wie?: broer

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
Gast

Bericht door Gast » 18-02-2012 14:26

Lieve Wie?
Sterkte meid.. hij is veel in het buitenland voor jou voelt het dan wat beter meisje zijn vrouw heeft voor hem gekozen daar moet je geen rekening meehouden wel met je eigen gevoelens jegens hem maar goed dat hij weer kort in het land is blijft knap lastig hé weet hier ook niet zo een pasklaar antwoord op kom je even een knuf geven als het mag?
Liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 22-03-2012 21:02

Dank je wel voor je knuffel Silvia.

Alsof het allemaal nog niet genoeg is mijn broer maandag terug in het land en nu zal ik hem zeker en vast wel ergens tegen komen. :cry: :cry:

Mijn vader zie het daarstraks doodleuk aan de telefoon (hij vertelt regelmatig iets) en ik antwoordde van nu al? Omdat hij normaal gezien pas in april terug kwam en toen werd mijn vader boos om mijn woordje al.
goed bezig hoor
groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 23-03-2012 01:15

Lieve Wie?
Ik kan zeer goed begrijpen dat het een teleurstelling is dat je broer vroeger terug komt dan voorzien was.

Ja je vader weet waarschijnlijk ook niet wat er allemaal gebeurd is tussen jullie.
jammer dat hij kwaad was om het woordje "al" ik vind het een normale reactie hoor ook al zou je geen problemen met hem hebben.
Voel je maar niet schuldig meid je hebt niets verkeerd gezegd.
Sterkte meid ik hoop dat je je broer niet teveel moet zien.
Dikke knuf
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 02-04-2012 11:23

Dit weekend mijn broer natuurlijk gezien....
Geen zin om iets tegen hem te zeggen, heb hem dan ook veel genegeerd natuurlijk. Hopelijk zal het nu weer even duren.

wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 02-04-2012 23:52

Lieve Wie?
Wat naar dat je je broer weer onder ogen moest komen meid goed dat je niet veel gezegd hebt.
Vroeg hij veel aan jou?
Knap dat je die confrontatie toch weer hebt durven aan gaan
sterkte meid ik hoop idd dat het nog hééél lang duurt voor je hem weer ziet
liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 27-04-2012 13:46

JOEEEPPIEEEE!

Mijn broer is vandaag weer vertrokken!! voor ongeveer een 5 tal weken. Geeft me toch altijd een beetje rust.

Denk dat ik (ik hoop dat) toch een beetje boos op hem begin te worden. Vooral nu dan (het steeds pijn doen om dat prutske te zien) dat ik besef dat hij voor een stuk de oorzaak is waarom ik beslist heb om niet aan kinderen te beginnen. Voor een stuk omdat er nog redenen zijn waar hij geen aandeel in heeft.

groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 27-04-2012 14:10

Lieve Wie ?

ik ben blij voor je meid echt waar je mag best boos op hem zijn meid
ja ik begrijp dat het met de kleine spruit dubbele gevoelens bij je oproept
Je bent bang als je een kind hebt dat hetzelfde gebeurt meid ik begrijp je angst is rééél maar het hoeft toch niet zo te zijn
geniet maar van de vrijheid
liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 05-06-2012 16:22

Aanstaande zondag wordt (zoals jullie al wel weten) het kindje van mijn zus gedoopt. Als meter en peter zal dit wel speciaal zijn. Maar nu is het nog niet zeker of mijn broer al dan niet aanwezig zal zijn. Hij is nog niet terug in het land maar zit er wel aan te komen.... Vooral die onzekerheid of hij er al dan niet zal zijn geeft me 'niet leuke gevoelens'. pffffff

Wordt vervolgd.

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 07-06-2012 19:23

stoem stoem stoem.

Zondagmorgen komt hij toe spijtig genoeg. hij zal dus aanwezig zijn tijdens de doop. :cry: :cry:

maar ik blijf positief denken en ik blijf hopen op vertraging. Schaam op mij. :oops:

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 09-06-2012 01:17

Lieve Wie?
Lastig zeg meid dat je broer er gaat zijn
neen je hoeft je nergens voor te schamen als iemand zich zou moeten schamen is het je broer wel meid
maar ja op zo een doop is er meestal toch veel volk miss kan je met andere mensen praten en dat je je broer wat kan ontzien
ik hoop voor jou dat hij vertraging heeft
liefs Silvia knuf

Plaats reactie

Terug naar “Incest”