Silvia: Mijn vader en mijn oom (trigger)

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Silvia: Mijn vader en mijn oom (trigger)

Bericht door Sofie » 13-05-2011 19:56

Hallo iedereen
IK begin met een heel klein hartje aan dit verhaal
Toen ik vijf jaar was zag ik mijn vader buur kinderen mee nemen in bed
Ik wist toen helemaal nog niet wat dat betekende . Ik dacht dat hij aan het spelen waren hij deed me doen nog niets. Hij had altijd een glas water bij maar ik dacht als de kinderen dorst hadden ofzo
Jaren later ben ik te weten gekomen dat hij de kinderen allemaal misbrukt had niet penitraal maar met zijn vingers
We zijn van onze vroegere huis moeten verhuizen door het misbruik
mijn vader heeft een tijdje in de gevangenis gezeten

IK weet niet meer wanneer het misbruik bij mij is begonnen
Ik denk dat ik ongeveer 8 jaar was Mijn moeder werd opgenomen in het ziekenhuis wegens een zware depressie mijn vader stond dus in voor de opvang van mij en mijn zus dus ook in de bad aankleden etc
Het ging eerst vrij goed. Later bezocht hij me echterlijk in de nacht
en hij penitreerde me met zijn vingers en later ook vaginaal wat heel veel pijn deed Ik weet nog dat ik bloede en dat ik schreeuwde op mijn mama
Hij zei als je niet stil bent zie je mama niet meer terug en ik geloofde dat dus... echt na schooltijd verbleef ik bij mijn oom omdat mijn vader lang werkte hij is gehandicapt en zit in een rolstoel ik vind het heel erg voor hem maar dat gaf hem niet het recht om me te misbruiken hij stak voorwerpen in mij en zijn vingers.

Op school ging het niet goed ik werd doorverwezen naar een psychologe
Maar ik vertelde niets over het misbruik omdat ik bang was
Toen mijn moeder terug uit het ziekenhuis was heb ik haar niets verteld
Omdat ik bang was dat ze anders terug moest en dat het allemaal mijn fout was. Toen is hij even gestopt

Later kwam mijn nicht dikwijls slapen omdat haar ouders het financieel moeilijk hadden ze is ook misbruikt door mijn vader
en daardoor is ons contact verwaterd ik vind dat heel erg
we hielden ieder te wacht als ze kwam slapen dus sliepen we weinig
maar soms vielen we toch in slaap hij kwam altijd met chocholade en een zaklamp naar ons toe en hij was kwaad als we nog wakker waren
mijn zus heeft hij ook misbruikt maar ze spreekt er weinig over eerst ontkende ze het zelfs
toen kwam mijn nicht niet meer slapen

Later kwamen er nog vriendinnen slapen en daar het zelfde geval
Toen ik 13 was heb ik de moed gehad om het aan een juf van school te vertellen ze heeft het vertrouwenscentrum ingeschakeled waar ik en mijn vader naar toe moesten gaan ik heb het aan mijn moeder verteld maar ze geloofde me niet zelfs niet met getuigenissen van de andere kinderen
Het ging een tijdje beter met mijn vader maar hij verviel
Hij heeft me zeker toen mijn 21 ste misbruikt en nadien soms nog Embarassed
nu niet meer maar ik blijf alert
Ik kan geen klacht meer indienen gezien het verjariningstermijn van tien jaar en ik wou het nooit doen om mijn moeder te sparen
toen Ik vijftien was ben ik zwanger geraakt door hem
in samen spraak met de school heb ik een abortus laten uitvoeren Embarassed
Waar ik me nu nog schuldig voor voel en schaam maar het was de beste oplossing op het moment

Ik heb een tijdje bij een zuster gewoond van de school ze was lief voor mij een vroeger(Lut) zeg maar nadien even alleen maar ik kon het financieel niet aan vandaar dat ik nu terug thuis woon

Verder en hier schaam ik me echt voor verzon ik er nog dingen bij om het erger te maken net of het allemaal nog niet erg genoeg was Lut zegt ontbering van liefde maar toch het is heel erg ik zei bv d atik wel een kindje had maar dat ze het vermoord hadden en dat ik door heel veel mensen tergelijk verkracht was etc.... een van mijn gevolgen dus
Lut is dat te weten gekomen ze geloofd gelukkig wel dat ik misbruikt ben daar was ik al bang voor

Mijn moeder gelooft me dus tot op heden nog niet
zelfs niet na Met Lut gesproken te hebben ze zegt dat ik aandacht zoek
Hoe het er verder aan mijn gezin aan toe ging staat al bij mishandeling
Ik zoek dus altijd liefde en aandacht en mijn vertrouwen in mannen staat ook op een laag pitje ben erg onzeker en ik voel me niets waard
liefs Silvia en bedankt voor het lezen
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 19:57

BerichtGeplaatst: Vr dec 31, 2010 10:21
Lieve silvia,

Ik reageer dan wel bijna niet op het moment omdat typen me vreselijk pijn doet. Maar ik wil je wel laten weten dat ik je verhaal(en) gelezen heb.
Mag ik je heel voorzichtig een knuffel komen brengen meisje ?

Want och wat heb jij het zwaar gehad.
Is eht goed als ik er later ergens nog een keer op terug kom ? heb nu echt de puf even niet, sorry.

Nog maar een knuffel en veel liefs en sterkte,
Kimberly
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 19:58

Natuurijk lieve KImberly lief dat je het gelezen hebt
doe maar op je eigen tempo meisje dat weet je toch
verzorg je goed
bedankt voor het lezen
en een knuffel terug dank je voor je knuffel
liefs Silvia
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 19:58

Lieve Silvia,

Ik vind het heel dapper van je dat je je verhaal hier hebt geschreven.
Ik kan er nu even niet verder op in gaan, maar zal dat binnenkort wel proberen.

Vind het nogmaals heel knap van je lieve Silvia.
Je krijgt een knuffel van mij.

Liefs en sterkte,
Honeybee
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 19:59

Lieve Silvia,

Ik weet niet zo goed wat te zeggen, heb je verhaal al een aantal keren door gelezen maar weet niet echt op de juiste woorden te komen.

Wat ontzettend ......... wat jou overkomen is. Ik kan maar niet begrijpen hoe het in iemand zijn hoofd op kan komen om een jong meisje zoiets aan te doen.

Hoe is het nu tussen jou en je vader?

Sterkte lieverd...

Liefs, Perle.
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 20:00

lieve Honeybee en Perle bedankt voor jullie reactie's
geen probleem Honeybee alle begrip bedankt voor de knuffel knuffel terug dapper dat weet ik niet was best moeilijk om op te schrijven maar ik heb het toch gedaan och ja een beetje dapper dan
bedankt voor het lezen neem je tijd
liefs Silvia

@Perle ja erg dat er zo een mensen rondlopen;
Is niet erg dat je niet weet wat je moet zeggen
ik ben blij met je steun en dat jullie het gelezen hebben
weet dat het voor jullie ook niet makkelijk moet zijn
vind jullie ook dapper en ik voel me belangrijk hier dat jullie
de moeite doen om te lezen en te reageren
Mijn vader misbruikt me gelukkig niet meer hoor Perle
Maar er zijn natuurlijk altijd de herinneringen etc
niet zo makkelijk soms kan ik realiteit niet onderscheiden van de herinneringen heel erg
ook een dikke knuffel voor jou
liefs Silvia
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 20:01

Lieve Silvia,
Nog steeds kan ik de juiste woorden (en energie) niet vinden om op je te reageren.
Wel wil ik je laten weten dat ik je verhaal weer een stukje verder heb gelezen en ik het heel knap van je vind dat je het hebt opgeschreven.
Krijg ook steeds meer bewondering voor je hoe jij je hier doorheen hebt gevochten en nog steeds vecht.

Ik kom er later (weer) op terug, beloofd.

Liefs, honeybee
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 20:01

Lieve Honeybee wat lief en moedig van jou dat je verder gelezen hebt vind het echt lief en dank je dat je me knap vind
doe maar op je eigen tempo meisje
echt waar het geeft niet tot later lief meisje
liefs Silvia
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 20:02

Mijn petje af voor jou hoor! Ik vind je echt moedig dat je toch ondanks alles blijft doorzetten. Applaus ApplausApplaus
Alle bewondering voor je!!!

Ik kan niet begrijpen dat je moeder je niet geloofd. Dat moet voor jou nog het ergste van al zijn denk ik.

sorry maar wat ik niet helemaal begrijp. Ik heb nog niet alles op het forum gelezen en kan het niet uit je verhaal opmaken. Woon jij nog thuis bij je ouders???

Je bent het wel waard!!

xx
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-05-2011 20:03

Lieve Wie? dank je wel ik ben gewoon Silvia hoor toch lief dat je me zo moedig vind ik probeer

Ja mijn moeder blijft een lastige kwestie natuurlijk het doet pijn maar ik heb het ondertussen aanvaard maar het blijft een knelpunt

Ja ik woon nog thuis wat het er niet makkelijker op maakt
ze zijn me nu aan het helpen om ergens om mijn eigen te gaan wonen met stage etc van de vdab uit
en geen sorry nodig hoor meisje dat je wat niet weet vraag het maar hoor
liefs SilviaXXX
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Incest”