.. Waarom k dat had gedaan is omdat je je gevoelens tot uiting wou brengen, dus eigenlijk niks om je voor te schamen, hoewel k dat zelf ook doe hoor! Om de pijn onder woorden te brengen... Maar heb je dit voor jezelf een plekje kunnen geven?

Veel liefs, mar

Gast

Bericht door Gast » 15-09-2012 20:22

Hoi Mar
Bedankt voor je reactie en sorry voor mij late
Was even van het toneel hier maar ik ben terug
jammer dat je er ook last van heb och miss wel dacht soms gewoon dat mij was overkomen niet erg genoeg was daarnaast genoot ik ook wel van de aandacht :oops: die het me opbracht
en het ging niet over mij was gefantaseerd dus geen pijn
Maar ja ik heb het een plekje kunnen geven ik doe het al jaren niet meer wou niet onder ogen zien dat wat mij overkomen was al erg genoeg was
liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Incest”